TheInfamous Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Bare at 1 agi er to ranged attack power 5572612[/snapback] Bah, teite huntere som skal ha spesialregler. Fnys. BSH = 13 agi, ja. Jeg var helt sikker på at det var 11, men men. 13+13+15+15=56 AP, 112 RAP. Edit: hvordan blir det med Barbarous blade som hunter, egentlig? 60 AP = 60 RAP? 5572667[/snapback] 60 Attack Power er 60 Melee, og 60 ranged Attack Power. Edit: Leif. Endret 8. februar 2006 av Folcom Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Edit: hvordan blir det med Barbarous blade som hunter, egentlig? 60 AP = 60 RAP? 5572667[/snapback] Ja, 60 ap = 60 rap. Edit: Jeg var selvfølgelig litt for sen Endret 8. februar 2006 av wonnim Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 gir blessing of might RAP også? mener å huske at den bare gir melee. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) *oppklart* (14 tegn) Endret 8. februar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 gir blessing of might RAP også? mener å huske at den bare gir melee. 5572932[/snapback] Gir kun AP, så det stemmer Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Buffs som Blessing of Might og Battle Shout hjelper ikke på RAP Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Buffs som Blessing of Might og Battle Shout hjelper ikke på RAP 5573179[/snapback] Som er grådig frustrerende Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Buffs som Blessing of Might og Battle Shout hjelper ikke på RAP 5573179[/snapback] Som er grådig frustrerende 5574662[/snapback] Vet. Hadde vært morro om BoM og Battle Shout hadde hjulpet på RAP! Lenke til kommentar
dinokjeks Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Nå har jeg starta ny char som skal bli main, troll hunter. Skal gå får marksman-build, trur je. Pluss imp aspect of the hawk og noen poeng i survivalist for å få imp wing clip og trap efficiency. Hunter er ELSK. Forresten, hjelper ikke berserking på RAP? Synd i så fall. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Nå har jeg starta ny char som skal bli main, troll hunter.Skal gå får marksman-build, trur je. Pluss imp aspect of the hawk og noen poeng i survivalist for å få imp wing clip og trap efficiency. Hunter er ELSK. Forresten, hjelper ikke berserking på RAP? Synd i så fall. 5575808[/snapback] Berserking gir dei 10-30% raskere attackspeed, og det virker på både melee og ranged Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Nå har jeg starta ny char som skal bli main, troll hunter.Skal gå får marksman-build, trur je. Pluss imp aspect of the hawk og noen poeng i survivalist for å få imp wing clip og trap efficiency. Hunter er ELSK. Forresten, hjelper ikke berserking på RAP? Synd i så fall. 5575808[/snapback] Beastmastery er imba for levling og soloing da. Vil anbefale det på det sterkeste frem mot 60.. Bare synd det sugde gamle sokker når jeg levla til 60 med min i fjor vinter Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg bruker Peacemaker nå. Er vel bare litt dps og 4 atkpower som skiller den fra Barbarous Blade. Er dessuten mye enklere å få tak i enn BB! Har forresten fått tak på en BsH, og skal få tak på en til. Så da blir det 2x BsH m/ +15 agi for PvE og Peacemaker m/ +22 int for PvP ! ...Tror jeg ... Lenke til kommentar
dinokjeks Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Beastmastery er imba for levling og soloing da. Vil anbefale det på det sterkeste frem mot 60.. Bare synd det sugde gamle sokker når jeg levla til 60 med min i fjor vinter 5575925[/snapback] Joda, det er mulig. Men etter ha spilt MM-hunter en stund, er jeg blitt helt avhengig av aimed shot og scatter shot. Synes det funker bra i PvP, og bra i PvE også. Selv om jeg kan tenke meg at BM er skiteffektivt for levling ja Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Å miste aimed kan være trasig, men intimidation er MYE bedre enn scatter shot i de aller fleste situasjoner, spesielt siden den ikke blir brutt av damage. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg bruker Peacemaker nå. Er vel bare litt dps og 4 atkpower som skiller den fra Barbarous Blade. Er dessuten mye enklere å få tak i enn BB!Har forresten fått tak på en BsH, og skal få tak på en til. Så da blir det 2x BsH m/ +15 agi for PvE og Peacemaker m/ +22 int for PvP ! ...Tror jeg ... 5576011[/snapback] Peacemaker ja, stemmer det, hadde den en periode. Men hvorfor 22 int for PvP? Skjønte ikke helt den.. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg bruker Peacemaker nå. Er vel bare litt dps og 4 atkpower som skiller den fra Barbarous Blade. Er dessuten mye enklere å få tak i enn BB!Har forresten fått tak på en BsH, og skal få tak på en til. Så da blir det 2x BsH m/ +15 agi for PvE og Peacemaker m/ +22 int for PvP ! ...Tror jeg ... 5576011[/snapback] Peacemaker ja, stemmer det, hadde den en periode. Men hvorfor 22 int for PvP? Skjønte ikke helt den.. 5576157[/snapback] Jeg datt ut der jeg og. Hva gjør int bedre enn agi i PvP? Lenke til kommentar
Hemulen89 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg bruker Peacemaker nå. Er vel bare litt dps og 4 atkpower som skiller den fra Barbarous Blade. Er dessuten mye enklere å få tak i enn BB!Har forresten fått tak på en BsH, og skal få tak på en til. Så da blir det 2x BsH m/ +15 agi for PvE og Peacemaker m/ +22 int for PvP ! ...Tror jeg ... 5576011[/snapback] Peacemaker ja, stemmer det, hadde den en periode. Men hvorfor 22 int for PvP? Skjønte ikke helt den.. 5576157[/snapback] Jeg datt ut der jeg og. Hva gjør int bedre enn agi i PvP? 5576490[/snapback] En hunter uten mana er omtrent like død som en mage uten mana. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jeg bruker Peacemaker nå. Er vel bare litt dps og 4 atkpower som skiller den fra Barbarous Blade. Er dessuten mye enklere å få tak i enn BB!Har forresten fått tak på en BsH, og skal få tak på en til. Så da blir det 2x BsH m/ +15 agi for PvE og Peacemaker m/ +22 int for PvP ! ...Tror jeg ... 5576011[/snapback] Peacemaker ja, stemmer det, hadde den en periode. Men hvorfor 22 int for PvP? Skjønte ikke helt den.. 5576157[/snapback] Jeg datt ut der jeg og. Hva gjør int bedre enn agi i PvP? 5576490[/snapback] En hunter uten mana er omtrent like død som en mage uten mana. 5576782[/snapback] Hehe, ikke helt det samme vil jeg si. Få Mager som critter 600+ på wand (auto-shot). Dessuten går det an å feigne death å drikke. Evt. 1 on 1; Feign, trap og drikke. Endret 9. februar 2006 av Folcom Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hehe, ikke helt det samme vil jeg si. Få Mager som critter 600+ på wand (auto-shot). Dessuten går det an å feigne death å drikke. Evt. 1 on 1; Feign, trap og drikke. 5576974[/snapback] Hehe, nå er det slik at absolutt alle skills hos hunter koster mana. Feign death, wingclip, scattershot osv. Prøv å ta en warrior som charger deg uten mana.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 du tømmes ikke så fort for Mana at det skal være et problem hvis dom du sier en Warrior Charger deg uten mana, da venter du på Mana, tar Scatter shot, så aspect of the cheetah. Warriors dreper deg ikke for nok uannsett så du får tid til å heale mana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå