Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Noen bra tips til en god trinket for level 70 hunter som kjører PVP?

Nå har jeg Blachands breadth og medallion of alliance

Noen som vet om no bra jeg kan bytte ut BB med? helst ikke no sånt "increase bla bla for 20 sec", kan gjerne være det, men da vil jeg ha faste stats på den i tillegg.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HVa skjer med freeze trap? hver enste instance jeg er i nå, trapper jeg og mobben kommer seg fri fordi jeg angriper den? Før var det jo sånn at man automatisk mistet aggro slik som i PVP.

Noe som kan si meg hva jeg gjør feil?

Lenke til kommentar

Er det noe som heter aggro i PVP? Har vel aldri vært sånn at man mister aggro i pve heller av freeze trap. Trappen breaker hvis du skyter på mobben som er trappa... Så så lenge du skyter på en annen mob enn den som er trappa, så holder mobben seg trappa hele trapdurationen...

Lenke til kommentar
Er det noe som heter aggro i PVP? Har vel aldri vært sånn at man mister aggro i pve heller av freeze trap. Trappen breaker hvis du skyter på mobben som er trappa... Så så lenge du skyter på en annen mob enn den som er trappa, så holder mobben seg trappa hele trapdurationen...

hehe, mener egt ikke aggro, men autoattack. Var helt sikker på at autoattack ble kutta i det de får i trap. For teste ut litt mer, enda jeg gjorde det i SL nå nylig.

Lenke til kommentar

hehe, mener egt ikke aggro, men autoattack. Var helt sikker på at autoattack ble kutta i det de får i trap. For teste ut litt mer, enda jeg gjorde det i SL nå nylig.

stopper autoattack og pettet stoppa automatisk når noen går i freez trap min....

Lenke til kommentar
fordi?

Sikkert av samme grunn som at lilla items alltid er bedre enn blå.

Etter å ha fått roguen min til level 49 og brukt noen timer i WSG kan jeg ikke si annet en at klassen er ustyrtelig morsom i PvP. God burstdamage (Cold Blood :love:), fantastisk kontroll og stor frihet. Tror nesten jeg må satse på å få den til sytti.

feil tråd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...