Lycantrophe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hm, okay. Takker. Lenke til kommentar
Crestfallen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ferocious inspiration stacker ja, og takk gud for det - Eneste grunnen til å gi hunters en shadowpriest Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Så hvis det er flere BM hunteret i samme gruppe kan man få mange % ekstra dmg? En feral druid en shadow prest og 3 huntere i samme gruppe i raid da Lenke til kommentar
samebob Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 eller Enh shaman med agi totem 3 hunters og en feral druid. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 sant sant... den tenkte jeg ikke over... De har jo også mana totem som hjelper litt =) Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vi kjørte normalt 3x bm hunter 1x SP og 1x feral druid, ble mye dps av det kan man si. (Helt til 2 av hunterne slutta og raide ) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 eller Enh shaman med agi totem 3 hunters og en feral druid. hadde dettte i kara en gang, druiden var offtank og SSC/the eye gear, Ench shamanen dårlig geara og hunterene full epic alle mann. Det var så god dmg at tanks slet med aggro etter 3 misdirects (Han har også VELDIG god aggro build) Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva er shadowpriesten for?.. Dumt spørsmål sikkert Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For en hunters del er en shadowpriest god å være i gruppe med pga mana og life regen. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jepp! Er bare 63 på hunteren min, men merker allerede at vi ikke har for mye mana gitt =) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva er shadowpriesten for?.. Dumt spørsmål sikkert Imba mana regen og O.K dps Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Oja. Saaklart! My bad. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei, nå er jeg BM Hunter, det er kool Lenke til kommentar
Xint Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva er shadowpriesten for?.. Dumt spørsmål sikkert Imba mana regen og O.K dps Shadowpriests var vanligvis på top 5 (i alle fall 1) i min gamle guild. Vil kalle rundt 1k static ganske bra dps til T5 nivå. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Og 50mana pr. sek veldig god regen Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvis du kan spille hunters kan de gjøre skikkelig lovende dps. I min guild på Silvermoon hadde vi 2 huntere som var alltid top 1 og 2. Men de begge var BM specced og spammet gearet sitt med agillity og crit gems og enchants. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 jeg var på silvermoon. Horde- Fatalis-Mipax- Troll hunter. Ja, huntere er vanvittig god dmg. Shadowpriests: Shadowpriests har ikke så god dmg i end end game siden de hele tiden må passe aggroen sin hardt og får ofte manaproblemer på lange fights (Andre klasser får også da men) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Moderatormelding: 33 innlegg med med kommentarer som angår person har blitt slettet. Jeg gjør oppmerksom på at det ikke er andre brukere av Diskusjon.no dere skal diskutere her, men temaet for tråden. Det er en klar grense for å føre en diskusjon med personrettede kommentarer og personangrep, og det å føre en diskusjon med saklige og høflige argumenter og motargumenter. Og bare så det er sagt: personangrep er absolutt ikke tillatt på Diskusjon.no. Skulle man være i tvil kan man ta en titt på retningslinjene #1 og #2. Når det gjelder kommentering av skrivefeil, vennligst les: Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn. NB: Dersom du har et skriveproblem, men ønsker allikevel å benytte forumet, ser vi at du helst bruker en elektronisk ordbok før du poster, f. eks. den du finner i Word. Vi vil oppfordre til at du legger til informasjon i signaturen din om ditt skriveproblem, slik at du ved en senere anledning vil slippe at kanskje noen tar det opp. Vi vil påpeke at du verken trenger bruke Word eller signaturen slik vi her foreslår dersom dette ikke er ønskelig. Vi opplyser kun om at det er teknisk mulig, slik at vi kan slippe eventuelle uheldige situasjoner i fremtiden. Situasjoner som kan skape et unødvendig problem både overfor moderatorene og deg selv. Hentet fra nettikette. Vennligst rapporter slike regelbrudd istedet for å kommentere dem og dermed bidra til off-topic, krangling og tildels å lage en dårlig stemning i tråden. Jeg oppfordrer hermed samtlige brukere til å heretter holde en saklig og høflig tone. Diskusjonen skal dreie seg om sak - ikke person. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som har noe å komme med til Arena 2v2? Spiller fortiden 40/21 BM/MS med en Rogue. Der går rimelig greit, satse på å komme over 1650 rating hvertfall. Begge er greit geara(350+resi). Nevn din combo og hvordan det går please:) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Funker greit med hunter og druid ihvertfall Vi lå på det meste på rundt 1900 i rating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå