Lycantrophe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har aldri jeg gjort. All WoW-lyd skrudd av, muzak over. Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som anbefaler å levle en boar for å få chargen i pvp og masse maks training points ? Omtrent alle Huntere (MM) bruker scorpion fra SMV i PvP, pga poison. Poison er veldig nyttig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har aldri jeg gjort. All WoW-lyd skrudd av, muzak over. Samme her. Hadde vel på lyd i maks en måned etter release, etter det ble jeg så griseforbanna av den samme "NOT ENOUGH RAGE", "NEED MORE MANA" og "YOU CAN'T DO THAT YET" at jeg bare skrudde av dritten for godt. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Selv varierer jeg endel - noen ganger passer det seg med musikk utenom, andre ganger er in-game nok. Jeg har dog alltid skrudd av "Error speech" som fjerner overnevnte beskjeder. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Funker improved aspect of the hawk på steadyshot og aimedshot nå? Trodde ikke noe sånn påvirka de 2, men la merke til her om dagen at rapid fire funker jo på begge nå? Bruker quarts castbar og den har jo sekund teller, den står til vanlig på 1.1sek på steady (er BM så regner med de 20% der påvirker den også) og 2.2 sek på aimedshot, men når jeg popper rapidfire går steadyshot ned til 0,8sek og aimed til 1.6sek. Så hvis dette også fungerer på improved aspect of the hawk vil jo den være fin å spekke? Lenke til kommentar
ronny iversen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som kan mekke meg en pet attack macro? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 #show Auto Shot /targetenemy [noharm] /stopmacro [noharm] /petattack /cast Hunter's Mark /startattack With one button press, this will target a nearby enemy if one isn't already selected, send your pet on it, cast Hunter's Mark, and then turn on auto attack / auto shot. Lenke til kommentar
ronny iversen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 #show Auto Shot/targetenemy [noharm] /stopmacro [noharm] /petattack /cast Hunter's Mark /startattack With one button press, this will target a nearby enemy if one isn't already selected, send your pet on it, cast Hunter's Mark, and then turn on auto attack / auto shot. sweet takker! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Ehh...den "not enough ditt og datt" nagginga er en option å slå av i sound settings. Jeg MÅ ha på lyd så jeg hører om jeg blir angrepet bakfra. Føles som jeg er døv hvis jeg ikke hører noenting i spillet. Jeg justerer volumet i Winamp så jeg hører spillet selv om musikken er på. En ting jeg lurer på..alle shot rotation macroer har med auto shot. Men det er en talent langt nede i marksmanship-treet. Og alle sier man skal bruke Beastmastery til leveling. Når får man normalt sett Auto Shot da? Hvor langt ned i BM-treet går dere får dere begynner å ta MM-talents med? Er disse macroene bare for lvl 70-folk? Endret 5. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 AutoShot har du fra level 1 Du fyller 41 poeng i BM før du begynner med MM. Macro'ene begynner du med når du har lært skills du trenger (Steady Shot på level 62, Aimed Shot tidligst på level 20, Silencing Shot tidligst på level 50 osv) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja Aimed shot mente jeg..men da leveler man ikke med BM hvis man har Aimed shot allerede på lvl 20. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja Aimed shot mente jeg..men da leveler man ikke med BM hvis man har Aimed shot allerede på lvl 20. Nei, det stemmer. Men Aimed Shot brukes lite under leveling. Det tar for lang tid og bruker for mye mana. Og siden det nullstiller AutoShot- timeren brukes det ikke i rotasjoner på den måten. Det er mer opener og utility. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Noen som anbefaler å levle en boar for å få chargen i pvp og masse maks training points ? Omtrent alle Huntere (MM) bruker scorpion fra SMV i PvP, pga poison. Poison er veldig nyttig. Poison er heller en ulempe i pvp med tanke på at man bruker scatter shot og traps hele tida . Endret 5. mars 2008 av Moff Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Poison er heller en ulempe i pvp med tanke på at man bruker scatter shot og traps hele tida . Tull. Viper Sting er bortimot den beste PvP-evnen huntere har. Endret 5. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som anbefaler å levle en boar for å få chargen i pvp og masse maks training points ? Omtrent alle Huntere (MM) bruker scorpion fra SMV i PvP, pga poison. Poison er veldig nyttig. Poison er heller en ulempe i pvp med tanke på at man bruker scatter shot og traps hele tida . På hvilken måte? poison gjør at druider ikke kan stealthe, du mister ekstra liv, kan ikke bruke bandage vanskeligere å dispelle ting etc. Omtrent alle jeg har møtt (inkludert min 2vs2 partner bruker det som pet) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 i så fall ta av poison på pettet inntil man har brukt trap Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har du nevneverdig erfaring fra PvP egentlig? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tullingen som fraråder poisonbruk. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Nei, hunters bruker ikke scorpion for å å stacke poisons på target slik at feks. palas ikke kan cleanse viper så fort /facepalm. (ment til mr. no poison for you!) Endret 5. mars 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå