Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Har nylig nådd 70, men det meste av utstyret mitt er fortsatt grønt, så jeg lurer på om noen har tips til hvordan jeg enklest mulig kan skaffe meg noe bedre? Fikk kjøpt Valano's Longbow, men ellers kan det meste lett bli veldig mye bedre. Var tilfeldigvis med i min første PvP-trefning i går, siden jeg kom over et daily quest. Det virker som en nokså enkel måte å grinde seg til bra utstyr sammenliknet med dungeons der man blir nødt å både ha et veldig godt lag og være heldig med drops og terninger for å få noe.

 

Har noen tips til hva jeg bør delta i for å få mest mulig poeng, som kan brukes til ting som er mest mulig relevante for en hunter? Gjerne noe som passer best mulig til PvE-spilling også. Har skjønt at ikke PvP-ting er optimalisert for det, men siden jeg bare har grønt nå skal det ikke så mye til for at det blir bedre uavhengig av hva jeg bruker det til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut siden her Wow-loot.com der står det hva som er bra i alle instancer.

Så bare kjører du de instancene kombinert med pvp når du ikke får tak i group til instance, da får du fort endel greit gear, i tillegg til at du blir honored med forskjellige factions som igjen gjør at du kan gjøre heroics(instance på "hard" mode) som gir veldig brae blues og greie epics.

men skaffe seg en raiding guild er det beste, men for all del skaff litt gear først ;)

Lenke til kommentar

Skaff deg disse her:

Midnight Legguards Slave pens heroic

Wrathtide Longbow Steam Vaults heroic

Bracers of the hunt Sethekk halls heroic

Houglass of the unravelle BM

Handguards of the Steady Mechanar Heroic

Thick Netherscale Breastplate Crafted som du må farme mats + ca 100g for nether :D

 

 

Specc Som jeg synes du skal ha:

http://www.wowhead.com/?talent=ceb00gxRquVoVVbRV

 

og steady shot macroen: (I Win macro)

 

#showtooltip Steady Shot

#show Steady Shot

/castsequence reset=3 Auto Shot, Steady Shot

/castrandom [target=pettarget,exists] Kill Command

 

Det er altså mine tips akkurat nå som du burde få gjort. Selv hadde jeg alt utenom buen fra SV heroic før jeg entra Karazhan.

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar
En som bare har grønt vil vel kanskje ikke være først i kø til en Heroic eller?

Det er det jeg også tenker. Det var derfor jeg ville prøve å få noe i PvP først. DPSen min ligger på 400-600 med pet i følge et damagemeter jeg kjører (varierer veldig), og jeg regner med at det er en del å gå på der. Jeg pleier å ligge høyt oppe totalt sett når jeg er i grupper, men så har de andre vanligvis også bare jallautstyr.

Lenke til kommentar

Heisann! Jeg har nå begynt med wow igjen og overførte min lvl 60 NE hunter som jeg lvlet opp i det herrens år 2005. På denne charen fikk jeg meg epic mount og sluttet 5 minutter etterpå, før jeg spillte en lock i et års tid. Nå er jeg tilbake på denne characteren og er helt forvirret.

 

Jeg HAR spillt en del i outlands, men aner ikke hvilke talents jeg skal gå for. Jeg spiller på en PvP server og har lyst å drive en del med pvp når jeg blir 70, men trenger et spec frem til den tid. Noen som har et forslag over hvilket tre jeg skal jobbe innenfor i talents?

 

Ellers lurer jeg på om det har vært noen store forandringer til hunter yrke de siste 1,5 årene - er helt blank nå, og selv om jeg har lvlet opp denne characteren selv føler jeg meg som en av dem som har kjøpt en char nå. "wat be trap?". Må nevne at jeg har mye erfaring ellers fra spillet som Warlock og har raidet en god del, men vil nå satse på pvp siden jeg ikke har tid til å være med på scheduled raids og sånn 3-4 ganger i uken.

Lenke til kommentar

Hei jeg dinget nylig lvl 70 med hunteren min.Skaffa 5/5 honor arena deler nå. og nå er det på tide med litt farming, merket fort att lvl 67 katten min begynte og suge, ikke bare mister han agrooen etter 2-3 skudd, men i tillegg dør han fort.

 

jeg er alså å jakt etter ett vesen i outland hva som helst. bare den er god til å tanke, må være lvl 68 + helst 70.

 

det jeg legger mest vekt på er att den tåler mye og kan holde agroo, damage er ikke så viktig bare den holder agroo, den vil aldri bli brukt til pvp uansett.

 

Åsen den ser ut har forøvrig ingen ting og si. bryr meg heller ingen ting om special abilitys så lenge den kan holde agroo bra å tanke bra.

dette blir forøvrig vesenet jeg mest trolig kommer til å bruke gjenom wrath of lich king også. så gi meg en god tank :) er bm foresten 41/20/0

 

takker for svar på forhånd.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Hei jeg dinget nylig lvl 70 med hunteren min.Skaffa 5/5 honor arena deler nå. og nå er det på tide med litt farming, merket fort att lvl 67 katten min begynte og suge, ikke bare mister han agrooen etter 2-3 skudd, men i tillegg dør han fort.

 

jeg er alså å jakt etter ett vesen i outland hva som helst. bare den er god til å tanke, må være lvl 68 + helst 70.

 

det jeg legger mest vekt på er att den tåler mye og kan holde agroo, damage er ikke så viktig bare den holder agroo, den vil aldri bli brukt til pvp uansett.

 

Åsen den ser ut har forøvrig ingen ting og si. bryr meg heller ingen ting om special abilitys så lenge den kan holde agroo bra å tanke bra.

dette blir forøvrig vesenet jeg mest trolig kommer til å bruke gjenom wrath of lich king også. så gi meg en god tank :) er bm foresten 41/20/0

 

takker for svar på forhånd.

 

Cat er en av de beste "tank" pettene pga høy dps

Levle den til level 70, også lærer du den siste rank av claw + den aggro greia, da skal den nok holde mye bedre aggro :)

Lenke til kommentar
Hei jeg dinget nylig lvl 70 med hunteren min.Skaffa 5/5 honor arena deler nå. og nå er det på tide med litt farming, merket fort att lvl 67 katten min begynte og suge, ikke bare mister han agrooen etter 2-3 skudd, men i tillegg dør han fort.

 

jeg er alså å jakt etter ett vesen i outland hva som helst. bare den er god til å tanke, må være lvl 68 + helst 70.

 

det jeg legger mest vekt på er att den tåler mye og kan holde agroo, damage er ikke så viktig bare den holder agroo, den vil aldri bli brukt til pvp uansett.

 

Åsen den ser ut har forøvrig ingen ting og si. bryr meg heller ingen ting om special abilitys så lenge den kan holde agroo bra å tanke bra.

dette blir forøvrig vesenet jeg mest trolig kommer til å bruke gjenom wrath of lich king også. så gi meg en god tank :) er bm foresten 41/20/0

 

takker for svar på forhånd.

 

Cat er en av de beste "tank" pettene pga høy dps

Levle den til level 70, også lærer du den siste rank av claw + den aggro greia, da skal den nok holde mye bedre aggro :)

 

problemet er at den pleier og bli KNUST av monster ...

Lenke til kommentar

Nei.

 

Jeg levlet fra 1 - 60 med cat, og hadde absolutt null problem. Tanket eliter uten problem, siden den gjorde såpass mye skade med riktig TP-fordeling og talents. Fra 60 - 70 brukte jeg en wind serpent pga. lightning breath, men foretrekker fortsatt cat fremfor den til solo-PvE.

 

Neoman: Hvis du fanger et dyr på level 70, må du bare få opp loyalty level for at det skal få flere training points. Altså må du bare gi det rikelig med mat og bruke det litt :)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Personlig liker jeg å ha bestial swiftness og animal handler. Og skal du gå PvP bør du ha 5/5 i endurance training.

 

animal handler er suger jo egentlig ... men som jeg sa, jeg presset dmg til tops ... hvis han vil ha liv byter han vel de ut med improved aspect of the hawk ... (jeg dreiv sjøl og tenkte på dette)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...