Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

JEG sa at de var nesten umulig og PvP med 100% survival, DERE begynnt da og kalle meg idiot og klikka...

 

PS. du glemte linken til huntern din

Nei, du sa ingenting om at alle poengene måtte være i Survival.

 

Hva skal du med armory-profilen min? Le av mine grønne questitems?

 

de er fordi mod'en fjerna den, eller så har ikke du sett etter :hmm:

 

 

dessuten oppfører alle seg som om dere har en full geara hunter i lvl 70....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dessuten oppfører alle seg som om dere har en full geara hunter i lvl 70....

Man nå ikke ha drept noen for å kunne uttale seg om et mord.

 

Red.: Har du postet din, forresten?

 

nopp, men du må ha spillt med en 100% survival hunter før du kan uttale deg om hvordan de er og spille med en..

Lenke til kommentar
dessuten oppfører alle seg som om dere har en full geara hunter i lvl 70....

Man nå ikke ha drept noen for å kunne uttale seg om et mord.

 

Red.: Har du postet din, forresten?

 

nopp, men du må ha spillt med en 100% survival hunter før du kan uttale deg om hvordan de er og spille med en..

Og det har selvfølgelig du gjort, siden du vet at det ikke duger i PvP.

 

Som andre også sier; det er ingen som har snakket om å putte alle poengene i Survival (utenom deg).

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
nopp, men du må ha spillt med en 100% survival hunter før du kan uttale deg om hvordan de er og spille med en..

Det er ingen har som har sagt noe om 100% survival-build. Det er bare du som prøver å vri diskusjonen i den retning fordi du har blitt etterretterlig satt på plass på alle punkter.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
dessuten oppfører alle seg som om dere har en full geara hunter i lvl 70....

Man nå ikke ha drept noen for å kunne uttale seg om et mord.

 

Red.: Har du postet din, forresten?

 

nopp, men du må ha spillt med en 100% survival hunter før du kan uttale deg om hvordan de er og spille med en..

Og det har selvfølgelig du gjort, siden du vet at det ikke duger i PvP.

 

Som andre også sier; det er ingen som har snakket om å putte alle poengene i Survival (utenom deg).

 

JEG sa 100% build, og dere begynnt og fortele hvor drit bra surv var for PvP, alle bonusene osv osv ..

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha linka huntern min jeg, men den ble solgt for ett par måneders sia

 

Jeg hadde 80 dager played, fullt epic pve (tier 4/ssc/tk/ litt kara) gear og nesten fullt merciless sett

 

Jeg har prøvd de aller fleste speccene som går ann å få til, og de aller fleste buildene fungerer til alt, men BM er best for pve og hybrid (MM/surv) er best for pvp

 

Selv brukte jeg somregel BM specc på alt da det ikke var store nok forskjeller til at jeg gadd å bruke mange 100g i uka på respeccing

Lenke til kommentar

Det som har mest å si i PvP er selvsagt hvor flink man er. Jeg har ikke peiling, og jeg synes heller ikke det er spesielt gøy å holde på med, men jeg blir nødt hvis jeg skal kunne skrape sammen noen poeng til utstyr.

 

Jeg har bare akseptert at jeg må løpe dit det drepes mange motstandere, slik at folk ikke rekker å finne ut at jeg er et av de svakeste leddene. Der sender jeg inn pettet i aggressive-mode etter den første og beste jeg ser (helst noen som noen av medspillerene allerede hakker på), og skyte piler så fort og lenge jeg kan. Det varer vanligvis til det kommer en rogue, jeg hører et par raske pling, og så er jeg død. Repeat.

Lenke til kommentar
Hei, jeg er MM Hunter, det duger i pvp:), med litt survival attpå
Legg til en "whats youre game" :p

 

Ingen med iq over 20 speccer 61 survival.. når du sier survival så tenker folk ofte på 0/20/41/ eller 0/21/40.

bare usaklig å si at det er umulig også, folk får det til noen bedre en andre, spørs på spillestil.

Lenke til kommentar

Trodde Survival var omtrent like bra som MM i PvP? Litt CC med Wyvern Sting (Blir ikke det instant og snart?), og survivability med Counterattack og den greia som gir deg 25% dodge og parry i 15/20 sekunder. Og talents som gir mer hp, entrapment, etc, gjør ikke dette Survival ganske bra, egentlig? Såklart mikset med MM :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...