Aachel Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Er den elek gun jeg bruker nå (lvl 69) og har også den blå bua valanos i banken. Så da burde jeg ikke bytte til gladiator mener du? Det kan jo hende de jeg har spillt sammen med bare spilte dårlig, men med Valanos gjør jeg sånn 1000-1100 dps på Karabosser. Jeg har ikke prøvd Gladiator - med egentlig BURDE den være bedre. Endret 29. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hmm kanskje jeg skal bruke de 30k honorpointsa jeg har til noe annet da? Vindikator og litt sånn... Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hmm kanskje jeg skal bruke de 30k honorpointsa jeg har til noe annet da? Vindikator og litt sånn... Jeg vile gjort det - enten Axe eller belte - men du skulle fått litt input fra andre hunters, siden jeg bare har en alt hunter. Det jeg kommer til å bruke 27k honor på er den øksa i allefall - stor upgrade fra Terroks Quill, som jeg fremdeles bruker lol. Men det er en uber questreward Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ikke bruk det på s1-øks. Skaff deg heller vengeful axe og bruk honoren din på noe annet. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Mhm, venge axe for 1k arena poeng er det første du bør kjøpe for arena points. Den er også det beste du kan få for PvE på lenge (om du kjører kara osv) Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 er den khorium gunnern no bra? tenker å bruke den til pvp. også hvor mye attpower tilsvarer 1% crit sjanse? Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ikke bruk det på s1-øks. Skaff deg heller vengeful axe og bruk honoren din på noe annet. Øks tar 4 uker med en average på 250 pts hver uke. Gladitor Axe tar 3-5 dager avhengig av hvor godt man grinder honor er den khorium gunnern no bra? tenker å bruke den til pvp. også hvor mye attpower tilsvarer 1% crit sjanse? Den er god, fint sake og 28 stam ekstra men den koster vel rundt 800-1000, så sånn sett er Don Santos bedre for Bm huntere. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 du vil si don santos er bedre overall? uansett spec? Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ranged weapons Du kan jo lese der, men khorium er grei for pvp.(personlig erfaring dette da) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Driver å levler gorilla nå, å ettersom den bare er 52 så tenkte jeg at jeg skulle ta den med meg i noen 70 instances for rask xp Så det jeg egentlig lurte på var: Har den større sjangse for å pulle mobs iogmed at den er low level? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) khorium er ikke tatt me der edit: men uansett takk Endret 29. februar 2008 av FOOrK Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Driver å levler gorilla nå, å ettersom den bare er 52 så tenkte jeg at jeg skulle ta den med meg i noen 70 instances for rask xp Så det jeg egentlig lurte på var: Har den større sjangse for å pulle mobs iogmed at den er low level? ja, og du må nok beregne en god del reviving Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er ikke verre enn å holde seg på god rekkevidde (noe en hunter bør uansett), la peten være på passive og skru av growl. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hvilken spec er best egnet for pvp? tenker da bg og arena Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 MM/SV er vel det som er best, men for at det skal bli veldig bra må du nesten ha bra gear. Har du ikke så bra gear, kan det være bra med BM/MM Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det kan jo hende de jeg har spillt sammen med bare spilte dårlig, men med Valanos gjør jeg sånn 1000-1100 dps på Karabosser. Jeg har ikke prøvd Gladiator - med egentlig BURDE den være bedre. Så jeg regner med at du har full tier 5 da og ikke noen epic ranged enda? Hvis ikke overdriver du noe forferdelig når du sier 1000-1000 dps på kara bosser. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hva med noe slikt? http://www.wowhead.com/?talent=cV0hZE0bREzhbstMhhhz Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Driver å levler gorilla nå, å ettersom den bare er 52 så tenkte jeg at jeg skulle ta den med meg i noen 70 instances for rask xp Så det jeg egentlig lurte på var: Har den større sjangse for å pulle mobs iogmed at den er low level? ja, og du må nok beregne en god del reviving Er du 100% sikker på det? Da jeg fant ut at jeg ville ha en kulere gris en den lvl60 Undead grisen i Eastern Plaguelands, så tama jeg en lvl27 en, de som er i Razorfen Kraul tror jeg. En av de instancene i bunnen av Barrens ihvertfall. Og for å lvle opp han tok jeg han med meg i Shattered Halls og slike instancer, uten problemer. Han gjorde jo ikke noe skade på mobsene, men han trakk ikke agro heller, selv på lvl27. Var forresten ganske morsomt, for spesielt i begynnelsen lvla han opp sinnsykt fort. Han gikk fra lvl27 til lvl37 bare på første instancerunnet Endret 1. mars 2008 av Rincewind Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Driver å levler gorilla nå, å ettersom den bare er 52 så tenkte jeg at jeg skulle ta den med meg i noen 70 instances for rask xp Så det jeg egentlig lurte på var: Har den større sjangse for å pulle mobs iogmed at den er low level? ja, og du må nok beregne en god del reviving Er du 100% sikker på det? Da jeg fant ut at jeg ville ha en kulere gris en den lvl60 Undead grisen i Eastern Plaguelands, så tama jeg en lvl27 en, de som er i Razorfen Kraul tror jeg. En av de instancene i bunnen av Barrens ihvertfall. Og for å lvle opp han tok jeg han med meg i Shattered Halls og slike instancer, uten problemer. Han gjorde jo ikke noe skade på mobsene, men han trakk ikke agro heller, selv på lvl27. Var forresten ganske morsomt, for spesielt i begynnelsen lvla han opp sinnsykt fort. Han gikk fra lvl27 til lvl37 bare på første instancerunnet Gjorde det samme som deg. Jeg kan heller ikke huske at den dro noe mer agro enn når jeg hadde med en lvl 70 pet. Mener at det er levelet ditt som gjelder, ikke peten. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) hva med noe slikt? http://www.wowhead.com/?talent=cV0hZE0bREzhbstMhhhz Alt uten improved revive pet er rimelig gimp i arena. Rapid Killing er også rimelig idiotisk, men småmorsom i BGs. Endret 1. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå