Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å legge meg selv, men må bare tape en AB til for å få nok marks til den siste Gladiator-delen for hunteren min. Deilig!

 

Sliter fortsatt med å velge mellom S1 Crossbowen eller om jeg skal beholde Dos Santos' Famous Hunting Rifle. Er da en Dwarf Hunter som er Beastmasteryspeccet. Har tittet såvidt på statistikken, men er fortsatt i tvil.

Lenke til kommentar
Vurderer å legge meg selv, men må bare tape en AB til for å få nok marks til den siste Gladiator-delen for hunteren min. Deilig!

 

Sliter fortsatt med å velge mellom S1 Crossbowen eller om jeg skal beholde Dos Santos' Famous Hunting Rifle. Er da en Dwarf Hunter som er Beastmasteryspeccet. Har tittet såvidt på statistikken, men er fortsatt i tvil.

 

 

Du kan teste for meg hvis du gidder :p statestikken er klar da Don > S1 Btw, folk (seff nye spillere da)kommer opp til meg nå og sier hvor bra jeg ser ut som dwarf i fullt s1 sett!! Må vel si meg enig det :D

Endret av Dev-
Lenke til kommentar
Spirit Wolf er vel noe å tredve er den ikke det da?

 

 

tenker på den hord (tauren) får som guide quest når de skal gå fra mulgore til thunderbluff (vet ikke om den er tameable men?)

 

Jeg vet om en spiller som har den der.. Hawt på Vek'nilash Alliance.. Kan spørre hvordan han fikk den, om dere vil.

 

Tror det er heroism+tame pet i SFK, siden det er ulver der som despawner etter kort tid, eller noe.

Lenke til kommentar

Alle kan lære.

 

merket meg også at blizzard har gjort at ulver også kan lære DASH nå, hmmm, jaja, sikkert lenge siden de gjorde det siden jeg ikke har tatt ut ulven ut av stablene helt siden jeg starta spillet

 

så rerolla jeg bloodelf og fant det ut :D

 

 

Bloodelfen er lvl 70 med full season 1 gear og don santos famous hunting rifle.

 

alt dette på under 1 måned, beat that :D

(og ja, BElf'en er min eneste horde)

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
Alle kan lære.

 

merket meg også at blizzard har gjort at ulver også kan lære DASH nå, hmmm, jaja, sikkert lenge siden de gjorde det siden jeg ikke har tatt ut ulven ut av stablene helt siden jeg starta spillet

 

så rerolla jeg bloodelf og fant det ut :D

 

 

Bloodelfen er lvl 70 med full season 1 gear og don santos famous hunting rifle.

 

alt dette på under 1 måned, beat that :D

(og ja, BElf'en er min eneste horde)

 

Bra jobba :) Hunteren min er i 60 nå, håper på å få den i 70 før julaften, men tror ikke jeg klarer det :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...