Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Hehe, ikke helt det samme vil jeg si. Få Mager som critter 600+ på wand (auto-shot). Dessuten går det an å feigne death å drikke. Evt. 1 on 1; Feign, trap og drikke.

5576974[/snapback]

 

Hehe, nå er det slik at absolutt alle skills hos hunter koster mana. Feign death, wingclip, scattershot osv. Prøv å ta en warrior som charger deg uten mana..

5577168[/snapback]

 

Drikke _før_ man går helt tom går greit det og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, ikke helt det samme vil jeg si. Få Mager som critter 600+ på wand (auto-shot). Dessuten går det an å feigne death å drikke. Evt. 1 on 1; Feign, trap og drikke.

5576974[/snapback]

 

Hehe, nå er det slik at absolutt alle skills hos hunter koster mana. Feign death, wingclip, scattershot osv. Prøv å ta en warrior som charger deg uten mana..

5577168[/snapback]

 

Drikke _før_ man går helt tom går greit det og.

5577473[/snapback]

 

Jojo, men det er ikke alltid det er like greit å sette seg å drikke midt i kampens hete :) Poenget mitt er vel at mana er veldig viktig i pvp, og er vel verdt å ofre litt agility for.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg foretrekker Int fremfor Agi i PvP er at PvP handler om Burst damage! Dvs Aimed Shot -> auto shot -> Multi Shot -> auto shot -> Conc Shot -> xxx Sting -> Rinse and repeat!

Den comboen bruker ganske mye mana!

 

...Og jeg dør heller enn å sette meg ned for å drikke! Hvertfall hvis ingen av magene gidder å lage noe vann til meg.

 

I PvE er det derimot fint å ha høy jevn dps, derfor mest mulig agi og atkpower!

 

Edit: Selvfølgelig alt med måte! Men ofre litt agi til fordel for int er bare positivt!

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Vel, jeg klarer som oftest helt fint å drikke i kampens hete. Både PvE, og PvP.

Shadowmeld hjelper også på :love:

 

Ingenting er jo så fett som å trappe en stakkars rogue, for så å sette seg ned å drikke.

 

Jeg vet jeg ihvertfall aldri kommer til å "kaste" bort en enchant som gir meg 300 mana når jeg kan få 30 ranged attack power 1/3 crit ca og litt dodge/armor ;)

Lenke til kommentar
jeg tamet nettopp en lvl 30 tiger, jeg er lvl 30 sjøl også. Men den har -12 training points, så får ikke lært den noe. Må den dinge for å få points, eller må bare loyalty stige? og hvordan får jeg opp loyalty fort? :p

5609289[/snapback]

loyalty, du kan nå lære den growl da ;) . ellers bare hold den på grønn happiness hele tia og løp rundt og drep ;)

Lenke til kommentar
jeg tamet nettopp en lvl 30 tiger, jeg er lvl 30 sjøl også. Men den har -12 training points, så får ikke lært den noe. Må den dinge for å få points, eller må bare loyalty stige? og hvordan får jeg opp loyalty fort? :p

5609289[/snapback]

loyalty, du kan nå lære den growl da ;) . ellers bare hold den på grønn happiness hele tia og løp rundt og drep ;)

5610164[/snapback]

ja så jeg kunne traine growl. og det er jo det viktigste :D Loyalty rank 3 atm :) så stiger og stiger.

Lenke til kommentar

litt rart synes jeg selv da når Dal'rend går på 1% Critical Strike, 5+ Strength og Defeanse :hmm:

hvorfor får Dal'rend så mye AP?

 

men hvis det som blir sagt er riktig, så har jeg noen Valg jeg kan gjøre:

enten velge 100hp

eller 0,5% mer critt

 

Edit: har sikkert feil, vet ikke noe om hva som gir hva osv :p

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...