Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjør BM om du vil toppe dps, spesielt med ditt gear.(saimon)

 

Kjør

http://www.wowhead.com/?talent=ctbM0gxRwuVoVVbRV

med en macro slik at du ikke clipper (forsinker) autoshots.

 

Og btw, aldri socket attackpower gems, ser mange som har det. Ferocious inspiration stacker btw, så to bmhunters er ikke galt.

 

Edit: Om du velger 5/5 effeciency eller 5/5 imp marks er opp til deg.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
noen som har noen tips til hvem jeg bør grinde rep hos? for å få noe bra gear eller weapons til pvp hunter?

 

og noen som har tips til bow som er bra? jeg liker ikke pve, så helst igjennom pvp eller rep grinding :)

 

Jeg foreslår å skaffe Gladiator ranged-våpenet via BG-PvP først, og deretter gå for Gladiator deler. Det må jo være midt i blinken for noen som ser etter items fra PvP. Repgrinding skjer stort sett i instancer, med unntak av bl.a. Aldor, og det var jo det du ikke ville?

Lenke til kommentar
Slitsomt?

 

Det er snakk om.. 5ekstra sekunder..?

 

så ganger du de med 318, da begynner de og bli kjedelig .. de blir antagelig omtrent 1 minut fra jeg kopierer de til jeg er ferdig og fikse de (kan variere)... så hvis jeg da skriver 1000 inleg blir de 1000 minuter .. DA er de kjedelig

 

Isteden for å whine i denne posten kan du lese en bok, så kanskje du ser litt hvordan man skriver.

 

90% av innleggene dine er jo PISS!

Vi tjener alle på at du slutter å poste DRITT! Du slipper å høre klager på at du suger til å skrive, og vi slipper å lese MØKKET dit!

 

Og for det andre.. Hva faen? Survival går ikke til PvP?.. Full survival er kanskje ikke det BESTE til PvP, men skal du ha bra PvP-specc må du inkludere survival. En hybrid MM/Survival-specc er bra. (Om ikke det beste)

 

Vær så snill, turak. Om du ikke har lyst til å rette det du skriver med word, så ikke skriv!

Endret av Gautegutten
Lenke til kommentar
Slitsomt?

 

Det er snakk om.. 5ekstra sekunder..?

 

så ganger du de med 318, da begynner de og bli kjedelig .. de blir antagelig omtrent 1 minut fra jeg kopierer de til jeg er ferdig og fikse de (kan variere)... så hvis jeg da skriver 1000 inleg blir de 1000 minuter .. DA er de kjedelig

 

Isteden for å whine i denne posten kan du lese en bok, så kanskje du ser litt hvordan man skriver.

 

90% av innleggene dine er jo PISS!

Vi tjener alle på at du slutter å poste DRITT! Du slipper å høre klager på at du suger til å skrive, og vi slipper å lese MØKKET dit!

 

Og for det andre.. Hva faen? Survival går ikke til PvP?.. Full survival er kanskje ikke det BESTE til PvP, men skal du ha bra PvP-specc må du inkludere survival. En hybrid MM/Survival-specc er bra. (Om ikke det beste)

 

Vær så snill, turak. Om du ikke har lyst til å rette det du skriver med word, så ikke skriv!

 

ingen grund til og hisse seg opp :hrm:

 

survival er ubrukelig i pvp fordi alle vet at når du er innen for en hunter's minimum range så er du trygg.... survival har ingen ting som kan stune en fiende (de er 2 skills i survial som gir deg en % kjangse for at du sette personen fast) .... derfor kan HVEM SOM HELST drepe en hunter i PvP hvis han er survival

Endret av turak
Lenke til kommentar

Freezing trap, wing clip, concussive shot, aspect of the cheetah, wyvern sting, imp. wing clip og entrapment er alle egenskaper en full survival-hunter kan ta i bruk for å holde deg på avstand. Minimum rangen til hunters er omtrent fullstendig fraværende nå.

 

Men ingen er 100% survival uansett. Ta deg en bolle.

Lenke til kommentar
survival er ubrukelig i pvp fordi alle vet at når du er innen for en hunter's minimum range så er du trygg.... survival har ingen ting som kan stune en fiende (de er 2 skills i survial som gir deg en % kjangse for at du sette personen fast) .... derfor kan HVEM SOM HELST drepe en hunter i PvP hvis han er survival

:!:

 

Hørt om Improved Wing Clip, Surefooted, Deterrence, Counterattack og Wyvern Sting?

 

Og i tillegg til alt det kan man ha Scatter Shot.

 

Hold kjeft.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...