Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Er BM Hunter, og etter å ha brukt Cat en god stund, fant jeg og en kompis av meg ut vi skulle fange hver vår Ravager, fordi disse har top DPS!

 

Veldig gode pets! anbefales til BM Huntere

 

Cat og ravager gjør like mye skade, forskjellen er mellom Claw og Gore.

Ikke en stor forskjell, men hvis du er ute etter maks skade, så er det absolutt verd å finne seg en ravager.

Nethermine ravager var et sant helvete å temme uten å ha rep med netherwing folka, hjelper å ha noen til å fly inn foran deg, for å dra litt aggro, så du kan komme deg til en trygg plass der du kan poppe FD og drepe deg innover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes scorpid fungerer ganske bra. Bruker cat selv for øyeblikket, men det har du jo fra før, så. Boar er vel ikke noe særlig for PvP.

 

Alle som ikke bruker Scorpid i Arena burde ikke forvente noe særlig med rating.

 

Care to explain why? :)

 

Bruker wind serpent i dag og er fornøyd med den, har temmet en scorpid som er level 70 men må evt lære den Claw

Lenke til kommentar
Jeg synes scorpid fungerer ganske bra. Bruker cat selv for øyeblikket, men det har du jo fra før, så. Boar er vel ikke noe særlig for PvP.

 

Alle som ikke bruker Scorpid i Arena burde ikke forvente noe særlig med rating.

Har ikke begynt å spille så veldig aktivt i arena selv enda, og cat fungerer godt nok foreløpig. Du må gjerne forklare meg hvorfor det er livsnødvendig med scorpid. Kun pga scorpid poison?

Lenke til kommentar
Jeg synes scorpid fungerer ganske bra. Bruker cat selv for øyeblikket, men det har du jo fra før, så. Boar er vel ikke noe særlig for PvP.

 

Alle som ikke bruker Scorpid i Arena burde ikke forvente noe særlig med rating.

Har ikke begynt å spille så veldig aktivt i arena selv enda, og cat fungerer godt nok foreløpig. Du må gjerne forklare meg hvorfor det er livsnødvendig med scorpid. Kun pga scorpid poison?

 

er vel den og holde snake trap oppe, så det blir mindre sjanse for å remove viper sting.

Lenke til kommentar

Sånn som hunters er for øyeblikket, og man vil ha så høy rating som mulig, så er det MM som er tingen.

 

Forskjellen fra BM og MM er at BM er nuking spec, mens MM er endurance spec.

Din DEFINITIVT viktigste spell som hunter er Viper Sting. Helt klart.

 

Grunnen til at da en scorpid er livsviktig er for at den skal applye poison på ditt drain target, og derfor gjøre det vanskligere å dispelle Viper Sting. Snake Trap fungerer jo også når det gjelder poison applying, men en scorpid er mye mer til å stole på, pluss at da har du freezing/frost trap å lene deg tilbake på.

Lenke til kommentar
Jeg synes scorpid fungerer ganske bra. Bruker cat selv for øyeblikket, men det har du jo fra før, så. Boar er vel ikke noe særlig for PvP.

 

Alle som ikke bruker Scorpid i Arena burde ikke forvente noe særlig med rating.

Har ikke begynt å spille så veldig aktivt i arena selv enda, og cat fungerer godt nok foreløpig. Du må gjerne forklare meg hvorfor det er livsnødvendig med scorpid. Kun pga scorpid poison?

 

Ja.

En 5 stack av scorpid poison gjør det MYE vanskeligere å fjerne viper sting/scorpid sting.

Og den kan legge seg over wound/mindnumbing/crippling hvis du kjører med en rogue.

Lenke til kommentar

Eg skal prøve med scorpid:) det er lvl 65 nå snart 66:)

det kan scorpid poison (rank 5) ..growl (rank 7) og claw (rank 9)

 

er det andre ting den kan lære seg som er bra ??:)

er det oppdatering i scorpid poison Eg har nå scorpid poison (rank 5) ?

 

 

Edit:noen skrive feil :)

Endret av themen
Lenke til kommentar
Sånn som hunters er for øyeblikket, og man vil ha så høy rating som mulig, så er det MM som er tingen.

 

Forskjellen fra BM og MM er at BM er nuking spec, mens MM er endurance spec.

Din DEFINITIVT viktigste spell som hunter er Viper Sting. Helt klart.

 

Grunnen til at da en scorpid er livsviktig er for at den skal applye poison på ditt drain target, og derfor gjøre det vanskligere å dispelle Viper Sting. Snake Trap fungerer jo også når det gjelder poison applying, men en scorpid er mye mer til å stole på, pluss at da har du freezing/frost trap å lene deg tilbake på.

 

Dette er ikke riktig, en BM hunter kan gå høyt i ranking. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...l&n=Dlacour

Lenke til kommentar
Eg skal prøve med scorpid:) det er lvl 65 nå snart 66:)

det kan scorpid poison (rank 5) ..growl (rank 7) og claw (rank 9)

 

er det andre ting den kan lære seg som er bra ??:)

er det oppdatering i scorpid poison Eg har nå scorpid poison (rank 5) ?

Er en veldig bra site ved navn Petopia som forklarer hunter pets egenskaper, hvilke som kan lære deg hva av ranks osv..

 

Ikke det at jeg har PvPet så mye i Arena med hunter; men mitt inntrykk er at man gearer seg opp en stund først med BM-spec på grunn av at man får fler hitpoints osv, og når man har fått greit med epix går over til MM som hi-end arena spec?

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg den mest effektive metoden for å ta ned en healer i arena 2 vs 2?

 

Kjører Scoripd og BM specc.

 

En kombinasjon av wiper sting og aimed shot, fungerer bra for meg i alle fall. Du må jo prøve å time disse skuddene riktig, da en healer ofte utnytter hunters "loss of sight". Heng deg på healer, vær aggressiv og pøs på med all dps du kan, gjør melee dps om du sliter i øyeblikk med å komme på avstand eller LOS feks ved stolpeløping, all dps teller. Bruk icetrap ofte slik man mer fritt kan bruke aimed shot uten interrupt. Har du fått healer ned til lav helse, bruk petens "intimidation", da blir healer også hindret i heale seg opp fra sin lave helse, dog ikke så effektiv på pala da han ofte bruker sitt shield. Blir kampene lange, feks mot en warrior/pala eller warrior/druid så er aspect of wiper din gode venn.

 

Det er snakk om øvelse, og det er situasjonsbetinget, men effektiv bruk av wiper sting og aimed shot er en god start, ser for mange huntere som ikke benytter seg av dette.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg den mest effektive metoden for å ta ned en healer i arena 2 vs 2?

 

Kjører Scoripd og BM specc.

 

En kombinasjon av wiper sting og aimed shot, fungerer bra for meg i alle fall. Du må jo prøve å time disse skuddene riktig, da en healer ofte utnytter hunters "loss of sight". Heng deg på healer, vær aggressiv og pøs på med all dps du kan, gjør melee dps om du sliter i øyeblikk med å komme på avstand eller LOS feks ved stolpeløping, all dps teller. Bruk icetrap ofte slik man mer fritt kan bruke aimed shot uten interrupt. Har du fått healer ned til lav helse, bruk petens "intimidation", da blir healer også hindret i heale seg opp fra sin lave helse, dog ikke så effektiv på pala da han ofte bruker sitt shield. Blir kampene lange, feks mot en warrior/pala eller warrior/druid så er aspect of wiper din gode venn.

 

Det er snakk om øvelse, og det er situasjonsbetinget, men effektiv bruk av wiper sting og aimed shot er en god start, ser for mange huntere som ikke benytter seg av dette.

 

Er det jeg gjør i dag ja, men det blir vel som du sier at man må trene litt på det. Tapte 3 strake i går mot healer/dps (samme oppsett som oss).

 

Takk for godt svar :)

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt. Rolla en hunter for første gang i går. Nå er han lvl 11. Jeg klarer ikke bestemme meg for hva slags pet jeg skal ha. DPS eller Tank? Har trent en lvl 9 boar opp til 11. Jeg har lest meg surrete på guides (også petopia ja), men blir ikke bestemt. Skal jeg drite i boar og temme en katt eller raptor? Jeg PVP'r aldri, går sjelden i instances (vanligvis), så det er mest snakk om solo PVE og levelling. BM-build er tingen da? Bytter dere ikke build etter hva slags pet dere foretrekker også? Det er så myye. Jeg spyr jo ut arrows, så vil vel dps-peten aldri holde aggro?

Men så er det jo det at cats/raptors har høyere dps, kanskje den ikke trenger å holde aggro fordi mobben dør så kjapt.

 

Vil ikke gjøre alle tabbene med en gang og bli en huntard.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg sliter litt. Rolla en hunter for første gang i går. Nå er han lvl 11. Jeg klarer ikke bestemme meg for hva slags pet jeg skal ha. DPS eller Tank? Har trent en lvl 9 boar opp til 11. Jeg har lest meg surrete på guides (også petopia ja), men blir ikke bestemt. Skal jeg drite i boar og temme en katt eller raptor? Jeg PVP'r aldri, går sjelden i instances (vanligvis), så det er mest snakk om solo PVE og levelling. BM-build er tingen da? Bytter dere ikke build etter hva slags pet dere foretrekker også? Det er så myye. Jeg spyr jo ut arrows, så vil vel dps-peten aldri holde aggro?

Men så er det jo det at cats/raptors har høyere dps, kanskje den ikke trenger å holde aggro fordi mobben dør så kjapt.

 

Vil ikke gjøre alle tabbene med en gang og bli en huntard.

 

boar 1-70, så enkelt er det. simpelt mest aggro holdende peten som er, gjør grei skade og tåler mye. charge er konge enkelt og greit. på 70 er det vel ravager eller wind serpent som gjør mest dps.

Og BM er veien å gå hvis du ikke spiller pvp

Lenke til kommentar
Boar er beste syns jeg å, hadde en selv, "pewpew" abandanet han uten vilje(R.I.P Pewpew 29.08.07)

Charge virker som gjør veldig mye aggro, å den holder de immobilized i 1~sek.

Beastmastery er nok best å gå, 41-20-0 derom..

 

Noe annet som er verdt å merke seg er at Bjørn og Villsvin spiser conjured food fra mages :)

 

Man sparer faktisk en del penger på dette også om man har en vennlig mage-venn som lager en stack nå og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...