Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For en PVP hunter?

 

Selv ville jeg valgt mere stamina til pvp.

Det og resilience er vel dem viktigste statsa for pvp?

 

Kommer helt an på hvor mye stamina og resilience du har allerede.

Før eller siden kommer du til et punkt hvor det rett og slett ikke lønner seg å geare defensivt lenger.

Kommer også mye an på hvordan laget ditt spiller.

Selv spiller jeg 2v2 med en rogue som BM, så det er ikke akkurat 50 minutter mana kamper, hvis vi vinner så er det fordi vi nuket noen ned før de klarte å nuke oss.

Lenke til kommentar

Temma meg en gul raptor også, og så gikk servern min ned plutselig i 2-tida i natt :p

Fikk testa han en del da, men var fortsatt MEGET i tvil..tror det blir Boar likevel.

Den har litt få skills den kan lære, men det får så være. Slipper å få aggro hele tiden når jeg peprer mobbene med piler, hvertfall. Hjalp ikke så mye å lære raptoren growl. Dessuten ser de så teite ut med de smykkene.

 

Jeg er Horde, så jeg får ikke tak i noen ravager før leeeeeeeeeeeenge (outlands sannsynligvis).

Tenker ikke noe på PVP og 2v2 arena og alt mulig. Jeg er level 11, liksom.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Temma meg en gul raptor også, og så gikk servern min ned plutselig i 2-tida i natt :p

Fikk testa han en del da, men var fortsatt MEGET i tvil..tror det blir Boar likevel.

Den har litt få skills den kan lære, men det får så være. Slipper å få aggro hele tiden når jeg peprer mobbene med piler, hvertfall. Hjalp ikke så mye å lære raptoren growl. Dessuten ser de så teite ut med de smykkene.

 

Jeg er Horde, så jeg får ikke tak i noen ravager før leeeeeeeeeeeenge (outlands sannsynligvis).

Tenker ikke noe på PVP og 2v2 arena og alt mulig. Jeg er level 11, liksom.

 

Ravager Specimen (9-10, Azuremyst Isle) * Bite 2, Gore 2

 

Du trenger ikke stresse så mye med det. Ønsker du å bytte pet gjør du bare det, med den nye patchen tar det ikke så lang tid å levle de opp hvis de er samme level som deg.

 

Selv startet jeg med Wolf som jeg hadde frem til 70 (funket helt fint). I ettertid har jeg byttet den ut og levelet opp 3 PVP pets:

 

-Serpent

-Scorpid

-Ravager

Lenke til kommentar
Temma meg en gul raptor også, og så gikk servern min ned plutselig i 2-tida i natt :p

Fikk testa han en del da, men var fortsatt MEGET i tvil..tror det blir Boar likevel.

Den har litt få skills den kan lære, men det får så være. Slipper å få aggro hele tiden når jeg peprer mobbene med piler, hvertfall. Hjalp ikke så mye å lære raptoren growl. Dessuten ser de så teite ut med de smykkene.

 

Jeg er Horde, så jeg får ikke tak i noen ravager før leeeeeeeeeeeenge (outlands sannsynligvis).

Tenker ikke noe på PVP og 2v2 arena og alt mulig. Jeg er level 11, liksom.

 

Det spiller ingen rolle hva slags pet du har når du levler opp. Om jeg skulle peke ut en "levle-pet" ville jeg valgt en Bjørn/villsvin. Gode allround stats pluss at den spiser conjured food = gratis i drift.

Endret av mythix
Lenke til kommentar

Hah, jeg greide å temme lv 13 rare-katta Dishu i Barrens nå :)

(jeg er bare lvl 14 og noob-hunter). Ser ut som en leopard. Men så var det å finne noen som kan lære meg Claw 2...er visst en krabbe i durotar som har den.

 

Katta får jo ikke xp når jeg får xp for å drepe en mob.

 

Edit: leste litt rundt..Peten får altså TP etter level*(loyalty-1). Så en lvl 60 pet med 6 loyalty vil ha 300 points.

Hva bestemmer loyalty egentlig? virker som det er litt random, bare la peten henge med meg når jeg quester så spretter den opp av og til? Kan den miste loyalty igjen?

 

Mister dyret mitt happiness mens det står i stable eller er dismissed? Vet den mister 50 happiness når jeg dismisser, men ikke mere over tid?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...