Aachel Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg spilelr en warlock, men har en hunter alt - noe denne personen visste: Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg spilelr en warlock, men har en hunter alt - noe denne personen visste: Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 At h*n liker å leke overlegen =] Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Jeg spilelr en warlock, men har en hunter alt - noe denne personen visste: Hva er poenget ditt? Synes det var ganske morsomt at han har lvlet 1-61 uten å vite hvordan man stabler en pet - eller trent et skill. Oh han har en lvl 70 rogue, vi raider sammen så han er ingen noob lol Endret 1. mars 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 joda, jeg ser den. men om han leser om det på nettet eller spør deg er jo egt det samme. Si at man som level 10 blir anbefalt Cat som pet, man har jo egt ikke behoiv for å bytte ut den før man skal feks kjøre Arena og trenger scorpid Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 joda, jeg ser den. men om han leser om det på nettet eller spør deg er jo egt det samme. Si at man som level 10 blir anbefalt Cat som pet, man har jo egt ikke behoiv for å bytte ut den før man skal feks kjøre Arena og trenger scorpid Men med en katt så er det ranks av bite/claw/dash/prowl man kan trene undervegs til 70.. og han hadde faktisk en katt. Uansett /fail lolz Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Cat [Claw] crits 'Legolarsdruid' for 17 Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dr. Boom er veldig fin type når man skal traine bow skill fra 60 til 350 gitt =D Men er det noen tilsvarende man kan traine melee wepon skill på? At man kan sette på autoattack og gå å spise middag lxm? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 I The Blasted Lands er det noen slike. Servant of asaojfaihai eller noe. De slår tilbake, men ikke for voldsomt mye. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dr. Boom er veldig fin type når man skal traine bow skill fra 60 til 350 gitt =D Men er det noen tilsvarende man kan traine melee wepon skill på? At man kan sette på autoattack og gå å spise middag lxm? Det bor en kar ved navn Servant of-et-eller-annet i Blasted Lands som man kan slå på til våpenet går opp i sømmene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ellers så er det alltids en buggy mob å finne hist og her. Aner ikke om de har fiksa Gutripper enda, men h*n var brukbar Og så trena jeg unarmed og 1h mace med roguen min fra lav til 350 på en mob i Netherstorm, bugga et sted ved den mage-byen med masse wraiths etc. Var kos, men var fiksa da jeg kom tilbake dagen etterpå med druiden for å skille opp med henne og edit: Angående de servantene, er det Servant of Alistarj om ikke minnet mitt er helt forkludra av røyk og alkohol. Endret 2. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Alle mobsene i servants-questen er slik, så det spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Alltid et pluss om de ikke slår tilbake, uansett hvor minimal skade de gjør Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja får slår de tilbake vil jeg jo dø etterhvert, om ikke de dør først da, men da blir det jo heller ikke noe mer skillz Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det er jo ikke verre enn at du må trykke på Mend Pet hvert femte minutt, da. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Da må jeg fremdeles være ved pcen =) digge med dr boom f.eks er at du kan sette den på før middagen og komme tilbake etter maten med 350 i skill Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Gjør det mens du surfer på nettet, da. Det kan da vel ikke være så viktig å få det gjort under middagen. Endret 2. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 få med seg en feraldruid som står afk rett ved deg slik at du får imp. lotp og equip pvpgearet ditt, så healer du for like mye som du tar av skade etterhvert. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er der noen spesielle katter som er litt bedre enn vanlige mobs katter? Lenke til kommentar
aril Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er der noen spesielle katter som er litt bedre enn vanlige mobs katter? Nei, ikke etter det jeg forstår, men så forstår ikke jeg så mye, heller. En katt er visstnok en katt, en boar er en boar, en scorpid er en scorpid etc. På én måte er det litt synd at Blizzard har gjort alle pets fra samme familie helt like, men samtidig skjønner jeg også hvorfor. Dersom det f.eks var en spesiell katt som var fullstendig overlegen alle andre katter ville samtlige huntere hatt den katten uansett, så i realiteten ville resultatet blitt det samme som det er nå - nemlig at alle pets fra samme familie er like. Men det finnes katter som skiller seg ut fra mengden med et ganske unikt utseende. Selv er jeg ingen stor fan av katter (har stort sett alltid brukt Raptor), men det er et par stykker i Winterspring jeg har veldig lyst på: "Rak'Shiri" og/eller "Sian-Rotam". Førstnevnte (lvl57 Elite) viser seg bare en gang eller to i døgnet så den har jeg aldri sett selv om jeg har vært bosatt i Winterspring de siste par døgnene. Sian-Rotam (lvl60) inngår i en quest hvor han summones sammen med en annen lvl60 katt hvilket gjør det hele vanskelig. Her må man ha både flaks og dyktighet for å lykkes. Jeg er ikke så sikker på om jeg har noen av delene. Om noen har tips er jeg lutter øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå