Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ravager er best for PvE damaage, scorpid er best i PvP (fordi den stacker poisons, som gjør det vanskeligere å cleanse viper sting). Er i hvert fall det jeg har plukket opp. Brukte selv lightning serpent da jeg rullet rundt, utrolig tøft med go for the throat.

Lenke til kommentar
ravager gjør nok mest dps ja

Men jeg bruker allikevel raptor, iogmed at den i mine øyne ser mye bedre ut :)

Jeg kjørte pet duel i går mot en MM, Jeg ravager han cat. Taper i det cat har 24% helse igjen. kun dren dps og ingen abilites ble brukt. Har jo litt med attributes å gjøre, men ble litt overrasket over det faktisk. 25% var mye

Lenke til kommentar
er det ikke nature+frost resistance for å hindre at den blir rootet for mye i arenas?

hmm, siden jeg ikke går beastmastery så vil jeg ha noe som gjør nytte for meg i pvp, alså damage..evt, armor i form av nature armor om det er mulig å traine på scorpid?

Lenke til kommentar
er det ikke nature+frost resistance for å hindre at den blir rootet for mye i arenas?

hmm, siden jeg ikke går beastmastery så vil jeg ha noe som gjør nytte for meg i pvp, alså damage..evt, armor i form av nature armor om det er mulig å traine på scorpid?

Siden du IKKE er beastmaster så vil du at pettet ditt skal gjøre damage? Jeg klarer ikke helt å se logikken. Som MM hunter er pettet ditt kun til å stacke poison så Viper Sting ikke blir abolished, følge etter healers så de ikke får drukket, samt gi enkelte klasser pushback på spells (frostmages). Skaden pettet gjør er elendig at best.

Det er derfor en fordel å gjøre som DeadbeaT rådet deg til.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Siden du IKKE er beastmaster så vil du at pettet ditt skal gjøre damage? Jeg klarer ikke helt å se logikken. Som MM hunter er pettet ditt kun til å stacke poison så Viper Sting ikke blir abolished, følge etter healers så de ikke får drukket, samt gi enkelte klasser pushback på spells (frostmages). Skaden pettet gjør er elendig at best.

Det er derfor en fordel å gjøre som DeadbeaT rådet deg til.

det jeg mente var, som poison eller noe sånt..for så og utnytte pet til å daze target evt. gi meg armor og hp..litt feil formulert :)

Lenke til kommentar

#showtooltip Steady Shot

#show Steady Shot

/castsequence reset=3 Auto Shot, Steady Shot

/castrandom [target=pettarget,exists] Kill Command

VS

/script UIErrorsFrame:Hide()

/cast [target=pettarget] Kill Command

/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot

/script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show()

hvem er best?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...