Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
.....

 

Jeg har gått i tenkeboksen, men det ender nok med at jeg kjøper Don Santos Famous Hunting Rifle. Det betyr også at jeg må få min skill i Guns opp 150 poeng eller så, men det går vel bra.

 

Skal du trene gun skill drar du til dr. boom i netherstorm og stiller deg oppå tønna til venstre (når du facer dr. boom).

Target dr. boom, press fire og la autoshot gjøre jobben mens du ligger på soffaen og spiser druer og drikker vin..

Lenke til kommentar

hmm, trenger seriøst hjelp nå. Har lastet ned Hunter_DPS-Calc.xls og tatt en sammenligning mellom, Don Santos (som jeg har), Kyro-Balanced (som har bra Stam) og Gladiator Heavy Crossbow (som jeg har lyst på). Resultat er dette:

 

Gladiator crossbow

Hunter DPS 675,56

Total DPS 926,66

Ranged Critical Hit Chance 31,45 %

Ranged Hit Chance 93,22 %

 

Don Santos

Hunter DPS 728,41

Total DPS 984,51

Ranged Critical Hit Chance 31,90 %

Ranged Hit Chance 93,22 %

 

 

Kyro

Hunter DPS 694,60

Total DPS 946,71

Ranged Critical Hit Chance 31,90 %

Ranged Hit Chance 93,22 %

 

Skal jeg da bare beholde Don Santos?

Endret av Dev-
Lenke til kommentar

S1-bow er lett å skaffe. Selv ordna jeg den på 3 dager i AV på lvl60. Var ikke AV-weekend. På 70 får du mere honor enn på 60 så det bør gå greit. Kan også få deg epic gun fra HH-rep og bue fra Ogri'la om jeg husker rett. Men de krever selvsagt som alt annet også tid å skaffe.

Lenke til kommentar
Er Dos Santos bedre enn S1 for BM ?

 

Ja, på grunn av hastigheten på de to. Såvidt jeg har skjønt er 2.6 den ideelle hastigheten for BM, og da ligger Don Santos med sine 2.7 betraktlig bedre an enn Gladtiator-dingsen med sine 3.1.

 

Kalkulasjonene over tyder jo også på at Don Santos er bedre...

 

 

Gladiator crossbow

Hunter DPS 675,56

Total DPS 926,66

Ranged Critical Hit Chance 31,45 %

Ranged Hit Chance 93,22 %

 

Don Santos

Hunter DPS 728,41

Total DPS 984,51

Ranged Critical Hit Chance 31,90 %

Ranged Hit Chance 93,22 %

Lenke til kommentar

Hva er den beste leg enchanten for hunters? sånn LW kan lage. Har 40 AP og 10 crit nå, men det er over 6 mnd siden jeg fikk de buksene og fiksa den enchanten, så jeg husker ikke hva som finnes der ute. Hva er den beste for pvp?

 

Og hva er best for en bue i pvp? rask eller treig bue? jeg vil tro rask for da sender du skudd oftere , noe som kan være dritt for caster, stemmer det? hva synes der er best?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Hva er den beste leg enchanten for hunters? sånn LW kan lage. Har 40 AP og 10 crit nå, men det er over 6 mnd siden jeg fikk de buksene og fiksa den enchanten, så jeg husker ikke hva som finnes der ute. Hva er den beste for pvp?

 

Og hva er best for en bue i pvp? rask eller treig bue? jeg vil tro rask for da sender du skudd oftere , noe som kan være dritt for caster, stemmer det? hva synes der er best?

 

50 ap 12 crit, beste i PvP er vel 40stam 12agi. 2.6-2.9speed er vel det beste? Noe senere går vel greit det og.

Lenke til kommentar

no rask måte å lvle opp pets på?

tenkte jeg skulle skaffe meg den Spirit Wolf `en når jeg kommer hjem fra jobb, og den er vel lvl 5 eller no... no tips til hvordan jeg kan lvle opp den fort som svint?

 

Problemet i og for seg og er at jeg er BM spec, så jeg er jo avhenig av den kjøteren til pve og drepe mobs og..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...