Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Personlig liker jeg å ha bestial swiftness og animal handler. Og skal du gå PvP bør du ha 5/5 i endurance training.

 

animal handler er suger jo egentlig ... men som jeg sa, jeg presset dmg til tops ... hvis han vil ha liv byter han vel de ut med improved aspect of the hawk ... (jeg dreiv sjøl og tenkte på dette)

 

Ja, er vel ikke så viktig at pet faktisk treffer target.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette spece er vel ganske bra .. kan trenge litt justering hvis du vil ha mer armor og sånnt, nå har jeg presset dmg så høyt jeg kan... dette er hvordan jeg ville gjort de, alle bestemer jo egentlig selv ... veldig mye dmg for pvp og pve egentlig :D

Personlig synes jeg at istedenfor Spirit bond skal settes i Mend pet og thick hide i Endurence training

Lenke til kommentar
Det får være din mening. Du presser ikke akkurat damage til topps med spirit bond heller.

 

spirit bound har jeg bare ... for og ha de :/ dessuten så får man ikke mye dmg ut av 2 poeng. hunter pleier som oftes og ha spirit bound hvis de er BM, hvorfor skal jeg være et untak ?. de også kansje bra egentlig, healer deg litt over tid hvis du driver og farmer og lvler ...

 

Personlig liker jeg å ha bestial swiftness og animal handler. Og skal du gå PvP bør du ha 5/5 i endurance training.

 

animal handler er suger jo egentlig ... men som jeg sa, jeg presset dmg til tops ... hvis han vil ha liv byter han vel de ut med improved aspect of the hawk ... (jeg dreiv sjøl og tenkte på dette)

 

Ja, er vel ikke så viktig at pet faktisk treffer target.

 

hvis du får valge mellom 10 attack power eller 10 hit chance pleier du vel og velge AP ?

 

Dette spece er vel ganske bra .. kan trenge litt justering hvis du vil ha mer armor og sånnt, nå har jeg presset dmg så høyt jeg kan... dette er hvordan jeg ville gjort de, alle bestemer jo egentlig selv ... veldig mye dmg for pvp og pve egentlig :D

Personlig synes jeg at istedenfor Spirit bond skal settes i Mend pet og thick hide i Endurence training

 

du trenger ikke mend pet med mindre du skal angripe noe skikelig tungt ^^ og de med endurence har du kansje rett ... men jeg sa jo ikke at de var perfekt

Lenke til kommentar
Personlig liker jeg å ha bestial swiftness og animal handler. Og skal du gå PvP bør du ha 5/5 i endurance training.

 

animal handler er suger jo egentlig ... men som jeg sa, jeg presset dmg til tops ... hvis han vil ha liv byter han vel de ut med improved aspect of the hawk ... (jeg dreiv sjøl og tenkte på dette)

 

Ja, er vel ikke så viktig at pet faktisk treffer target.

 

hvis du får valge mellom 10 attack power eller 10 hit chance pleier du vel og velge AP ?

Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Personlig liker jeg å ha bestial swiftness og animal handler. Og skal du gå PvP bør du ha 5/5 i endurance training.

 

animal handler er suger jo egentlig ... men som jeg sa, jeg presset dmg til tops ... hvis han vil ha liv byter han vel de ut med improved aspect of the hawk ... (jeg dreiv sjøl og tenkte på dette)

 

Ja, er vel ikke så viktig at pet faktisk treffer target.

 

hvis du får valge mellom 10 attack power eller 10 hit chance pleier du vel og velge AP ?

Hva har det med saken å gjøre?

 

sorry, glemte og skrive ''hvis du er ironisk'' :p

Lenke til kommentar
Det er fullstendig avhengig av om du har cappa hit eller ikke.

 

10 Hit Rating kommer udiskutabelt over 10 AP anyday Hit ikke er cappa.

 

mener du at du fikk et item som hadde disse statene:

 

24+ agi

20+ sta

21+ int

 

12- hit rating

30+ attack power

 

så ville du drite i de fordi du fikk 1% mindre treff sikkerhet ? (jeg mener såklart at geare ditt er betydelig mye dårliger)

Lenke til kommentar

Oo, huntard at level 65 nå! :D

Reiste nettopp fra pcen min, så jeg må nok vente med å få ham til 70.

Point being, that det er DRITLETT (og gøy) å levle en hunter! :)

 

Druiden vil nok være main, men hunteren kommer til å bli mye brukt. Flott klasse. :)

 

 

By the way, fellow huntards. Det heter BESTIAL wrath, og ikke Beastial. :D

Enlightenment of the day. ;)'

(De fleste klarer nok å få det til riktig.)

Endret av Knofle
Lenke til kommentar
Oo, huntard at level 65 nå! :D

Reiste nettopp fra pcen min, så jeg må nok vente med å få ham til 70.

Point being, that det er DRITLETT (og gøy) å levle en hunter! :)

 

Druiden vil nok være main, men hunteren kommer til å bli mye brukt. Flott klasse. :)

 

 

By the way, fellow huntards. Det heter BESTIAL wrath, og ikke Beastial. :D

Enlightenment of the day. ;)'

(De fleste klarer nok å få det til riktig.)

 

(jeg kopierer bare navnene til de andre :innocent: )

 

de er egentlig litt synd at northenrender er så tom for liv :( nå som vi pratet om lvling så jeg tilbake til min første tur til zangramarsh :love: jeg lvlet uten musikk for og ''følle'' spillet, og zangramarsh var så sinsykt hygelig og spille i :love:

 

håper egentlig at de er noen plasser som faktisk er hygelig i northen render :( jeg elsker og dra til nye steder.

Endret av turak
Lenke til kommentar
Det er fullstendig avhengig av om du har cappa hit eller ikke.

 

10 Hit Rating kommer udiskutabelt over 10 AP anyday Hit ikke er cappa.

 

mener du at du fikk et item som hadde disse statene:

 

24+ agi

20+ sta

21+ int

 

12- hit rating

30+ attack power

 

så ville du drite i de fordi du fikk 1% mindre treff sikkerhet ? (jeg mener såklart at geare ditt er betydelig mye dårliger)

 

Det der er da vitterlig ikke 10 AP mot 10 Hit.

Lenke til kommentar
Det er fullstendig avhengig av om du har cappa hit eller ikke.

 

10 Hit Rating kommer udiskutabelt over 10 AP anyday Hit ikke er cappa.

 

mener du at du fikk et item som hadde disse statene:

 

24+ agi

20+ sta

21+ int

 

12- hit rating

30+ attack power

 

så ville du drite i de fordi du fikk 1% mindre treff sikkerhet ? (jeg mener såklart at geare ditt er betydelig mye dårliger)

 

Det der er da vitterlig ikke 10 AP mot 10 Hit.

 

2-4% hit raiting er de som beast handler gir.... slutt og klag og svar på spørsmålet

Lenke til kommentar

Kan forsåvidt si at før du har cappet hit så kan du drite i alle andre stats uansett hvilken klasse du spiller. Og ja, det er vestentlig at pettet treffer. Pettet ditt står for mye av din damage. Om det ikke treffer vil du også kjappere få aggro, som igjen reduserer din dmg.

Lenke til kommentar
Kan forsåvidt si at før du har cappet hit så kan du drite i alle andre stats uansett hvilken klasse du spiller. Og ja, det er vestentlig at pettet treffer. Pettet ditt står for mye av din damage. Om det ikke treffer vil du også kjappere få aggro, som igjen reduserer din dmg.

 

:wallbash: de har da nok fra før av .....

Lenke til kommentar
(snip)

2-4% hit raiting er de som beast handler gir.... slutt og klag og svar på spørsmålet

 

Animal handler... gir 2-4% ren hit, ikke hit rating, som er en ganske stor boost til en pet sin hit, siden den ikke skalerer fra hunterens stat.

 

Selv bruker jeg imp mend pet for og ha minst mulig nedetid på petens dmg, når jeg grinder.

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
Mer focus regain = mer focus å bruke = mer damage. Enkel matte.

 

ja men hvis de ikke har mange skills så bruker de ikke focus :p og vi har ''go for the throat'' :ph34r:

 

men DENNE er kansje bedre til lvling, men mend pet er ikke særlig mye brukt i PvP

 

PS. dette treet er ikke perfekt :p skal prøve og perfeskjonere de her, sånn at de blir max bra

Lenke til kommentar
Skaff deg disse her:

Midnight Legguards Slave pens heroic

Wrathtide Longbow Steam Vaults heroic

Bracers of the hunt Sethekk halls heroic

Houglass of the unravelle BM

Handguards of the Steady Mechanar Heroic

Thick Netherscale Breastplate Crafted som du må farme mats + ca 100g for nether :D

 

 

Specc Som jeg synes du skal ha:

http://www.wowhead.com/?talent=ceb00gxRquVoVVbRV

 

og steady shot macroen: (I Win macro)

 

#showtooltip Steady Shot

#show Steady Shot

/castsequence reset=3 Auto Shot, Steady Shot

/castrandom [target=pettarget,exists] Kill Command

 

Det er altså mine tips akkurat nå som du burde få gjort. Selv hadde jeg alt utenom buen fra SV heroic før jeg entra Karazhan.

 

 

Hvordan funker denne macroen egt. Jeg bare finner target og trykker på knappen? Har ikke brukt macro før :o Gjelder forøvirg bruk i Arena hvis det spiller noe rolle.

Endret av Dev-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...