Skumtroll Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Går det ann å lære dash på en boar? Jeg har for øyeblikket Pumba aka Bellygrub som "kjeledyr", men lurer altså på om det er mulig å lære denne peten Dash? Så det blir litt fart i sakene når charge er på CD. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Corrected. Endret 17. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 De kan lære Dash. Men Dash deler CD med Charge Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Shame on me. Aldri sett en boar med dash. Ja, de kan lære dash. Endret 17. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Greit. Har noen erfaring med raptor? Kanskje denne. Men det står nede i en comment der at denne ikke kan lære dash, men den skal visst ha god DPS? Noen som vet mer om raptors? Edit: Jeg lette litt til nå og fant denne, den kan visst til og med lære dash! Endret 17. desember 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Raptors kan også lære Dash (nytt i Patch 2.3, tror jeg) Edit: Rapors har høy hvit damage (+10%). Men er det DPS du er ute etter er vel Ravager et populært valg for tiden. Gore er gode saker. http://petopia.brashendeavors.net/html/fam...ly_raptor.shtml http://petopia.brashendeavors.net generelt Endret 17. desember 2007 av kristteo Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tusen takk Flinke til å svare fort dere. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sitter her og utsetter leggetid Opp klokka seks for å gå ut og jobbe i minus 11 celcius FTL :/ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vurderer å legge meg selv, men må bare tape en AB til for å få nok marks til den siste Gladiator-delen for hunteren min. Deilig! Sliter fortsatt med å velge mellom S1 Crossbowen eller om jeg skal beholde Dos Santos' Famous Hunting Rifle. Er da en Dwarf Hunter som er Beastmasteryspeccet. Har tittet såvidt på statistikken, men er fortsatt i tvil. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Vurderer å legge meg selv, men må bare tape en AB til for å få nok marks til den siste Gladiator-delen for hunteren min. Deilig! Sliter fortsatt med å velge mellom S1 Crossbowen eller om jeg skal beholde Dos Santos' Famous Hunting Rifle. Er da en Dwarf Hunter som er Beastmasteryspeccet. Har tittet såvidt på statistikken, men er fortsatt i tvil. Du kan teste for meg hvis du gidder statestikken er klar da Don > S1 Btw, folk (seff nye spillere da)kommer opp til meg nå og sier hvor bra jeg ser ut som dwarf i fullt s1 sett!! Må vel si meg enig det Endret 17. desember 2007 av Dev- Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 KJøp heller gladiator gear enn bua, som BM trenger du kjapp bue EOD Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 er det mulig med en makro eller noe lignende som kan annonsere det i chatten hvis frost trappen blir reista? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er litt usikker på hvilken PvP trinket jeg skal ta: Talisman of the horde: 34res, heal for 900ca, eller den med 40 crit + 1750hp i 15 sek ? Spiller mest Arena 2v2 og 3v3. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Spirit Wolf er vel noe å tredve er den ikke det da? tenker på den hord (tauren) får som guide quest når de skal gå fra mulgore til thunderbluff (vet ikke om den er tameable men?) Lenke til kommentar
Xint Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Spirit Wolf er vel noe å tredve er den ikke det da? tenker på den hord (tauren) får som guide quest når de skal gå fra mulgore til thunderbluff (vet ikke om den er tameable men?) Jeg vet om en spiller som har den der.. Hawt på Vek'nilash Alliance.. Kan spørre hvordan han fikk den, om dere vil. Tror det er heroism+tame pet i SFK, siden det er ulver der som despawner etter kort tid, eller noe. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan alle boars lære seg Dash? Eller er det bare "Grunter" eller hva den heter.. "Den sjeldene grisen" i blasted lands Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Alle kan lære. merket meg også at blizzard har gjort at ulver også kan lære DASH nå, hmmm, jaja, sikkert lenge siden de gjorde det siden jeg ikke har tatt ut ulven ut av stablene helt siden jeg starta spillet så rerolla jeg bloodelf og fant det ut Bloodelfen er lvl 70 med full season 1 gear og don santos famous hunting rifle. alt dette på under 1 måned, beat that (og ja, BElf'en er min eneste horde) Endret 18. desember 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Alle kan lære. merket meg også at blizzard har gjort at ulver også kan lære DASH nå, hmmm, jaja, sikkert lenge siden de gjorde det siden jeg ikke har tatt ut ulven ut av stablene helt siden jeg starta spillet så rerolla jeg bloodelf og fant det ut Bloodelfen er lvl 70 med full season 1 gear og don santos famous hunting rifle. alt dette på under 1 måned, beat that (og ja, BElf'en er min eneste horde) Bra jobba Hunteren min er i 60 nå, håper på å få den i 70 før julaften, men tror ikke jeg klarer det :| Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Joda... Joannas levleguide og hunter så går det fint det hvis du spiller effektivt (og mye) =) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ghost Wolf er vel den man kan summone i Dustwallow Marsh? Dette er lowlevel questen fra Mulgore. Det går det ikke an å tamme den(ulven man følger, altså). Ulver har kunnet trene Dash i godt over to år. Hadde Lupos (600+ crit på plate i level 60 <3) som mitt første pet og jeg lærte han Dash i level 32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå