Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som warlock finnes det ikke noe morsommere å møte på enn MM hunters. :D

 

Eller mages, paladins, druids, priests eller shamans.

 

Det er ikke morsomt å møte på noen av de fem klassene, fordi de tar tid å drepe, imotsetning til en MM hunter.

 

De går fortsatt ned relativt lett :p

Lenke til kommentar

Veldig gode warriors? Pummel og fear, samt intercept er det eneste de kan bruke mot deg som ødelegger draintanking (ikke spilt locken siden de buffa ms mot drains). Bruker de intercept får jeg kitet de litt så det er ikek så veldig smart.

 

Gode rogues, mja, kunne være vanskelig, men ikke umulig. Ihvertfall ikke om de hadde samme gearet som meg (3-4 glad)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
tror jeg har nok :p 11.5k HP 350 Resillience

 

Nå går jeg riktignok rundt med fullt PvE gear i pvp som oftest, men fortsatt jeg dør før jeg får rørt på meg :(

 

Da har du vel ingenting å syte over. Om Macerogues fortsatt eier deg, så er det ikke gear eller roguen det står i.

Lenke til kommentar
Veldig gode warriors? Pummel og fear, samt intercept er det eneste de kan bruke mot deg som ødelegger draintanking (ikke spilt locken siden de buffa ms mot drains). Bruker de intercept får jeg kitet de litt så det er ikek så veldig smart.

 

Gode rogues, mja, kunne være vanskelig, men ikke umulig. Ihvertfall ikke om de hadde samme gearet som meg (3-4 glad)

 

- Macestun? (11% per slag?)

- Fear Immunity? (50sek eller no slikt)

 

''Ikke spilt locken siden de buffa ms mot drains'' forklarer en hel del, fordi nå er gode warriors vanskelige å ta 1v1.

 

''Bruker de intercept får jeg kitet de litt så det er ikke så veldig smart'' - Hørt om spamstring?

Lenke til kommentar

Hva slags specc er det dere kjører til PVP og i Arena? selv kjører jeg denne:

 

http://eu.wowarmory.com/character-talents....lon&n=Gloms

 

og er godt fornøyd med den. Mener det kanskje er den beste pvp speccen, fordi du har detterence og traps sakene. Pluss at du har silence shot, som kan være digg innimellom, og du har maks range damage.

 

Hva synes dere? noe som burde endres? og hva kjører dere?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...