turak Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 rofl ... surv er umulig og PvP'e med ! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Å det er umulig fordi? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Dessuten er det utrolig viktig for agro. Jeg hadde problemer med at ravengeren min ikke holdt aggro, når jeg respekka med animal handler var det plutselig ikke noe problem lengre... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Bare ignorer det turak sier. 4% hit er utrolig bra, mye bedre enn 2%hp/10, eller hva Spirit Bond (stav det riktig, turak, hjelper deg veldig) nå gir. Edit: 2%hp/10, ja. Endret 10. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja for all del spirit bond er en fin buff, men den er ikke så fin at den er verdt å prioritere fremfor noe annet. på samme måte som spirit egentlig. Kjekt og ha, men ikke prioritert what so ever Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 noen som har noen tips til hvem jeg bør grinde rep hos? for å få noe bra gear eller weapons til pvp hunter? og noen som har tips til bow som er bra? jeg liker ikke pve, så helst igjennom pvp eller rep grinding Lenke til kommentar
saimon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som gidder linke meg en bra Build for Raids/instances, en som gir Damage oO I wanna top the meterz Lenke til kommentar
samebob Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) er det andre bm hunters i raidet ditt? Har du mye RaP? Har du mye agility? Endret 11. desember 2007 av samebob Lenke til kommentar
saimon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 er det andre bm hunters i raidet ditt?Har du mye RaP? Har du mye agility? 1486 Rap 387agi atm=P er en BM hunter til i Raidet Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lyst til å prøve Surv jeg. Men er ikke det treet veldig gear avhengig? agi,agi,agi og crit? Noen som veit om enkelt gear som passer for surv ejg kan gå etter? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Kjør BM om du vil toppe dps, spesielt med ditt gear.(saimon) Kjør http://www.wowhead.com/?talent=ctbM0gxRwuVoVVbRV med en macro slik at du ikke clipper (forsinker) autoshots. Og btw, aldri socket attackpower gems, ser mange som har det. Ferocious inspiration stacker btw, så to bmhunters er ikke galt. Edit: Om du velger 5/5 effeciency eller 5/5 imp marks er opp til deg. Endret 11. desember 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 noen som har noen tips til hvem jeg bør grinde rep hos? for å få noe bra gear eller weapons til pvp hunter? og noen som har tips til bow som er bra? jeg liker ikke pve, så helst igjennom pvp eller rep grinding Jeg foreslår å skaffe Gladiator ranged-våpenet via BG-PvP først, og deretter gå for Gladiator deler. Det må jo være midt i blinken for noen som ser etter items fra PvP. Repgrinding skjer stort sett i instancer, med unntak av bl.a. Aldor, og det var jo det du ikke ville? Lenke til kommentar
turak Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 1.dra til fyren som seller arena armor og våpen 2.finn noe fint <3 3.join et arena team 4.vinn 1000 gang 5.kjøp noe fint <3 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Slitsomt? Det er snakk om.. 5ekstra sekunder..? så ganger du de med 318, da begynner de og bli kjedelig .. de blir antagelig omtrent 1 minut fra jeg kopierer de til jeg er ferdig og fikse de (kan variere)... så hvis jeg da skriver 1000 inleg blir de 1000 minuter .. DA er de kjedelig Isteden for å whine i denne posten kan du lese en bok, så kanskje du ser litt hvordan man skriver. 90% av innleggene dine er jo PISS! Vi tjener alle på at du slutter å poste DRITT! Du slipper å høre klager på at du suger til å skrive, og vi slipper å lese MØKKET dit! Og for det andre.. Hva faen? Survival går ikke til PvP?.. Full survival er kanskje ikke det BESTE til PvP, men skal du ha bra PvP-specc må du inkludere survival. En hybrid MM/Survival-specc er bra. (Om ikke det beste) Vær så snill, turak. Om du ikke har lyst til å rette det du skriver med word, så ikke skriv! Endret 11. desember 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
turak Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Slitsomt? Det er snakk om.. 5ekstra sekunder..? så ganger du de med 318, da begynner de og bli kjedelig .. de blir antagelig omtrent 1 minut fra jeg kopierer de til jeg er ferdig og fikse de (kan variere)... så hvis jeg da skriver 1000 inleg blir de 1000 minuter .. DA er de kjedelig Isteden for å whine i denne posten kan du lese en bok, så kanskje du ser litt hvordan man skriver. 90% av innleggene dine er jo PISS! Vi tjener alle på at du slutter å poste DRITT! Du slipper å høre klager på at du suger til å skrive, og vi slipper å lese MØKKET dit! Og for det andre.. Hva faen? Survival går ikke til PvP?.. Full survival er kanskje ikke det BESTE til PvP, men skal du ha bra PvP-specc må du inkludere survival. En hybrid MM/Survival-specc er bra. (Om ikke det beste) Vær så snill, turak. Om du ikke har lyst til å rette det du skriver med word, så ikke skriv! ingen grund til og hisse seg opp survival er ubrukelig i pvp fordi alle vet at når du er innen for en hunter's minimum range så er du trygg.... survival har ingen ting som kan stune en fiende (de er 2 skills i survial som gir deg en % kjangse for at du sette personen fast) .... derfor kan HVEM SOM HELST drepe en hunter i PvP hvis han er survival Endret 11. desember 2007 av turak Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Så du overser mer hp, mulighet til å increase dodge, traps oftere og mulighet til å sette dem fast med wing clip? Den wing clip-tingen proccer ganske ofte, faktisk! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Freezing trap, wing clip, concussive shot, aspect of the cheetah, wyvern sting, imp. wing clip og entrapment er alle egenskaper en full survival-hunter kan ta i bruk for å holde deg på avstand. Minimum rangen til hunters er omtrent fullstendig fraværende nå. Men ingen er 100% survival uansett. Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) survival er ubrukelig i pvp fordi alle vet at når du er innen for en hunter's minimum range så er du trygg.... survival har ingen ting som kan stune en fiende (de er 2 skills i survial som gir deg en % kjangse for at du sette personen fast) .... derfor kan HVEM SOM HELST drepe en hunter i PvP hvis han er survival :!: Hørt om Improved Wing Clip, Surefooted, Deterrence, Counterattack og Wyvern Sting? Og i tillegg til alt det kan man ha Scatter Shot. Hold kjeft. Endret 11. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
kafan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hva er grunnen til at man ikke bruker ap-gems ? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hva er grunnen til at man ikke bruker ap-gems ? Jeg antar at det er fordi Agility er en fin rød bil, og fordi AP ikke skalerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå