Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du lager macroen som du sikker vet hvordan du gjør, selv bruker jeg den og i arena o.l

 

 

Du setter den foreskempel på "F" (Key Binding) så sitter du bare å spammer den når pettet er attacka.

 

 

vet ikke hvordan jeg lager den :( JEg har kopiert inn all tekst, deretter laget icon og satt den på hurtigknapp, men den vil bare gi autoshot ikke noe annet

Lenke til kommentar
Derfor du skal ha et dyr med spammable skills. Alle monner drar.

 

du mener som ''claw'' ? :p og med ''spammable'' lager du en macro ?, eller lar du bare pete ''auto use'' eller ka sjørn de heter

_____________________________________________________

 

 

korfor i sjørn skal du ha stedy shot på macro O_o ....

Endret av turak
Lenke til kommentar
Skaff deg disse her:

Midnight Legguards Slave pens heroic

Wrathtide Longbow Steam Vaults heroic

Bracers of the hunt Sethekk halls heroic

Houglass of the unravelle BM

Handguards of the Steady Mechanar Heroic

Thick Netherscale Breastplate Crafted som du må farme mats + ca 100g for nether :D

 

 

Specc Som jeg synes du skal ha:

http://www.wowhead.com/?talent=ceb00gxRquVoVVbRV

 

og steady shot macroen: (I Win macro)

 

#showtooltip Steady Shot

#show Steady Shot

/castsequence reset=3 Auto Shot, Steady Shot

/castrandom [target=pettarget,exists] Kill Command

 

Det er altså mine tips akkurat nå som du burde få gjort. Selv hadde jeg alt utenom buen fra SV heroic før jeg entra Karazhan.

 

 

Hvordan funker denne macroen egt. Jeg bare finner target og trykker på knappen? Har ikke brukt macro før :o Gjelder forøvirg bruk i Arena hvis det spiller noe rolle.

 

#showtooltip Steady Shot

/script UIErrorsFrame:Hide()

/cast [target=pettarget] Kill Command

/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot

/script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show()

 

Denne fungere i allefall, ser ikke helt poenget med en -/castrandom i den første macroen?

Lenke til kommentar
Derfor du skal ha et dyr med spammable skills. Alle monner drar.

 

du mener som ''claw'' ? :p og med ''spammable'' lager du en macro ?, eller lar du bare pete ''auto use'' eller ka sjørn de heter

_____________________________________________________

 

 

korfor i sjørn skal du ha stedy shot på macro O_o ....

Steady shot-macro for ikke å herpe autoshot.

 

Spammable som Claw og Gore (?). Autocast.

 

Herregud, dette burde du vite. Jeg har aldri hatt en hunter over 30 og kan dette.

Lenke til kommentar
lol, hjelper ikke om du får 50 mere dps om du bommer på 1 av 3 angrep da :p

 

pete har antegelig (forhåpentlig hvis) mer en 60% hit chance... så de blir veldig litten forskjel ... tidligere ville noen bytte frenzy mot beast handler, etter som frenzy øker attack speeden så blir de omtrent like effektivt !

 

kan ikke noen sjekke pet'e sitt sin hit chance og skrive den opp her ? (min acc er frozen akkurat nå)og helst uten beast handler .. og hvis du har, ta fra et DPS pet og ikke et ''tanking'' pet.

 

EDIT: tror frenzy blir mer effektivt så lenge hit chancen er over 50%

Endret av turak
Lenke til kommentar

Vel om du tar ett poeng fra frenzy feks, samt flytter over de 2 fra spirit bond til beastial discipline, så har du plutselig en mye bedre specc

 

(har tatt utgangspunkt i speccen du linka til på forrige side)

 

edit: tar poenget fra frenzy og flytter det til animal handler

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Vel om du tar ett poeng fra frenzy feks, samt flytter over de 2 fra spirit bond til beastial discipline, så har du plutselig en mye bedre specc

 

(har tatt utgangspunkt i speccen du linka til på forrige side)

 

edit: tar poenget fra frenzy og flytter det til animal handler

 

lol... du gjør HP til HIT, og dessuten så har du et poeng til overs da (er bare 2 i animal handler), dessuten har du egentlig noe imot spirit bound siden du hater de så mye ? er jo en bra måtte og holde livet oppe på

 

var seriøst, de har ganske høy hit chance... hvorfor vil dere så desperat ta fra dmg (de gode) og gi til hit chance (de fatige) :thumbdown:

Hvordan 2% HP/10s gir mer dps enn 4% hit, det lurer nå jeg på.

 

de du tenker på heter spirit bond... sjekk litt før du slenger komentarer hit og ditt ..

Lenke til kommentar

Har inntrykk av at alle her untatt du mener +hit er bra å putte poeng i. Har selv gjort det. Om du har bestemt deg og ikke er villig til å høre på råd/tips så er det vel ikke vits å fortsette å diskutere. Ingen her som kan nekte deg uansett. Jeg for min del velger å bruke litt egen fornuft og lytte/lese hva folk som har spilt klassen lenger enn meg har å komme med. Det er uansett slik at +hit er den viktigste statsen for alle klasser som gjør dmg etter tbc. Det er meningsløst å ha 30000 ap om ingen av skuddene dine treffer. Samme gjelder for pet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...