Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har levlet warrior og mage før, og begynte nå på en hunter. Og må bare si, fy faen så forskjell det er på forskjellige classes når det gjelder levlingen. Hunters har jo praktisk talt null downtime, mens med mage sitter du på ræva like mye som du er i combat. Warriors dreper grisetreigt (uten imba gear) og har elendig CC og surviability solo.

Så hittil er hunter fine greier, eneste jeg lurer på hvordan er endgame med hunter, tenker da PvE. Hunters er jo ikke noe enhver gruppe må ha. CC'en og DPSen kan lett bli erstattet av andre classes. Ikke alltid like lett å finne gruppe til HC som mage, selv med rent PvE gear og specc. Som tank / healer (spesielt tank) kan man velge og vrake av grupper, DPS finner man på 10 sekunder uansett. Så er det lett å få raidspots osv som hunter? Kommer enten til å levle hunter eller priest / druid.

Lenke til kommentar
skilpadde: stor armor osv

Katt: god dps

Skorpion: poison

Villsvin: charge

 

Kanskje, hadde skilpadde en stund, men visste ikke da at man kunne ha flere pets så sa hade bra til han....trofast siden tidlig lvl:(

Men cat funker like bra til tanking egentlig. mer dps og mer threat

Boar har vel like mye armor som en skilpadde? Så skilpadden blir litt overflødig egentlig.

Lenke til kommentar
Boar har vel like mye armor som en skilpadde? Så skilpadden blir litt overflødig egentlig.

Skilpadder har litt mer armor i tillegg til Shell Shield (Reduces all damage your pet takes by 50%, but increases the time between your pet's attacks by 43%. Lasts 12 sec.), men jeg har egentlig mest lyst på en fordi de er så tøffe.

Lenke til kommentar
Boar har vel like mye armor som en skilpadde? Så skilpadden blir litt overflødig egentlig.

Skilpadder har litt mer armor i tillegg til Shell Shield (Reduces all damage your pet takes by 50%, but increases the time between your pet's attacks by 43%. Lasts 12 sec.), men jeg har egentlig mest lyst på en fordi de er så tøffe.

 

så hvordan virker de ? først tar du bora og charger før du løper og skifter til scorpion for og poisen, så skifter du til skilpade en litten stund før du henter katta for DPS ... :p

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har vært borte fra wow i 2 år nå, men startet igjen nå nettop. Prøver for tiden hunter. Veldig gøy så langt. Men jeg aner ikke litt en gang om hvordan jeg burde bygge opp talent-treet på denne klassen.

 

Noen linker eller forslag til hva som er bra fra level 10- og oppover?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har vært borte fra wow i 2 år nå, men startet igjen nå nettop. Prøver for tiden hunter. Veldig gøy så langt. Men jeg aner ikke litt en gang om hvordan jeg burde bygge opp talent-treet på denne klassen.

 

Noen linker eller forslag til hva som er bra fra level 10- og oppover?

 

 

Starte med å gå fult ut i BM treet er det beste, da får du en bra pet som klarer å holde aggro ganske bra. Når du har tatt en del poeng der ville jeg kanskje tatt noen poeng i den som gir deg økt crit sjanse, husker ikke navnet.

 

Lvl sjøl som MM, og respecca BM på 70, angrer forsåvidt litt. Hadde gått en del kjappere som BM gitt

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har vært borte fra wow i 2 år nå, men startet igjen nå nettop. Prøver for tiden hunter. Veldig gøy så langt. Men jeg aner ikke litt en gang om hvordan jeg burde bygge opp talent-treet på denne klassen.

 

Noen linker eller forslag til hva som er bra fra level 10- og oppover?

 

 

Starte med å gå fult ut i BM treet er det beste, da får du en bra pet som klarer å holde aggro ganske bra. Når du har tatt en del poeng der ville jeg kanskje tatt noen poeng i den som gir deg økt crit sjanse, husker ikke navnet.

 

Lvl sjøl som MM, og respecca BM på 70, angrer forsåvidt litt. Hadde gått en del kjappere som BM gitt

 

Ja, sats på 41/20/0 build :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...