Xint Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Personlig ville jeg gått for 40 critt, siden det er crittsa som dreper På samme måte som resil drepte crit, eller? Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Personlig ville jeg gått for 40 critt, siden det er crittsa som dreper På samme måte som resil drepte crit, eller? må si meg litt enig den ja. Tror nok det blir AP på meg kan alltis grinde 30 k honor til hvis jeg ikke blir happy Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Som warlock finnes det ikke noe morsommere å møte på enn MM hunters. Eller mages, paladins, druids, priests eller shamans. Det er ikke morsomt å møte på noen av de fem klassene, fordi de tar tid å drepe, imotsetning til en MM hunter. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Som warlock finnes det ikke noe morsommere å møte på enn MM hunters. Eller mages, paladins, druids, priests eller shamans. Det er ikke morsomt å møte på noen av de fem klassene, fordi de tar tid å drepe, imotsetning til en MM hunter. De går fortsatt ned relativt lett Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Blir litt feil å uttale seg om som warlock ettersom det ikke finnes en klasse som er bedre i 1on1 Er en grunn til at jeg slutta å spille min. Dotdotdot, drain, you win. Men ja, hunters blir rimelig fucked up av fear. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) De får en nerf. I tillegg var ikke de op før sist patch, aldri hatt problemer med NOEN class på locken. Endret 25. desember 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Xint Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 De får en nerf. I tillegg var ikke de op før sist patch, aldri hatt problemer med NOEN class på locken. Da har du ikke møtt mange gode rogues, eller veldig gode warriors. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Veldig gode warriors? Pummel og fear, samt intercept er det eneste de kan bruke mot deg som ødelegger draintanking (ikke spilt locken siden de buffa ms mot drains). Bruker de intercept får jeg kitet de litt så det er ikek så veldig smart. Gode rogues, mja, kunne være vanskelig, men ikke umulig. Ihvertfall ikke om de hadde samme gearet som meg (3-4 glad) Endret 25. desember 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 er det bare meg, eller kan mace spec rogues holde deg stunlocka til du dør? begynner å bli seriøst irritert, før var det greit, men har blitt værre og værre med tia... Lenke til kommentar
Xint Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 er det bare meg, eller kan mace spec rogues holde deg stunlocka til du dør? begynner å bli seriøst irritert, før var det greit, men har blitt værre og værre med tia... Er nok bare deg det. Skaff deg hp og resilience så går det bare fint. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 tror jeg har nok 11.5k HP 350 Resillience Nå går jeg riktignok rundt med fullt PvE gear i pvp som oftest, men fortsatt jeg dør før jeg får rørt på meg Lenke til kommentar
Xint Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 tror jeg har nok 11.5k HP 350 Resillience Nå går jeg riktignok rundt med fullt PvE gear i pvp som oftest, men fortsatt jeg dør før jeg får rørt på meg Da har du vel ingenting å syte over. Om Macerogues fortsatt eier deg, så er det ikke gear eller roguen det står i. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 var ikke sånn jeg mente det. jeg bruker PVP gear i arena only. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Noen som har et fint build til arena 3v3 og 5v5? Tenker MM/Surv med imp stings. Vil gjerne høre fra folk med erfaring:) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Veldig gode warriors? Pummel og fear, samt intercept er det eneste de kan bruke mot deg som ødelegger draintanking (ikke spilt locken siden de buffa ms mot drains). Bruker de intercept får jeg kitet de litt så det er ikek så veldig smart. Gode rogues, mja, kunne være vanskelig, men ikke umulig. Ihvertfall ikke om de hadde samme gearet som meg (3-4 glad) - Macestun? (11% per slag?) - Fear Immunity? (50sek eller no slikt) ''Ikke spilt locken siden de buffa ms mot drains'' forklarer en hel del, fordi nå er gode warriors vanskelige å ta 1v1. ''Bruker de intercept får jeg kitet de litt så det er ikke så veldig smart'' - Hørt om spamstring? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hva slags specc er det dere kjører til PVP og i Arena? selv kjører jeg denne: http://eu.wowarmory.com/character-talents....lon&n=Gloms og er godt fornøyd med den. Mener det kanskje er den beste pvp speccen, fordi du har detterence og traps sakene. Pluss at du har silence shot, som kan være digg innimellom, og du har maks range damage. Hva synes dere? noe som burde endres? og hva kjører dere? Endret 1. januar 2008 av Gloms Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Burde man ikke prøve smette inn 5 poeng i Survivalist, sånn at man får 10% ekstra HP? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 du har et poeng, men hvor skal jeg ta de pointsa fra? synes det er viktigere med gode traps og mer damage i ranged enn 10 % HP. Du klarer jo fint å få 12 000 hp uten det talenten.. Hva mener dere andre? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Men så betyr det 13200 HP med talentsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå