Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Er den elek gun jeg bruker nå (lvl 69) og har også den blå bua valanos i banken. Så da burde jeg ikke bytte til gladiator mener du?

Det kan jo hende de jeg har spillt sammen med bare spilte dårlig, men med Valanos gjør jeg sånn 1000-1100 dps på Karabosser. Jeg har ikke prøvd Gladiator - med egentlig BURDE den være bedre.

Endret av Aachel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm kanskje jeg skal bruke de 30k honorpointsa jeg har til noe annet da? Vindikator og litt sånn...

Jeg vile gjort det - enten Axe eller belte - men du skulle fått litt input fra andre hunters, siden jeg bare har en alt hunter. Det jeg kommer til å bruke 27k honor på er den øksa i allefall - stor upgrade fra Terroks Quill, som jeg fremdeles bruker lol. Men det er en uber questreward :p

Lenke til kommentar
Ikke bruk det på s1-øks. Skaff deg heller vengeful axe og bruk honoren din på noe annet.

Øks tar 4 uker med en average på 250 pts hver uke. Gladitor Axe tar 3-5 dager avhengig av hvor godt man grinder honor :)

er den khorium gunnern no bra? tenker å bruke den til pvp.

også hvor mye attpower tilsvarer 1% crit sjanse?

Den er god, fint sake og 28 stam ekstra :) men den koster vel rundt 800-1000, så sånn sett er Don Santos bedre for Bm huntere.

Lenke til kommentar
Driver å levler gorilla nå, å ettersom den bare er 52 så tenkte jeg at jeg skulle ta den med meg i noen 70 instances for rask xp

Så det jeg egentlig lurte på var:

Har den større sjangse for å pulle mobs iogmed at den er low level?

ja, og du må nok beregne en god del reviving

Lenke til kommentar
Det kan jo hende de jeg har spillt sammen med bare spilte dårlig, men med Valanos gjør jeg sånn 1000-1100 dps på Karabosser. Jeg har ikke prøvd Gladiator - med egentlig BURDE den være bedre.

Så jeg regner med at du har full tier 5 da og ikke noen epic ranged enda?

Hvis ikke overdriver du noe forferdelig når du sier 1000-1000 dps på kara bosser.

Lenke til kommentar
Driver å levler gorilla nå, å ettersom den bare er 52 så tenkte jeg at jeg skulle ta den med meg i noen 70 instances for rask xp

Er du 100% sikker på det?

Da jeg fant ut at jeg ville ha en kulere gris en den lvl60 Undead grisen i Eastern Plaguelands, så tama jeg en lvl27 en, de som er i Razorfen Kraul tror jeg. En av de instancene i bunnen av Barrens ihvertfall. Og for å lvle opp han tok jeg han med meg i Shattered Halls og slike instancer, uten problemer. Han gjorde jo ikke noe skade på mobsene, men han trakk ikke agro heller, selv på lvl27.

Var forresten ganske morsomt, for spesielt i begynnelsen lvla han opp sinnsykt fort. Han gikk fra lvl27 til lvl37 bare på første instancerunnet :thumbup:

Endret av Rincewind
Lenke til kommentar

Er du 100% sikker på det?

Da jeg fant ut at jeg ville ha en kulere gris en den lvl60 Undead grisen i Eastern Plaguelands, så tama jeg en lvl27 en, de som er i Razorfen Kraul tror jeg. En av de instancene i bunnen av Barrens ihvertfall. Og for å lvle opp han tok jeg han med meg i Shattered Halls og slike instancer, uten problemer. Han gjorde jo ikke noe skade på mobsene, men han trakk ikke agro heller, selv på lvl27.

Var forresten ganske morsomt, for spesielt i begynnelsen lvla han opp sinnsykt fort. Han gikk fra lvl27 til lvl37 bare på første instancerunnet :thumbup:

Gjorde det samme som deg.

Jeg kan heller ikke huske at den dro noe mer agro enn når jeg hadde med en lvl 70 pet.

Mener at det er levelet ditt som gjelder, ikke peten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...