Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

litt rart synes jeg selv da når Dal'rend går på 1% Critical Strike, 5+ Strength og Defeanse  :hmm:

5642242[/snapback]

 

Det forutsetter selvfølgelig at du har begge dal rend sverdene med 2x 15 agility enchants og set bonus :) Har du ikke enchants blir det:

 

Dal rend : 50AP 1% crit

BSH : 52AP 0.5% crit

 

Dal rend blir fortsatt bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg foretrekker Int fremfor Agi i PvP er at PvP handler om Burst damage! Dvs Aimed Shot -> auto shot -> Multi Shot -> auto shot -> Conc Shot -> xxx Sting -> Rinse and repeat!

Den comboen bruker ganske mye mana!

 

...Og jeg dør heller enn å sette meg ned for å drikke! Hvertfall hvis ingen av magene gidder å lage noe vann til meg.

 

I PvE er det derimot fint å ha høy jevn dps, derfor mest mulig agi og atkpower!

 

Edit: Selvfølgelig alt med måte! Men ofre litt agi til fordel for int er bare positivt!

5581531[/snapback]

 

Det er vel heller bedre å ha mer int pve, for å holde dmg oppe (arcane shot, serpent sting, multishot) enn å ha mana til uhorvelig mange av "komboene" dine med aimed, stings, multi etc. Jeg har 3500 mana ubuffa og det holder i massevis for meg, både pve og pvp, har ingen items som er bare agi istedenfor agi / attackpower.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg foretrekker Int fremfor Agi i PvP er at PvP handler om Burst damage! Dvs Aimed Shot -> auto shot -> Multi Shot -> auto shot -> Conc Shot -> xxx Sting -> Rinse and repeat!

Den comboen bruker ganske mye mana!

 

...Og jeg dør heller enn å sette meg ned for å drikke! Hvertfall hvis ingen av magene gidder å lage noe vann til meg.

 

I PvE er det derimot fint å ha høy jevn dps, derfor mest mulig agi og atkpower!

 

Edit: Selvfølgelig alt med måte! Men ofre litt agi til fordel for int er bare positivt!

5581531[/snapback]

 

Det er vel heller bedre å ha mer int pve, for å holde dmg oppe (arcane shot, serpent sting, multishot) enn å ha mana til uhorvelig mange av "komboene" dine med aimed, stings, multi etc. Jeg har 3500 mana ubuffa og det holder i massevis for meg, både pve og pvp, har ingen items som er bare agi istedenfor agi / attackpower.

5642363[/snapback]

 

I raids har du dog ofte mange buffs som gir mere mana og blessing of wisdom, så om du har et greit gear, så skal du nok ikke ha problemer med det :)

Lenke til kommentar

En i guilden tamet en wolf.

 

Gav den navnet Hubman (han navngir pets etter guildmembers :p) for å teste om treig lvling fulgte navnet. (Brukte 30 1/2 /played til å komme meg til lvl 60 :w00t: )

 

Etter to uker har den lvlet rundt tre ganger og har dinget loyalty et par ganger også. Endte med at han puttet "meg" i stables og tok ut ZG bat'en sin.

Lenke til kommentar
litt rart synes jeg selv da når Dal'rend går på 1% Critical Strike, 5+ Strength og Defeanse  :hmm:

5642242[/snapback]

 

Det forutsetter selvfølgelig at du har begge dal rend sverdene med 2x 15 agility enchants og set bonus :) Har du ikke enchants blir det:

 

Dal rend : 50AP 1% crit

BSH : 52AP 0.5% crit

 

Dal rend blir fortsatt bedre.

5642271[/snapback]

 

Og hva med de hunterne som har Lightning Reflexes? Og husk at agi også gir bl.a Dodge...

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...