Orcuz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvor viktig er hit i forhold til andre stats når man bare levler/quester? Har 2 ganske like hjelmer hvor den ene har 15 hitrating mens den andre har 35 mer ap... Er beast mastery btw hvis det skulle ha noe å si Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Du trenger 4% (tror jeg det var) for å ikke misse påpå mobs som er på samme level som deg Så jeg vil si at det er ganske viktig Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Må jeg til trainer for å få prowl etter jeg har tamet en beast som hadde prowl? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kommer ann på om du lærte prowl eller ikke. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Innlegg 5000. Nice. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Du trenger 4% (tror jeg det var) for å ikke misse påpå mobs som er på samme level som deg Så jeg vil si at det er ganske viktig 5%, det er det i allefall i PVP/Arena Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 \o/ Ojda. Var ikke klar over det engang. Men til topic, du lærer petens skills etterhvert som du bruker det. Om du har lært prowl (det står i chatlog) så kan du lære alle katter i stand til det prowl. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja, jeg fant det akkurat ut når jeg leste på Thottbot "okay, i know alot of people are having trouble, this goes for all pet skills. I had this problem too until i just figured it out, created a thottbot account, and made this post. To train your current pet, in any skill that he/she is capable of, all you have to do is catch an animal that already knows it, then tell him to use it a few times and you will learn it and be able to pass it on to your main pet... for prowl i went to STV, caught a shadowhide panther, and made him go in and out of stealth 6 times. After 6 tries, in little yellow words "you have learned new ability: Prowl (rank 1) appeared in the chat box. at that point i abandoned the pet, went to the stables and got my main kitty, and taught him prowl, easy as that. hope this helps guys" Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvordan er egentlig gladiator crossbowen å bruke til pve? grinding og noe 5 mans bare kanskje noe kara... Vet den er veldig treg, men dmgen på den er jo helt sinnsyk da! Noen meninger? Noen som vet hvor vanskelig det er å få den arrowmachinen du kan lage med engineering? Ca hva droppraten er lxm? Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvordan er egentlig gladiator crossbowen å bruke til pve? grinding og noe 5 mans bare kanskje noe kara... Vet den er veldig treg, men dmgen på den er jo helt sinnsyk da! Noen meninger? Vedlig bra hvis du er MM/SV specc. Ikke bra for BM specc. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Så det er bedre med en blå bue eller noe som er raskere? dpsen på bua jeg har er 66 (2.8 speed) på xbowen er det jo 82 Endret 28. februar 2008 av Orcuz Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Så det er bedre med en blå bue eller noe som er raskere? dpsen på bua jeg har er 66 (2.8 speed) på xbowen er det jo 82 Da skal den være bedre uansett. Se denne linken:http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=1782078389&sid=1 Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er det noen andre range wepon som er enkle å få tak i som er bedre for en BM da? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Gladator greia fungerer bra på bm også, du kan feks legge med en arcaneshot/multishot innimellom steady/auto/kc'ene Så jeg ville gått for den helt til jeg fikk den fra opera/prince Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) hmm, angående det..Noen som vet om det er vits med Gladiator crossbow og Gladiator Rippers? Er det noe lurt/bra? så fyre på med en del trinketer og gear med stam, agi, att pow osv.? Endret 28. februar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg bruker pvp x-bow som surv, funker greit, men blir å bytte den ut så fort jeg får bua fra prince. Ikke fordi den er så utrolig mye bedre, men i hovedsak fordi jeg vil ha agility fra bua også. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er det noen andre range wepon som er enkle å få tak i som er bedre for en BM da? Wolfslayer fra Opera er jo rimelig enkel og få tak i skulle jeg tro. Eventuelt Don santos rifla, som jeg bruker for tiden. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 hmm, angående det..Noen som vet om det er vits med Gladiator crossbow og Gladiator Rippers? Er det noe lurt/bra? så fyre på med en del trinketer og gear med stam, agi, att pow osv.? Funker helt greit, men du bør cappe hit først. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) For BM spec er Don Santos veldig bra, men dyr - Rundt 1800g på min server. Min hunter bruker fremdeles Valanos' Longbow som jeg mener er det beste alternativet ved lvl 70 (av blues) Den er billig 25g på AH og lett å få tak i. Elekks Gun fra Nagrand quest fungerer også fint. Jeg kommer ikke til å bytte den ut (Jeg kan være heldig å få en fra Kara) før neste patch, da jeg forhåpentligvis har 150 badges og kan kjøpe Crossbow of Relentless Strikes Den er helt perfekt for BM spec. Jeg har gjort noen kararuns, og jeg gjør alltid mer skade med min blue bow enn huntere med pvp bow. Vet ikke helt hvorfor. Og Hitrating er viktig.. tror cap er rundt 136, så det er målet (selv om jeg har bare rundt 80 i raids. Raids=Kara og Gruul ) Endret 29. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er den elek gun jeg bruker nå (lvl 69) og har også den blå bua valanos i banken. Så da burde jeg ikke bytte til gladiator mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå