KeyanZa Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 nettopp temmet mitt første dyr som var lvl 70. andre jeg har har jeg hat i minst 20 lvls. så spørsmålet er, hvor lang tid tar det å få pet til best friend? og kjappeste veien til å gjøre det? går det vis jeg bruker det i kun pvp? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det gainer ikke loyality i pvp Det letteste er egenlig bare å bruke det mens du farmer ettelleranna, tar ikke så lang tid å få det opp Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Hei Dinga 62 i går på min Hunter alt, og puta asap in en av disse macroene for steady shot saken: #showtooltip Steady Shot /cast !auto shot /cast steady shot /script UIErrorsFrame:Clear() Spørsmåle er litt hvordan den skal brukes mest efektift. Altså, skal jeg hamre som gal, aka x antal ganger i sekunde? Eller kan man tape pent 2 ganger f.eks i sekunde? Eller er det en viss rytme man skal tryke i? ps: Jeg fjerna Kill Comand til jeg får den på 66. Endret 11. mars 2008 av MrNielsen Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hei Dinga 62 i går på min Hunter alt, og puta asap in en av disse macroene for steady shot saken: #showtooltip Steady Shot /cast !auto shot /cast steady shot /script UIErrorsFrame:Clear() Spørsmåle er litt hvordan den skal brukes mest efektift. Altså, skal jeg hamre som gal, aka x antal ganger i sekunde? Eller kan man tape pent 2 ganger f.eks i sekunde? Eller er det en viss rytme man skal tryke i? ps: Jeg fjerna Kill Comand til jeg får den på 66. en fin chain er, aimed (om du har), steady, multi, steady, arcane, steady, steady, og repeat fra multi. og når imp. hawk proccer kjør rapid fire samt trinkets om du har noen, bruk bare steady til haste er borte igjen Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 bruk heller: #showtooltip Steady Shot #show Steady Shot /castsequence reset=3 Auto Shot, Steady Shot /castrandom [target=pettarget,exists] Kill Command eller /script UIErrorsFrame:Hide() /cast [target=pettarget] Kill Command /castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() og hamre på makroknappen. Funket best for meg. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) /script UIErrorsFrame:Hide() /cast [target=pettarget] Kill Command /castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() Ser faktisk ut til og fungere noe bedre ja, instalerte denne easyshoot et eller annet adon fra ace. Og den der ser ut til og lage mindre opphold i autoshoot, som min gamle macro gjorde. Men hva er denne ! forand auto? hva er forskjelen med og uten? Og hav gjør denne reset=3? Får undskylde hvis jeg er noob i spørsmåla mine, men vi er alle noob først Endret 11. mars 2008 av MrNielsen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tar bare noen timer med farming og questing så er pet'en Best friend igjen. Han spretter fort oppover i starten hvis han er med deg. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Reset=X sier bare hvor mange sekund det skal gå før macroen reseter (I ditt tilfelle vil den da resete om du ikke trykker på den innen 3 sek.) Endret 11. mars 2008 av Phalanx Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 så den reset er den "gamle" måten å gjøre ting på. Nå bruker man ! isteden som gjør at du alltid vil få med autoshooten før du kan bruke steadyshot igjen Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg er i ett dilemma akuratt no. Skal geare opp hunteren min "skikkelig" (gladiator som hoved set, gidder ikke arena osv. Går kara ved bedre gear, der får jeg bedre uanz). Jeg har spart opp 17k honor sirka på 3 dager nå, og lurer på hva jeg skal begynne med og kjøpe osv. Her er link til gearet som jeg har nå: ææsj, armory er ute for tiden..uansett, skal dere se gear så søk på; "Tøffeenn" Er veldig usikker om jeg skal kjøpe necklase, trinketer, boots, waist, wrist, crossbow eller rippers(av boots osv. går jeg for vindicator) Mangler jo kun leggings for å få fullt set, men det kan jo vere lurt og sikre seg rippers eller crossbow ettersom det er så dyrt? Jeg vet ikke, kan ikke noen komme med noen objektive meninger her Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Som hunter er våpenet din hovedkilde til dps, og du bør følgelig kjøpe deg det først. Etter det spørs det hva du har behov for. Chest har mest resilience om det er det du trakter etter, head har sannsynligvis mest pve-dps, trinketen er fet i både PvE og PvP. Hva vil være hovedfokus? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Som hunter er våpenet din hovedkilde til dps, og du bør følgelig kjøpe deg det først. Etter det spørs det hva du har behov for. Chest har mest resilience om det er det du trakter etter, head har sannsynligvis mest pve-dps, trinketen er fet i både PvE og PvP. Hva vil være hovedfokus? kommer til å gå mest pvp, men instancer etter hvert (kara)... Har 4/5 gladiator da Gladiator's Gauntlets Gladiator's Spaulders Gladiator's Armor Gladiator's Helmet Mangler Leggings Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Bue -> Medallion of the x -> finn deg druid -> sov deg til rating. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Bue -> Medallion of the x -> finn deg druid -> sov deg til rating. haha, hvordan det? Medallion of the hva for no? Endret 11. mars 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er det effektive outlast-teamet for øyeblikket, og det skal ikke veldig mye til for å komme seg opp på 1850 selv med tøyfiller og qtips som våpen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er det effektive outlast-teamet for øyeblikket, og det skal ikke veldig mye til for å komme seg opp på 1850 selv med tøyfiller og qtips som våpen. okei, satser på crossbowen da, og den medallionen du snakka om(link me up plz? )..så finne meg drood og sove meg til gear ;p Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 http://www.wowhead.com/?item=28239 Kortere CD og +20 res. CD-en er et must når dere spiller kamper så lange som hunter+druid gjør. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 http://www.wowhead.com/?item=28239 Kortere CD og +20 res. CD-en er et must når dere spiller kamper så lange som hunter+druid gjør. nice da, sett vekk ifra at den dere er kun for horde og eg er alliance :-) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nå er det jo en alliance-ekvivalent, da. Den heter, trommevirvel, Medallion of the Alliance. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Aha, men den koster 17k honor :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå