Lycantrophe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Og er absolutt verdt det. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte (kjøper, må grinde litt til) den med en gang. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Definitivt verdt 17k honor Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 er så verdt det, cooldown på bare 2 min er gull!! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Må vel komme jeg også da og si at det er noe av det siste jeg kjøpte. (Har alt nå..) Angrer nok litt på det. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 okei, da blir det crossbow, så medallion of the alliance Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Fordel med å være undead på 70, Will of the Forsaken og trinket. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sikkert kjekt for Undead Hunters, ja. ..oh, wait. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vet du ikke hvordan du lager Undead Hunter?? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sikkert kjekt for Undead Hunters, ja. ..oh, wait. Feil tråd. ^^ Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hey! Begynner å bli litt lei BM på hunteren min så tenkte prøve noe nytt. Driver fortiden hovedsakelig med Battlegrounds så det blir hovedforkuset, men blir nok noe 5 man/heroic i tillegg. Noen med litt peil som kunne satt opp et forslag? kommer ikke til å kjøre noe arena, så ikke tenk på det =) Og en annen ting. Hvordan spiller man noe annet? Nå går det jo i steadyshot+autoshot, men som MM eller surv blir det vel anderledes? Gjerne sleng med noen tips =D Endret 14. mars 2008 av Orcuz Lenke til kommentar
dup Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg lurer litt på hva slags pet jeg burde bruke. Er level 60 nå, og har kun brukt boar. Men burde jeg gå for noe annet? Bruker hunteren ofte for solo spilling, så fint om den kan holde på aggro. Har hørt noen nevne ravager som et godt alternativ, og cat selvsagt. Så da står det vel muligens mellom boar, cat og ravager. Noen tips? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er veldig delte meninger om dette, mange liker boar fordi den har charge som gjør at den holder mye bedre agro, men jeg personelig bytta til ravanger/cat og syns det er mye bedre, når du får agro fra petter har du jo feigh death og den andre spellen som reduser agro så det går bra alikevel, og cat/ravager gjør myyyye mer skade en boar så jeg syns det går mye fortere da. Ble litt rot, men håper du skjønner hva jeg mener =D Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 kan noen sette opp en talent build til meg med niice dmg? skaffa meg gladiator crossbow i natt, jeg synes den er treeig? Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 kan noen sette opp en talent build til meg med niice dmg? skaffa meg gladiator crossbow i natt, jeg synes den er treeig? Du må specce MM. Gladiator bow og BM er en veldig dårlig kombinasjon. Du mister mye dmg! 11/41/9 er vel det vanligste buildt for MM. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 kan noen sette opp en talent build til meg med niice dmg? skaffa meg gladiator crossbow i natt, jeg synes den er treeig? Du må specce MM. Gladiator bow og BM er en veldig dårlig kombinasjon. Du mister mye dmg! 11/41/9 er vel det vanligste buildt for MM. hmm, noe sånt? http://www.wowhead.com/?talent=ctbhZE0VRiuu0sLcMho har satsa stort på ranged attack power/dmg og critical strike rating Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) kan noen sette opp en talent build til meg med niice dmg? skaffa meg gladiator crossbow i natt, jeg synes den er treeig? Du må specce MM. Gladiator bow og BM er en veldig dårlig kombinasjon. Du mister mye dmg! 11/41/9 er vel det vanligste buildt for MM. hmm, noe sånt? http://www.wowhead.com/?talent=ctbhZE0VRiuu0sLcMho har satsa stort på ranged attack power/dmg og critical strike rating Jeg håper jeg møter deg i arena. Mer seriøst, så tror jeg mulighetene er der for at du har misforstått litt. http://www.wowhead.com/?talent=cVbRzZVVVoEzhcktMhoh <- ordentlig talent build. Endret 17. mars 2008 av PSV Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 kjører nå denne speccen: http://armory.wow-europe.com/character-tal...n=T%C3%B8ffeenn Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Er veldig mye snakk om talent specs, men noe jeg ser lite eller ingen ting av er talent/training opsett for peten? Hva bruker dere på deres pet? Hva er best, full +sta, eller full +armer? Man får jo desvere ikke begge :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå