Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Alt uten improved revive pet er rimelig gimp i arena. Rapid Killing er også rimelig idiotisk, men småmorsom i BGs.

 

ja det er kanskje sant. men skal jeg heller sette 2 points på efficiency da? og heller ta revive pet i stedet for 3 points i thick hide.

 

evt. ta 2 points fra surv og sette i bm? hvor viktig er detterence?

Lenke til kommentar
Er der noen spesielle katter som er litt bedre enn vanlige mobs katter?

 

Alle dyr i en rase er helt like stats-messig nå. Før var det enkelte som hadde bedre attackspeed eller sånne småting, men nå er det likt over hele linja. Så en katt er en katt uansett om den ble plukket opp på level 12 eller lvl 70.

Rare/Elite har heller ingen betydning, bare et annet utseende. De har uber hp og sånt når du slåss mot dem, men med en gang de er temmet er de som alle andre katter/bjørner etc.

 

Det er mange unike katter, f.eks. Humar the Pridelord i Barrens, som er den eneste helt svarte løva i hele spillet. Han er drit sjelden, spawner bare hver 8. time under et tre utenfor Ratchet i The Barrens. Jeg loka rundt og venta i nesten 2 dager (spilte på alt i mellomtida) før han endelig var der. Hvis noen andre dreper eller tamer han, spawner han jo ikke før om 8 timer igjen.

 

Her er en ekstremt nyttig side for hunters. Her kan du finne hvilke monstre som lærer deg skills ved forskjellige levels, bl.a.

For å lære f.eks. Claw 4 til katta di, må du parkere katta i en by, ut i bushen og temme et annet dyr som har Claw 4 og bruke det til du selv lærer skillen, SÅ kan du lære den bort til katta di. Da er det kjekt å vite akkurat hvilke dyr som har Claw 4 og hvor de er.

 

Forskjellen på forskjellige dyreraser er hovedsaklig hitpoints, armor og hvilke skills de kan lære. Skorpioner f.eks. kan lære poisonskills som en katt ikke kan. Også spiser de forskjellig type mat.

 

http://petopia.brashendeavors.net/

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

hey

 

hvem bør jeg grinde rep med for å få bra ting til hunteren, f.eks aldor.

 

men vil ikke grinde rep med der jeg må gå i instanser. er så sjelden jeg har tid til slikt, bedre med der jeg kan grinde mobs eller drepe for å finne ting som leveres inn, f.eks aldor.

 

noen tips?

og hvor for å grinde?

Lenke til kommentar

Påvirker improved huntersmark pettets agro noe særlig eller er det "bortkasta" når man går mest alene?

 

Tenkte spekke sånn vet improved revive pet er litt bortkasta det også, men er fint på elitequest som er litt vanlelige, da kan du resse pettet når den dør og fortsette... Noen komentar?

Lenke til kommentar

Det blir tidligere i tråden nevnt at man må lære visse skills ved å temme spesielle dyr. Vel, dette har visst ikke jeg fått med meg :blush:

 

Har en level 47 hunter, og et boar som pet som har vært trofast siden level 8 eller noe. Så "Trude" har altså charge level 1, og som dere skjønner har jeg en jobb å gjøre nå ;) Men må jeg ta det gradvis, altså temme et level 12 boar og få charge level 2 osv, eller kan jeg f.eks gå rett på et boar som har charge level 5?

 

Edit: Det går ann å temme et dyr som har høyere level enn deg selv?

Endret av dup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...