Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Peten har det bra når den står i stallen.

Men om du ikke mater den, mens du har den framme, og det lille bildet blir til et rødt fjes; da vil du sakte men sikkert miste loyality og når den kommer helt ned til 1 og enda litt til vil peten dra fra deg :p

 

Ble litt mye rot i den teksten, men jeg har akkurat stått opp :o

Lenke til kommentar

om jeg sier til blizzard att jeg hadde en lvl 70 scorpid jeg ikke hadde, og ber de gi den tilbake. jeg hadde liksom abondeed den, vil de da gi meg en ny en? en ingame kompis a han ikke hadde greid å loote en bue av en boss og fikk søren meg bua også:p bua hadde aldri droppa, så lurte på om det samme ville funke med pet? om det ikke funker vil det da gi meg noen konsekvenser?

Lenke til kommentar
om jeg sier til blizzard att jeg hadde en lvl 70 scorpid jeg ikke hadde, og ber de gi den tilbake. jeg hadde liksom abondeed den, vil de da gi meg en ny en? en ingame kompis a han ikke hadde greid å loote en bue av en boss og fikk søren meg bua også:p bua hadde aldri droppa, så lurte på om det samme ville funke med pet? om det ikke funker vil det da gi meg noen konsekvenser?

 

Du kan prøve.

Jeg spurte om å få tilbake scorpiden jeg hadde abandona, og jeg fikk den tilbake (det var et par uker senere), og han spurte meg hva scorpiden het, så det virka ikke som han sjekka at jeg virkelig hadde hatt en scorpid.

Lenke til kommentar
om jeg sier til blizzard att jeg hadde en lvl 70 scorpid jeg ikke hadde, og ber de gi den tilbake. jeg hadde liksom abondeed den, vil de da gi meg en ny en? en ingame kompis a han ikke hadde greid å loote en bue av en boss og fikk søren meg bua også:p bua hadde aldri droppa, så lurte på om det samme ville funke med pet? om det ikke funker vil det da gi meg noen konsekvenser?

Med tanke på når du posta trr ejg det går helt greit ejg :)

Lenke til kommentar
om jeg sier til blizzard att jeg hadde en lvl 70 scorpid jeg ikke hadde, og ber de gi den tilbake. jeg hadde liksom abondeed den, vil de da gi meg en ny en? en ingame kompis a han ikke hadde greid å loote en bue av en boss og fikk søren meg bua også:p bua hadde aldri droppa, så lurte på om det samme ville funke med pet? om det ikke funker vil det da gi meg noen konsekvenser?

 

Jeeezzz.. Are you for real?

Lenke til kommentar

hehe turte ikke prøve:P var ikke klar over att det fantes 69 scorpioner i shadowmoon, så trodde jeg måtte levle en fra 65 :p men en kompis av meg fikk en epic av GM som sagt, nå er det sikkert noe som er dummere en andre også da:P

 

 

å ja en ting til, var BM før men går mm nå var på rundt 1650 rating som BM før, men aimer høyere som MM nå. har alt som kan kjøpes for honor, og vengeful øks neste uke, og spille med en s1-s2 resto drood. noen som har noen tips på spille stil er outlasting vi går for. Vant de fleste kampene, men fikk problemer hver gang vi møtte rogue-warriors som hang på meg som en baby på en mor uten stopp... tenker tips til både meg og drooden:P

Endret av neoman
Lenke til kommentar

CC warrior eller roguen med roots/cyclone og frosttrap/wingclip/scattershot.

Mot en rogue så burde druiden ha abolish poison på deg slik at du ikke blir slowet.

warriors er veldig avhengig av dine kiteegenskaper, bruk frostrap intil en påle og bruk "v" slik at du sjer navnet hannes igjenom pålen og hold deg unna line og sight, da får han ikke interceptet deg og får han det burde druid være kjap på å cyclone/root han.

Fairie fire+huntersmark gjør root/freezing trap vanskeligere å dispelle.

Root mens dpsen er uteav sight for healeren tvinger han fort frem for å dispelle og det gir deg en fin sjanse for å draine han.

Men jo bedre du kiter dpsen jo værre blir det å draine deres healer, så alt handler om en fin balanse.

Endret av samebob
Lenke til kommentar
hehe turte ikke prøve:P var ikke klar over att det fantes 69 scorpioner i shadowmoon, så trodde jeg måtte levle en fra 65 :p men en kompis av meg fikk en epic av GM som sagt, nå er det sikkert noe som er dummere en andre også da:P

 

 

å ja en ting til, var BM før men går mm nå var på rundt 1650 rating som BM før, men aimer høyere som MM nå. har alt som kan kjøpes for honor, og vengeful øks neste uke, og spille med en s1-s2 resto drood. noen som har noen tips på spille stil er outlasting vi går for. Vant de fleste kampene, men fikk problemer hver gang vi møtte rogue-warriors som hang på meg som en baby på en mor uten stopp... tenker tips til både meg og drooden:P

 

Ulempen med å specce til MM det vet du :p som BM er 2 dps klasser easy med druid

Lenke til kommentar

Hei,

 

har bestemt meg å tørke støv av hunteren min, etter et lengre opphold som pensjonist skal han ut av gamlehjemmet. Dessverre er det meste av utstyr utdatert, fikk derfor et tips om at jeg burde prøve meg på et BM-spec. Lurer derfor på om det er noen her som kunne være så vennlige å lenke til et sådan?

 

Legger ved lenke til armory-profil, i tilfelle det er nødvendig.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ak&n=Leigon

 

På forhånd, hjertelig takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...