Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Noen som har noe å komme med til Arena 2v2? Spiller fortiden 40/21 BM/MS med en Rogue. Der går rimelig greit, satse på å komme over 1650 rating hvertfall. Begge er greit geara(350+resi).

 

Nevn din combo og hvordan det går please:)

 

Hvorfor 40/21 ?

 

18sekunds godmode mot ehm, scatter shot?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen folkens!

 

Nå har jeg enda et nytt spørsmål til dere angående hunteren min. Nå om dagen har jeg to daggere som melee-våpen (Ced's Carver & Ceremonial Warmaul Blood-blade (bruker de jo så å si aldri)), og har planer om å bytte de ut med et eller to av gladiator-våpnene.

 

Det er jo sinnsykt mye å velge i der, så jeg lurer fælt på om jeg skal gå for to onehanded våpen eller om jeg skal gå for et twohanded. Er det en fordel om våpenet/ene er kjappe eller trege? Hadde vært veldig allright om noen kunne gi meg en pekepinn eller to på dette her.

 

Takker på forhånd:)

Lenke til kommentar

Det du påpeker med melee våpen må du bare leggepå hylla, gå for Sonic Spear fra Shadow labs. Eller Legacy fra Kara. Kansje Quantom blade fra BM heroic.

Dette sparer deg mye tid med honorfarming, et annet tilbud er jo vengefull øksa som koster 1k arena points.

Duel wield er bare tull om du ikke er survival/Marksmen med mye PvE. (2 super mana oils)

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar

Håper noen her kan hjelpe meg med et (for meg) vanskelig valg. Som med det meste annet finnes det neppe noen forutbestemt universell sannhet her, men dog.

 

Har i en tid brukt et "Khorium Scope" med +12 dmg til min "Valanos' Longbow". For en casual spiller som meg funker dette i og for seg helt greit.

 

Det jeg imidlertid lurer på, er om det kan være en idé for meg å bytte ut dette scopet til fordel for "Stabilized Eternium Scope" med +28 crit? Sistnevnte går for 420-470g på AH.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke gå for noe som er mye bedre og gratis?

 

http://www.wowhead.com/?item=28294

 

Det kommer selvfølgeølig til å koste tid, men 27 000 HP er fullt mulig på et par uker, selv med casual spill. Husk å ta Daily BG quest :)

 

Har selv Don Santos Famous Hunting rifle, liker den så godt fordi den er sjelden og 250 ekstra AP da den critter er bare :dribble:

 

Kommer til å bli tungt å kvitte seg med den :(

Lenke til kommentar

Valanos' Longbow er ikke blant det ypperste av det ypperste, selvsagt, men for meg som har svært begrenset tid å avse til WOW (raiding og denslags f.eks, er helt utelukket), må man ta til takke med det nest, nest beste. Jeg skulle gjerne sett jeg hadde epics til langt oppover ørene, men det har jeg forlengst innsett at det vil hunteren min mest sannsynlig aldri få, dessverre.

 

Jeg synes tydelig å merke at vi huntere, av en eller annen grunn, ikke er spesielt populære, snarere tvert imot. Det oppleves faktisk som om andre skyr meg som pesten fra tid til annen, men det driter jeg en lang marsj i. Jeg har blitt veldig glad i klassen, og av mine to lvl70 karakterer (har en Mage i tillegg), vil det nok bli hunteren jeg tar først til lvl80. Så får andre mene hva de vil om det. Kanskje vil jeg få noe bedre tid til raiding og bedre gear da.

 

Valanos' Longbow er kanskje ikke verdt å bruke 450g +/- på, det er jeg enig i, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Don Santos Famous Hunting Rifle ser unektlig interessant ut. Den ser jeg går for rundt 1500-1700g på AH. Mye penger, men det er sikkert et meget bra våpen. Har egentlig en forkjærlighet for buer da det er så my bråk med "gønnere".

 

27 000 HP, som trengs for å få tak i Gladiator's Heavy Crossbow, er nok dessverre ikke mulig for meg på et par uker. Et par år, kanskje.

 

Jeg har gått i tenkeboksen, men det ender nok med at jeg kjøper Don Santos Famous Hunting Rifle. Det betyr også at jeg må få min skill i Guns opp 150 poeng eller så, men det går vel bra.

 

...og ja, jeg mente scopet. 450g for buen er nok litt drøyt :) Ga vel rundt 50g for den. Litt uklart formulert. Beklager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...