turak Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 JEG sa at de var nesten umulig og PvP med 100% survival, DERE begynnt da og kalle meg idiot og klikka... PS. du glemte linken til huntern din Nei, du sa ingenting om at alle poengene måtte være i Survival. Hva skal du med armory-profilen min? Le av mine grønne questitems? de er fordi mod'en fjerna den, eller så har ikke du sett etter dessuten oppfører alle seg som om dere har en full geara hunter i lvl 70.... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) dessuten oppfører alle seg som om dere har en full geara hunter i lvl 70.... Man nå ikke ha drept noen for å kunne uttale seg om et mord. Red.: Har du postet din, forresten? Endret 11. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
turak Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 dessuten oppfører alle seg som om dere har en full geara hunter i lvl 70.... Man nå ikke ha drept noen for å kunne uttale seg om et mord. Red.: Har du postet din, forresten? nopp, men du må ha spillt med en 100% survival hunter før du kan uttale deg om hvordan de er og spille med en.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) dessuten oppfører alle seg som om dere har en full geara hunter i lvl 70.... Man nå ikke ha drept noen for å kunne uttale seg om et mord. Red.: Har du postet din, forresten? nopp, men du må ha spillt med en 100% survival hunter før du kan uttale deg om hvordan de er og spille med en.. Og det har selvfølgelig du gjort, siden du vet at det ikke duger i PvP. Som andre også sier; det er ingen som har snakket om å putte alle poengene i Survival (utenom deg). Endret 11. desember 2007 av Inxs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) nopp, men du må ha spillt med en 100% survival hunter før du kan uttale deg om hvordan de er og spille med en.. Det er ingen har som har sagt noe om 100% survival-build. Det er bare du som prøver å vri diskusjonen i den retning fordi du har blitt etterretterlig satt på plass på alle punkter. Endret 14. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
turak Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) dessuten oppfører alle seg som om dere har en full geara hunter i lvl 70.... Man nå ikke ha drept noen for å kunne uttale seg om et mord. Red.: Har du postet din, forresten? nopp, men du må ha spillt med en 100% survival hunter før du kan uttale deg om hvordan de er og spille med en.. Og det har selvfølgelig du gjort, siden du vet at det ikke duger i PvP. Som andre også sier; det er ingen som har snakket om å putte alle poengene i Survival (utenom deg). JEG sa 100% build, og dere begynnt og fortele hvor drit bra surv var for PvP, alle bonusene osv osv .. Endret 14. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) rofl ... surv er umulig og PvP'e med ! Står ingenting om 0/0/51 der. Red.: Men du må gjerne linke til en uredigert post som støtter opp under din påstand. Endret 11. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skulle gjerne ha linka huntern min jeg, men den ble solgt for ett par måneders sia Jeg hadde 80 dager played, fullt epic pve (tier 4/ssc/tk/ litt kara) gear og nesten fullt merciless sett Jeg har prøvd de aller fleste speccene som går ann å få til, og de aller fleste buildene fungerer til alt, men BM er best for pve og hybrid (MM/surv) er best for pvp Selv brukte jeg somregel BM specc på alt da det ikke var store nok forskjeller til at jeg gadd å bruke mange 100g i uka på respeccing Lenke til kommentar
turak Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 når dere begynnt og si ''hybrid mellom survie og wadever'' sa jeg at de var umulig med 100% surv.... DA begynnte dere og klage og sytte før dere begynte og fortele om alt de bra ... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Du sa ikke et ord om at alle poengene skulle i Survival før etter at vi hadde tilbakevist alle dine påstander om det talenttreet. Og jeg ser at du ennå ikke har klart å finne den posten. Endret 14. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hei, jeg er MM Hunter, det duger i pvp:), med litt survival attpå "Whats your game?" Edited for leetnes! Endret 12. desember 2007 av Freadrik Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) "rofl ... surv er umulig og PvP'e med !" 0/21/40 er helt klart en Survival-spec, fortell meg hvorfor den ikke duger i PvP. Endret 12. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det som har mest å si i PvP er selvsagt hvor flink man er. Jeg har ikke peiling, og jeg synes heller ikke det er spesielt gøy å holde på med, men jeg blir nødt hvis jeg skal kunne skrape sammen noen poeng til utstyr. Jeg har bare akseptert at jeg må løpe dit det drepes mange motstandere, slik at folk ikke rekker å finne ut at jeg er et av de svakeste leddene. Der sender jeg inn pettet i aggressive-mode etter den første og beste jeg ser (helst noen som noen av medspillerene allerede hakker på), og skyte piler så fort og lenge jeg kan. Det varer vanligvis til det kommer en rogue, jeg hører et par raske pling, og så er jeg død. Repeat. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei, jeg er MM Hunter, det duger i pvp:), med litt survival attpå Legg til en "whats youre game" Ingen med iq over 20 speccer 61 survival.. når du sier survival så tenker folk ofte på 0/20/41/ eller 0/21/40. bare usaklig å si at det er umulig også, folk får det til noen bedre en andre, spørs på spillestil. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Trodde Survival var omtrent like bra som MM i PvP? Litt CC med Wyvern Sting (Blir ikke det instant og snart?), og survivability med Counterattack og den greia som gir deg 25% dodge og parry i 15/20 sekunder. Og talents som gir mer hp, entrapment, etc, gjør ikke dette Survival ganske bra, egentlig? Såklart mikset med MM Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Imo så gjør det deg veldig bra, og som sagt, mye pvp som har med outlasting og gjøre, å det ligger litt i navnet "survival" Hei, jeg er MM Hunter, det duger i pvp:), med litt survival attpå "Whats your game?" Edited for leetnes! Endret 12. desember 2007 av samebob Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Stacker 3% damage increase fra bm? Endret 14. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kan ikke forstå noe annet. I soner med rene prosentbuffer til damage gjør den i hvert fall det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Fra andre hunters også? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Internett sier ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå