Zash Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Du kan gå rett på sak å temme et dyr med f.x rank 4 av charge, men du kan ikke temme dyr som er høyere level. Equal or lower only Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 At man ikke har skjønt dette ennå på lvl 47 er på en måte ok, men da du møter folk i heroics som bruker bite rank 1 da blir jeg lei meg =) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tenkte jeg skulle starte opp på hunteren min igjen etter en lang pause fra den. Har ikke lest så mye om hva som har skjedd med hunters det siste halvåret. Er det noe nytt craftable i LW og evnt talentbuffs o.l som har kommet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg lette og fant Petopia nesten med en gang jeg starta hunteren min. Og lette også etter "how to play hunter" guides og fant flere gode. Så jeg unngikk de værste noob-fellene. F.eks. å overfeede peten. Man må ikke mate den mere enn en gang, så vente på at "feeding"-ikonet forsvinner, så mate en gang til. Noen tror de må stappe i peten 20 food før den er mett. Det er "feed over time". Men Hunter er den minst forklarte klassen ingame. Du lærer liksom bare "tame pet" og blir sendt ut i villmarka uten noen tutorial om å feede, eller hvordan skaffe nye skills bortsett fra de du kjøper hos pet trainer. Så det er jo forståelig om en lvl 40 kar springer rundt med Bite 1 og Claw 1 hvis han aldri har lest noe om å temme andre pets og lære skills av dem. Det er bare spesifikke dyr som har f.eks. Claw rank 4, og de må du vite hvor er, parkere peten din i stable, og temme dyret og slåss med det til det står "You have learned Claw 4". Så abandon'er du det dyret, henter peten, og bruker "Train pet" skillen din. Sånne Training Points er jo heller ikke forklart noensteder ingame. Egentlig litt tullete. Vet man ingenting fra før, finner man det heller aldri ut, uten å lese lange forumtråder eller guider skrevet av andre enn Blizzard. Endret 3. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) nvm Endret 3. mars 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
ronny iversen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen spørsmål: 1. Hvordan stats bør jeg fokusere på og i hvilken rekkefølge? stam > ap > agi > int.. osv.. 2. Hvordan er det med DW speed? slow/fast, slow/slow eller fast/fast? 3. I level 70 vil for pvp 2h eller DW være best? 4. Beste pet talent tre til pvp? 5. 2h, axe, sword eller polearm? 6. Beste talent tre til å levle med? også hvordan pet? 7. Bow, gun eller crossbow? er det forskjell på de? 8. Gems og enchants til pvp gear og våpen? 9. Hva er scope? 10. Proffesions? hva velger jeg som hunter? Begrunn godt ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) 1. Hvordan stats bør jeg fokusere på og i hvilken rekkefølge? stam > ap > agi > int.. osv.. Det kommer egentlig av seg selv. Om du PvP-er vil du få knakende godt PvP-gear og det samme gjelder for PvE. Red.: Å, du levler. Agility, AP og Intellect. 2. Hvordan er det med DW speed? slow/fast, slow/slow eller fast/fast? Se heller på hva slags stats våpnene gir. 3. I level 70 vil for pvp 2h eller DW være best? Tohånds, da alt du skal gjøre i melee-rekkevidde er å få av et Raptor Strike, for så å stikke av. 4. Beste pet talent tre til pvp? Mener du ablities? Du må i hvert fall plukke opp Dash eller Charge om du kan. 5. 2h, axe, sword eller polearm? Spiller ingen rolle. 6. Beste talent tre til å levle med? også hvordan pet? Beastmastery og en pet med +10% damage (cat, raptor, ravager). 7. Bow, gun eller crossbow? er det forskjell på de? Annet enn at crossbows gjerne er litt trege, er det ingen forskjell, så det spiller i grunn liten rolle. Endret 4. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Personlig foretrekker jeg boar med charge til lvling / grinding. Chargen gjør nok aggro til at jeg mer eller mindre kan nuke til moben er dau, og plenty av armor gjør at man nesten ikke trenger å tenke på hpen hans. Vet om flere som foretrekker cat / ravager til lvling, så ville prøvd begge og finne det som passer for deg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ikke bruk gun, den bråker helt inni granskauen og gir ingen fordeler uansett. Du kommer til å bli så lei den PANG lyden 10 ganger hver fight at du biter av deg armen tilslutt. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som anbefaler å levle en boar for å få chargen i pvp og masse maks training points ? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 For å være ærlig; nei. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Noen som anbefaler å levle en boar for å få chargen i pvp og masse maks training points ? Alle pets har like mange poeng på level 70 med rank seks i Loyalty. Endret 4. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Moff Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) =) ok takk Skarstad. Greit å vite, siden jeg kun har at et pet som jeg ikke har vert utro med. Har ikke brydd meg særlig om loyality. Trodde det ikke var annet enn at man måtte mate pettet mindre jo høyere.. Stemmer det at den siste boaren som ikke er demon er kun lvl 60 ? Kan ikke huske noen boar som ikke var demon i Outland Endret 4. mars 2008 av Moff Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 =) ok takk Skarstad. Greit å vite, siden jeg kun har at et pet som jeg ikke har vert utro med. Har ikke brydd meg særlig om loyality. Trodde det ikke var annet enn at man måtte mate pettet mindre jo høyere.. Stemmer det at den siste boaren som ikke er demon er kun lvl 60 ? Kan ikke huske noen boar som ikke var demon i Outland http://petopia.brashendeavors.net/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Loyalty er veldig viktig, for det er kun når peten din er lvl 6 (best friend) at han har max training points. Men han får jo loyalty automatisk bare du har han sammen med deg og mater ham når han vil. Lenke til kommentar
aril Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ikke bruk gun, den bråker helt inni granskauen og gir ingen fordeler uansett.Du kommer til å bli så lei den PANG lyden 10 ganger hver fight at du biter av deg armen tilslutt. Hehe! Du tok ordene ut av munnen på meg. Jeg er nå på lvl61 med min andre 'Huntard'. Denne gangen en Dwarf, og de bruker som kjent 'gønnere'. Jeg holdt virkelig på å bli fullstendig gal av bråket og bestemte meg for å bytte til bue. En Dwarf med bue er omtrent som en Night Elf med gun; det passer seg liksom ikke, men akkurat det bryr meg ikke i det hele tatt bare jeg slipper bråket. En annen sak er at gode buer for lvl40-60 er mangelvare i WoW, men jeg gjorde et quest i Silithus med en ganske OK bue som reward. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er derfor man kan slå av lyden. Lenke til kommentar
aril Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er derfor man kan slå av lyden. Ja, jo, men da mister jeg en meget viktig dimensjon med spillet. Lyden er nesten like viktig som bildet for meg, og lyden fra en buestreng som spennes, er jo som musikk i mine ører i forhold til bråket fra en gun som jeg syntes ble direkte plagsomt i lengden. Pga. bråket fra alle viftene i PC-en har jeg dessuten blitt nødt til å begynne å bruke headset for i det hele tatt å høre noe som helst, noe som gjør smellene fra en gun ekstra ille. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg spiller alltid med wow-lyd på og winamp i bakgrunnen. Uten wow-musikk såklart. Må høre hva som skjer i spillet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå