Phalanx Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Brukbar arenaspec: http://eu.wowarmory.com/character-talents....amp;n=Strongbad Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Brukbar arenaspec: http://eu.wowarmory.com/character-talents....amp;n=Strongbad Glasskanon - GG & GL... Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tipper du har testa speccen selv i flerfoldige timer og i tillegg sjekka rating på han som hadde den Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hvilken meta-gem mener dere er best til en pve hunter(BM)? Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hvilken meta-gem mener dere er best til en pve hunter(BM)? 12 agi og 3% inc crit damage. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tipper du har testa speccen selv i flerfoldige timer og i tillegg sjekka rating på han som hadde den Jo, men som du kanskje ser er han "all eppixed out" - da funker det nesten uansett spec. Har du nettopp blitt 70 og skal starte med pvping - så ville jeg nok gått 41 poeng ned i et av de andretalent-trærne. Og så er det et spørsmål om spillestil, ikke minst. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen av dere 0/21/40 Huntere der ute som kan komme med litt tilbakemelding om hvordan speccen er, for raid og PvP, hvilke problemer kommer dere i, hvilke fordeler har speccen i forhold til andre speccer? Er veldig interisert i surv, men lurer på om det lønner seg for meg Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen av dere 0/21/40 Huntere der ute som kan komme med litt tilbakemelding om hvordan speccen er, for raid og PvP, hvilke problemer kommer dere i, hvilke fordeler har speccen i forhold til andre speccer? Er veldig interisert i surv, men lurer på om det lønner seg for meg Prøv og se hva du selv synes kanskje? Ellers er det nok av slike diskusjoner på de offesielle forumene til wow, under hunter og pvp. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Det er i hvert fall skrekkelig morsomt i battlegrounds. Med traps, wyvern sting, scatter shot, deterrence og counterattack har man rett og slett formidabel kontroll over så godt som enhver situasjon. Endret 4. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 http://www.wowhead.com/?talent=cxZE0MREzhestchh grei for BG/arena? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ikke noe jeg ville gått for hvertfall. http://www.wowhead.com/?talent=cmZiVVoVzGxot0Gbht tror jeg jeg ville gått for... Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hvor mye påvirker egentlig gode piler dpsen? er nyrsgjerig på dette bruker atm noe bilig piler med 32 dps, men hvor mye høyre ville dpsen bli vis jeg la oss si hadde kjøpt di med 64 dps eller noe slikt? som man må være revered med diverse faksjoner med eller noe? helst i % eller noe:P eller i det minste en forklaring på åsen det funker med bedre piler. Endret 4. januar 2008 av neoman Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 første tanke som slår meg er at den da øker med 32 dps, altså en dobling. Men helt sikkert ikke så enkelt:P Jeg kjører i alle fall pilene fra cenarion, hele tia Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg hadde alltid så lite gull jeg, så brukte nesten alltid de nest billigste pilene Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 dps på piler skal visst ikke ha noen invirkning på steadyshot. vet ikke hvor jeg har dte fra Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er fordi steady shot går på "base weapon damage". Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 mhm den går vel ut ifra AP, sånn som BT og Victory Rush? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Nei, den går ut ifra hvor mye base weapon damage våpenet ditt har. Edit: Eller tuller jeg nå? Begynner å bli trøtt. Edit2: Base weapon damage (som nevnt over) + (RAP * 0.2 + 150). Sånn er det vel? Endret 5. januar 2008 av Inxs Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 eneste jeg har lagt merke til er at den forandrer seg mer enn jeg forandrer range våpen:) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Men uansett så bør man ha bra piler da, for du skyter jo ett skudd innimellom stedyshoten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå