Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg fant det akkurat ut når jeg leste på Thottbot

"okay, i know alot of people are having trouble, this goes for all pet skills. I had this problem too until i just figured it out, created a thottbot account, and made this post. To train your current pet, in any skill that he/she is capable of, all you have to do is catch an animal that already knows it, then tell him to use it a few times and you will learn it and be able to pass it on to your main pet... for prowl i went to STV, caught a shadowhide panther, and made him go in and out of stealth 6 times. After 6 tries, in little yellow words "you have learned new ability: Prowl (rank 1) appeared in the chat box. at that point i abandoned the pet, went to the stables and got my main kitty, and taught him prowl, easy as that. hope this helps guys"

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig gladiator crossbowen å bruke til pve? grinding og noe 5 mans bare kanskje noe kara... Vet den er veldig treg, men dmgen på den er jo helt sinnsyk da! Noen meninger?

Noen som vet hvor vanskelig det er å få den arrowmachinen du kan lage med engineering? Ca hva droppraten er lxm?

Lenke til kommentar
Hvordan er egentlig gladiator crossbowen å bruke til pve? grinding og noe 5 mans bare kanskje noe kara... Vet den er veldig treg, men dmgen på den er jo helt sinnsyk da! Noen meninger?

Vedlig bra hvis du er MM/SV specc. Ikke bra for BM specc.

Lenke til kommentar
Så det er bedre med en blå bue eller noe som er raskere? dpsen på bua jeg har er 66 (2.8 speed) på xbowen er det jo 82

Da skal den være bedre uansett. Se denne linken:http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=1782078389&sid=1

Lenke til kommentar

For BM spec er Don Santos veldig bra, men dyr - Rundt 1800g på min server. Min hunter bruker fremdeles Valanos' Longbow som jeg mener er det beste alternativet ved lvl 70 (av blues) Den er billig 25g på AH og lett å få tak i. Elekks Gun fra Nagrand quest fungerer også fint. Jeg kommer ikke til å bytte den ut (Jeg kan være heldig å få en fra Kara) før neste patch, da jeg forhåpentligvis har 150 badges og kan kjøpe Crossbow of Relentless Strikes Den er helt perfekt for BM spec. Jeg har gjort noen kararuns, og jeg gjør alltid mer skade med min blue bow enn huntere med pvp bow. Vet ikke helt hvorfor. Og Hitrating er viktig.. tror cap er rundt 136, så det er målet (selv om jeg har bare rundt 80 i raids. Raids=Kara og Gruul :p)

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...