Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Ohh en hunter tråd! Min hunter er ikke fult så uber som min lock. Men den kan plukke blomster. Sherwood

Hva er anbefalt shootrotation for min spec? Har forsøkt Steady, steady, auto, men det capper auto og er ikke helt enkelt å få til. Jeg skulle ikke ha shardet min Elekk Gun, den var raskere og enklere å få til shootrotation med :( steady/auto og repeat)

Kjøp deg don santos, eller prøv og skaff deg gunnen fra doomw eller kara.

Steady/auto 1:1 all the way.

Sånn ellers ville jeg ha flytta 2p fra thick hide til improved revive pet, 2p fra spirit bond til animal handler, 1p fra frenzy til mortal shots og 2p fra imp conc shot til rapid killing.

(Dette hvis du bruker den til pve/raiding såklart)

Endret av Phalanx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ohh en hunter tråd! Min hunter er ikke fult så uber som min lock. Men den kan plukke blomster. Sherwood

Hva er anbefalt shootrotation for min spec? Har forsøkt Steady, steady, auto, men det capper auto og er ikke helt enkelt å få til. Jeg skulle ikke ha shardet min Elekk Gun, den var raskere og enklere å få til shootrotation med :( steady/auto og repeat)

Det er nok Steady-Auto i 1:1 som duger best.

Du kan jo prøve å skaffe deg Dos Santos eller Wolfslayer (?).

Edit:

Do'h! Treg

Edit2: Veldig treg :)

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar
Jeg får Vengeful øksa i morgen og skal skaffe enchant. Bør jeg gå for +35 agility eller savagery?

gz, the er digg wpn :) jeg har savagery, men har begynt å forstå at det er crit som gjelder i pvp/arena så vil nok anbefale +35, kommer litt an på hva du har av annet utstyr også da :)

Lenke til kommentar
Jeg mener nå steady/auto/killcommand gir mest dps, men dette er selvfølgelig avhengig av at man ikke har for kjapp ranged :)

Killcommand regnet jeg egentlig som en selvfølge da den ikke blir påvirka av GCD!

Samme gjorde jeg. 10-20 minutter etter deg, hver gang ;)

KC er vel i enhver shotrotation.

Lenke til kommentar

JEg ble ihvertfall overrasket over hvor mange huntere som ikke bruker KC :p

Nærmer meg 66 med den nye huntern min å driver å sniffer på macroer selv

Er det

/script UIErrorsFrame:Hide()

/cast [target=pettarget] Kill Command

/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot

/script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show()

som er tingen fortsatt?

Lenke til kommentar

Takk for gode råd :)

Jeg bruker en macro ganske lik den som ble postet her (med Kill Command) Nå kommer nok min hunter ikke til å raide så mye da det er en alt, har såvidt vært innom Kara, men selv på offnighruns er det alltid mains som trenger noe.. Don Santos var på AH til 4500/5000bo.. synes det var litt stift. Har ikke hatt hell med meg i heroic Steamvaults, men kanskje neste Kara run :) Tor egentlig Don Santos er bedre uansett. Men jeg liker lyden av bue...

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har en 70 hunter med 2/5 gladiator (i løpet av dagen 3/5). Jeg lurer rett og slett på hva slags pet som er best? med tanke på armor, hp, dps osv. Går for det meste pvp men skal gå instancer når jeg har full gladiator +vindicator gear. Går for tiden Marksman :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...