Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri jeg gjort. All WoW-lyd skrudd av, muzak over.

Samme her. Hadde vel på lyd i maks en måned etter release, etter det ble jeg så griseforbanna av den samme "NOT ENOUGH RAGE", "NEED MORE MANA" og "YOU CAN'T DO THAT YET" at jeg bare skrudde av dritten for godt.

Lenke til kommentar

Funker improved aspect of the hawk på steadyshot og aimedshot nå? Trodde ikke noe sånn påvirka de 2, men la merke til her om dagen at rapid fire funker jo på begge nå?

Bruker quarts castbar og den har jo sekund teller, den står til vanlig på 1.1sek på steady (er BM så regner med de 20% der påvirker den også) og 2.2 sek på aimedshot, men når jeg popper rapidfire går steadyshot ned til 0,8sek og aimed til 1.6sek.

Så hvis dette også fungerer på improved aspect of the hawk vil jo den være fin å spekke?

Lenke til kommentar

#show Auto Shot

/targetenemy [noharm]

/stopmacro [noharm]

/petattack

/cast Hunter's Mark

/startattack

With one button press, this will target a nearby enemy if one isn't already selected, send your pet on it, cast Hunter's Mark, and then turn on auto attack / auto shot.

Lenke til kommentar
#show Auto Shot

/targetenemy [noharm]

/stopmacro [noharm]

/petattack

/cast Hunter's Mark

/startattack

With one button press, this will target a nearby enemy if one isn't already selected, send your pet on it, cast Hunter's Mark, and then turn on auto attack / auto shot.

sweet takker!

Lenke til kommentar

Ehh...den "not enough ditt og datt" nagginga er en option å slå av i sound settings. Jeg MÅ ha på lyd så jeg hører om jeg blir angrepet bakfra. Føles som jeg er døv hvis jeg ikke hører noenting i spillet. Jeg justerer volumet i Winamp så jeg hører spillet selv om musikken er på.

En ting jeg lurer på..alle shot rotation macroer har med auto shot. Men det er en talent langt nede i marksmanship-treet.

Og alle sier man skal bruke Beastmastery til leveling. Når får man normalt sett Auto Shot da? Hvor langt ned i BM-treet går dere får dere begynner å ta MM-talents med? Er disse macroene bare for lvl 70-folk?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ja Aimed shot mente jeg..men da leveler man ikke med BM hvis man har Aimed shot allerede på lvl 20.

Nei, det stemmer.

Men Aimed Shot brukes lite under leveling. Det tar for lang tid og bruker for mye mana. Og siden det nullstiller AutoShot- timeren brukes det ikke i rotasjoner på den måten. Det er mer opener og utility.

Lenke til kommentar
Noen som anbefaler å levle en boar for å få chargen i pvp og masse maks training points ?

Omtrent alle Huntere (MM) bruker scorpion fra SMV i PvP, pga poison. Poison er veldig nyttig.

Poison er heller en ulempe i pvp med tanke på at man bruker scatter shot og traps hele tida .

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Noen som anbefaler å levle en boar for å få chargen i pvp og masse maks training points ?

Omtrent alle Huntere (MM) bruker scorpion fra SMV i PvP, pga poison. Poison er veldig nyttig.

Poison er heller en ulempe i pvp med tanke på at man bruker scatter shot og traps hele tida .

På hvilken måte? poison gjør at druider ikke kan stealthe, du mister ekstra liv, kan ikke bruke bandage vanskeligere å dispelle ting etc.

Omtrent alle jeg har møtt (inkludert min 2vs2 partner bruker det som pet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...