Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er veldig mye snakk om talent specs, men noe jeg ser lite eller ingen ting av er talent/training opsett for peten?

Hva bruker dere på deres pet?

Hva er best, full +sta, eller full +armer? Man får jo desvere

ikke begge :/

Stamina. Og resistance mot roots, poly, fear, trap og cc generelt.

Lenke til kommentar
Hva slags stats er egentlig viktigst som BM hunter? Er alltid ap prioritert over crit? Og hvor mye hit trenger man?

Du trenger 142 hit rating (på bosser/lvl 73 mobs) for å ikke bomme.

Ellers går jeg for en grei balanse mellom AP og crit.

Cheeky sitt spreadsheet er fint for å evaluere gear hvis det er noe du virkelig lurer på om er en upgrade eller ikke.

http://elitistjerks.com/f31/t9816-hunter_s...--_development/

Lenke til kommentar
Pve eller pvp?

Gjerne begge, men spiller mest PvE, og håper på og raide litt når jeg når 70 seinere i dag.

Du må ihvertfall ha avoidance høyeste rank. Det er det ALLER viktigste

Også bør du ha den greia som gjør at pet'et slår fortere (husker ikke navnet nå)

Deretter er det litt opptil hva slags pet du har, men jeg tar somregel claw/gore (evt poison) og fyller opp i stamina greiene

Om det da skulle være igjen noen poeng så kan det være greit å putte de i armor :)

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Jeg dinga 60 når jeg skulle hente FP i Shattrath i dag.

Total played time 4 dager og 5 timer.

Nå levlet jeg Herbalism til 300, First Aid til 300 og Mining til 370.

Hadde jeg satset skikkelig på å kun levle karakteren så hadde jeg gjort det sånn ca 12 timer raskere.. Tipper jeg.

Lenke til kommentar

Min lvl65 Dwarf Hunter var på "befaring" i The Barrens da han plutselig oppdaget "Humar The Pridelord" som lå og sov i skyggen av et tre. Dette er en aldeles nydelig sort løve, og er, meg bekjent, den eneste i spillet med dette utseendet. Jeg klarte selvfølgelig ikke å motstå fristelsen å temme han. Skåret i gleden er at katten kun er lvl23, hvilket betyr at jeg har en bortimot håpløs oppgave foran meg for å få han opp på mitt eget level.

Noen som har forslag hvor jeg kan dra, med mobs på lavest mulig level som fremdeles gir meg XP, og som er ekstremt lette å drepe?

Lenke til kommentar
Ta et instance.

Du mener: som å løpe gjennom Deadmines eller lignende et par-tre ganger? :) Nei?

Dette hørtes jo unektelig interessant ut, men en lvl23 pet vil vel ikke leve så lenge i en instance med lvl50-60 mobs, eller?

Jeg satt og venta i 2 dager på Humar the Pridelord, jeg. Han spawner bare 3 ganger i døgnet, og mange vil ha ham.

Ja, nettopp, så jeg har nok vært heldig. Dagen før var jeg nemlig ute med min lvl26 Blood Elf Hunter i samme ærend. Humar the Pridelord lå også da sovende under det samme treet. Jeg løp ned til Rachet for å parkere "Echeyakee", som jeg temmet noen dager tidligere, og jammen lå ikke katten der fortsatt og sov når jeg kom tilbake.

I dag var det nok bare så vidt det holdt. Kun sekunder etter at jeg hadde temmet Humar, dukket det en lvl26 Orc Hunter (uten pet) opp som jeg er ganske sikker på var ute etter det samme som meg. Jeg fikk umiddelbart en vond smak i munnen og syntes forferdelig synd på han der og da. Hadde det vært mulig skulle han ha fått overtatt katten.

Lenke til kommentar
bare å sette den på passiv så gjør den jævla lite gitt:)

Ja, det har du helt rett i, det tenkte jeg ikke på.

1000-kroners spørsmålet blir vel om noen er interessert i å inkludere en "petløs" BM Hunter. En BM Hunter uten pet er ikke rare greiene, så jeg ville nok føle meg som en blindpassasjer og snylter uten mulighet til å gjøre særlig nytte for meg. Men skal jeg tro alt jeg hører om 'huntards' og petkontroll (eller rettere sagt: mangel på det samme), er vel nettopp de petløse av oss de som blir foretrukket. Vi er jo ikke akkurat spillets mest ettertraktede klasse, noe jeg har fått føle på kroppen en rekke ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...