Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Freezing trap, wing clip, concussive shot, aspect of the cheetah, wyvern sting, imp. wing clip og entrapment er alle egenskaper en full survival-hunter kan ta i bruk for å holde deg på avstand. Minimum rangen til hunters er omtrent fullstendig fraværende nå.

 

Men ingen er 100% survival uansett. Ta deg en bolle.

 

bruker du aspect of the cheetah i battle ground O_o ... og du er den første huntern med imp, dessuten så er 25% og 20% i ''ofte'' ... dessuten så tviler jeg på at du greier og felle en warrior på 4 sec ... frezzing trap er ubrukelig i alt annet en arena og 1v1, wyveren sting er kansje litt brukelig ...

Lenke til kommentar
Turak, anbefaler deg å lese diverse guides samt kanskje se på noen videoer av skilla huntere!

 

du kan selv prøve og spille med et perfect PvP specc, så skifter du til 100% survival.

 

jeg har sett nok av skilla hunter's -.- og er de ikke noen her som kan linke meg hunteren sinn ? fordi dere har tydligvis full gladiator for PvP, og såklart har dere full gronnstalker's etter deres store PvE bragder. fordi alle dere her er tydligvis WoW's elite i hunter class..

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
du kan selv prøve og spille med et perfect PvP specc, så skifter du til 100% survival.

 

jeg har sett nok av skilla hunter's -.- og er de ikke noen her som kan linke meg hunteren sinn ? fordi dere har tydligvis full gladiator for PvP, og såklart har dere full gronnstalker's etter deres store PvE bragder. fordi alle dere her er tydligvis WoW's elite i hunter class..

Ingen har sagt et ord om en 0/0/51-spec og gear er ikke lik ferdighet.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
du kan selv prøve og spille med et perfect PvP specc, så skifter du til 100% survival.

 

jeg har sett nok av skilla hunter's -.- og er de ikke noen her som kan linke meg hunteren sinn ? fordi dere har tydligvis full gladiator for PvP, og såklart har dere full gronnstalker's etter deres store PvE bragder. fordi alle dere her er tydligvis WoW's elite i hunter class..

Ingen har sagt et ord om en 0/0/51-spec og gear er ikke lik ferdighet.

 

JEG sa at de var nesten umulig og PvP med 100% survival

 

PS. du glemte linken til huntern din

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...