Gloms Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har 397 res. Burde jeg bytte ut en 8 res gem mot 10 critical strike rating gem? og hvor mye er 10 crit rating i %? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 #showtooltip Steady Shot #show Steady Shot /castsequence reset=3 Auto Shot, Steady Shot /castrandom [target=pettarget,exists] Kill Command VS /script UIErrorsFrame:Hide() /cast [target=pettarget] Kill Command /castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() hvem er best? Jeg er best! På en god andreplass kommer: #showtooltip Steady Shot /script UIErrorsFrame:Hide() /castsequence reset=3 Steady Shot, !Auto Shot /cast [exists,target=pettarget] Kill Command /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har 397 res. Burde jeg bytte ut en 8 res gem mot 10 critical strike rating gem? og hvor mye er 10 crit rating i %? ?? Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ! foran auto gjør ingenting lenger så vidt jeg har fått med meg, anyway, denne bruker jeg i raid hvertfall; #showtooltip Steady Shot /script UIErrorsFrame:Hide() /castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot /cast [exists,target=pettarget] Kill Command /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har 397 res. Burde jeg bytte ut en 8 res gem mot 10 critical strike rating gem? og hvor mye er 10 crit rating i %? noen som har noen tips her? Lenke til kommentar
aril Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg opplevde noe "merkelig" for et par kvelder siden. Jeg var ute og questet med min lvl42 Dwarf Hunter da en PvP-flagget lvl70 Troll Hunter kom bort til meg. Ikke noe galt eller uvanlig i det, men det som nå skjedde kan umulig være gjennomtenkt fra Blizzards side. Troll Hunteren la en Snake Trap, slangene begynte umiddelbart å angripe meg hvoretter jeg også ble PvP-flagget. Resultatet av dette sier seg jo selv - jeg ble selvfølgelig øyeblikkelig drept. Hva i helv*** er dette for noe? Troll Hunteren gjorde ikke noe galt i og med at Blizzard har gjort dette mulig, men her er det noe som skurrer. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor er det så mange hunter+restodruid teams nede i 1550 rating med over 350 res? Jeg forstår ikke hvorfor de ikke klarer bedre rating Som rogue er det forjævlig å sloss mot. Noen som spiller komboen her? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fordi de har leechet seg til gear, men kan egentlig ikke spille. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har 397 res. Burde jeg bytte ut en 8 res gem mot 10 critical strike rating gem? og hvor mye er 10 crit rating i %? ?? Finn noe +agi Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det noen add ons som er "must have" for en hunter ? Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor er det så mange hunter+restodruid teams nede i 1550 rating med over 350 res? Jeg forstår ikke hvorfor de ikke klarer bedre rating Som rogue er det forjævlig å sloss mot.Noen som spiller komboen her? Det er fordi det er så mange som ikke skjønner hvordan denne komboen skal spilles. De hører at verdens beste 2on2 er en hunter + druid, og derfor teamer de opp med hverandre uten egentlig noe kunnskap om hvordan et sånn team skal spilles. Resilience er ikke så utrolig viktig for hunteren, det er ikke han som skal bli fokusert på uansett. Hva som er viktig for hunteren er først og fremst mana. Druid+Hunter combo = Mana > All. Så lenge hunteren har over 300 resilience burde alt være bra og han burde fokusere mer på AP og Int. Druid og Hunter er jo en utrolig kjedelig combo, med lange fights ettersom de skal outlaste det andre teamet. Prøver denne kombinasjonen selv nå, fikk 1700 første kvelden, gleder meg til å spille mer Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det noen add ons som er "must have" for en hunter ? Spesifiser! PvE/PvP, hvilken setup spiller du i (om arena), er du/kameratene dine på vent osv. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er det noen add ons som er "must have" for en hunter ? Khunter timers er et must imo. Lenke til kommentar
albions Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken av desse to Bracers er best til ein BM pve hunter ? [Vindicator's Chain Bracers] - [bracers of the Hunt] Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 #showtooltip Steady Shot #show Steady Shot /castsequence reset=3 Auto Shot, Steady Shot /castrandom [target=pettarget,exists] Kill Command VS /script UIErrorsFrame:Hide() /cast [target=pettarget] Kill Command /castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() hvem er best? er det mening at jeg skal stoppe å skyte etter at jeg har brukt steady shot? Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 #showtooltip Steady Shot #show Steady Shot /castsequence reset=3 Auto Shot, Steady Shot /castrandom [target=pettarget,exists] Kill Command VS /script UIErrorsFrame:Hide() /cast [target=pettarget] Kill Command /castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() hvem er best? er det mening at jeg skal stoppe å skyte etter at jeg har brukt steady shot? ja, macroen er ikke "1 trykk" og alt går av seg selv, men den gjør at du ved å "konstant" trykke på bindet knapp kan bruke, steady, (auto) og petattack da det er klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå