Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

I patch 2.3.2 kom det en "hidden" forandring på hvordan autoshot fungerer. Det er nå slik at autoshot blir avfyrt UANSETT om du bruker arcane shot, selv om du tar arcane shot 0,1 sekund før Auto shot egentlig skal fyres av. Det er også slik at hvis steady shot forsinker en auto shot så er fortsatt den gamle autoshotten klar til å bli skutt, så når steady shot caster så kommer den autoshotten du "missa" + autoshot etter steady, så vi er nå blitt rimelig like rogues og warriors.

 

Jeg har selv sett når jeg har spilt warrior før at jeg har fått 2 hvite slag etter en special, så dette gjelder nå også for hunters ;)

 

Er rundt 200 dps increase pve messig, noe som er sykt mye.

 

Macroen:

/cast !Auto shot

/cast [target=pettarget, exists] Kill command

/cast Steady shot

/script UIErrorsFrame:Clear()

 

Test selv på Dr.Boom i Netherstorm, pass på å ta uten aspect of the hawk så proc % ikke ødelegger...

 

DÆVEN!

Det øker isåfall DPS'n med endel ja!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vilket pet vil dere anbefale

 

Eg er en lvl 70 hunter:) har nå 2 stk lvl 70 pet :) en cat og owl:) men nå vil eg teme mitt 3 dyr :) men vet ikke hva eg skal velge:)

 

så eg lure på om det er noen som kan kome med tips til vilket dyr eg skal velge:)

 

har tenk litt på Boar eller scorpid:)

Lenke til kommentar

Fikk vel og greie svar på mitt forrige spørsmål så det takker jeg meget for men har fremdeles litt jeg lurer på.

 

For det første, jeg ser der er en level som fastsetter hvor "glad" dyret ditt er, har dette noe å si eller er det bare der, joda temmelig teit spørsmål, i know.

 

Second, som troll jeg var og i Durotar ble mitt første dyr en tigerlignende pusekatt som når er på samme level som meg, kun stakkarslige 11 men men. Når jeg nå beveger meg over til The Barrens er der noen dyr der jeg burde temme og ha med meg fremfor denne tigeren?

 

Third is a charme. Av ranged våpen har jeg nå kun bows. Burde jeg lære meg guns og, dvs har de mer DPS i høyere levels enn bue har eller kan det være akkurat det samme? Er litt usikker på akkurat dette med valg av ranged våpen ettersom jeg både har en damage beskrivelse på buen og pilene, samme med gun, både kuler og selve gunnern.

 

Har sikkert flere spørsmål etter vært men får la runden med "dumme" spørsmål stoppe der for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Jeg synes scorpid fungerer ganske bra. Bruker cat selv for øyeblikket, men det har du jo fra før, så. Boar er vel ikke noe særlig for PvP.

Boar funker vell bare bra vist du feks skal kite noen, så kommer han litt for nærme så sender du boaren som charger inn i motstanderen å stunner han litt. Husker ikke hvor lenge stunnen varer da tho :<.

Lenke til kommentar

Hvor glad dyret ditt er har ganske mye å si. For det første, fordi det gjør mer skade jo høyere "happiness" det har. Og det vil også få mer "loyalty", som i bunn og grunn gjør at du kan lære peten mer skills (ved hjelp av training points som du får når peten får høyere loyalty level/går opp én "vanlig" level, jo mer loyalty, jo mer training points).

 

Når du levler vil du helst ha et dyr som holder aggro godt, så du slipper å ta skade selv. Jeg har en forkjærlighet for boars, og brukte det stort sett hele veien til 70. Disse er meget gode på å holde aggro.

 

Når det gjelder våpen er det egentlig bare å velge det som gir best DPS/stats. Som Troll har du vel også 1% høyere crit med bows, men dette har heller lite å si mens du levler i min erfaring.

 

Edit: Til Bear^.

 

Jeg synes scorpid fungerer ganske bra. Bruker cat selv for øyeblikket, men det har du jo fra før, så. Boar er vel ikke noe særlig for PvP.

Boar funker vell bare bra vist du feks skal kite noen, så kommer han litt for nærme så sender du boaren som charger inn i motstanderen å stunner han litt. Husker ikke hvor lenge stunnen varer da tho :<.

Det har du rett i, men det er langt ifra nødvendig da du har mange flere abilities for å stoppe den du kiter. Jeg mener ihvertfall scorpid har høyere nytteverdig pga langt høyere DPS. Men for all del, boar kan også være nyttig. Uttrykte meg kanskje dumt, for jeg mente ikke at boar var dårlig til PvP, men at det kanskje ikke er foretrukket fremfor rene DPS pets.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

cat og owl er vel rene DPS:) dyr?

CAT

STR: 162

AGI 127

STAM: 427 I

nte: 33

Spiret: 99

Power 538

DPS 199-236

spell bonus +137

armor 10979

 

OWL

Str: 162

AGi:127

stam:449

Intel:33

spiret:99

power: 538

DPS:193-229

spell bonus:+137

armor 10007

 

er dette ok ?

 

Edit: figset skrive feil

Endret av themen
Lenke til kommentar
Jeg synes scorpid fungerer ganske bra. Bruker cat selv for øyeblikket, men det har du jo fra før, så. Boar er vel ikke noe særlig for PvP.

 

Alle som ikke bruker Scorpid i Arena burde ikke forvente noe særlig med rating.

 

Jepp, holder på å trene min opp nå, alt som kan hjelpe med å holde viper sting oppe litt lenger er gull, spesielt siden jeg ikke har imp stings.

 

Selv bruker jeg en boar for grinding/questing for det meste, charge gir en haug ekstra AP (540 eller no?) og siden growl scaler med AP holder den veldig bra aggro.

Har lavere skade, men godt med helse og armor.

 

For raids har jeg en ravager, for tiden med høyeste rank arcane resist for karazhan,

og som sagt så holder jeg på med å trene opp en scorpid nå for arena.

 

Men, hvis du er 70 og ikke har en boar allerede ville jeg nok ikke anbefalt en, høyeste level du kan finne er 60,

så ville nok heller ha temmet en katt i skettis eller no istedenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...