Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Har aldri needa på leather etter lvl 40 om det har vært en druid eller rogue i gruppa som trenger det.

Det er ikke akkurat lett å få gode grupper til instancer, og å ta et dropp fra en annen spiller bare for egen grådighet er noe jeg ikke vil gjøre.

Samme med andre karakterer jeg har spilt. Ikke rart hunters får dårlig rykte om det er spillere som driver å tar fra roguer og feral druids loot.

 

 

Helt enig her ja. Og hvem trenger MP og Spirit? Tar du need på det har du feil fokus og kjenner ikke hunter klassen så godt! :)

 

hvis en hunter hadde needa et item pga spirit i min gruppe ville jeg kicka tvert -.- ingen kan være så tett... agi, int og stamina ... ikke noe annet vi trenger ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis en hunter hadde needa et item pga spirit i min gruppe ville jeg kicka tvert -.- ingen kan være så tett... agi, int og stamina ... ikke noe annet vi trenger ...

Ikke glem attackpower, crit og hit rating også da, men det er antagelig slikt man får mer av etter lvl 59 :w00t:

 

Eneste jeg mener huntere bør ha 1. dibs på er ranged våpen. Kanskje med unntak av disse warrior-våpnene med ekstremt mye stamina (og strength?), men de er det antagelig ingen edru hunter som gidder rolle på uansett.

Lenke til kommentar
boost er VELDIG bra for og booste XP'n din, men hvis du drar med en normal group tjener du minder en ved og queste. disse død sonene du prater om skal aldri opstå, de er de som er hemeligheten med og lvl fort, du KAN spillet og vet hvor du skal dra !!

 

tror du ikke at du kan spille din class etter 2 uker med questing/grinding

 

du kan gjerne være snill og prøve og holde deg til mail hvis du kan bruke de... jeg gjør gjerne de med mindre iteme er SYKT bra ...

 

Jeg tenkte mer ut i fra et generelt grunnlag, og tenkte mer på spillere som spiller for første gang, enn de som gjør det for ørtende gang. Disse vil ofte finne seg i "dødsoner" hvor det er få quests som passer for levelen, eller at det innebærer mye reising for å komme til disse. (Av egen erfaring mener jeg 47-50 er en ganske treig bolk å komme over via quests, sammen med 53-56.) For min egen del varierer det fra karakter til karakter hvor jeg er på de forskjellige levlene, men jeg tar allikevel imot et tilbud om gruppe om det er fordelaktig for meg mtp. XP og loot, og de fleste karakterene er i levelrangen til instancen - heldigvis har jeg en samboer som kan sprette inn og ta over i en instance når jeg levler om det skulle vise seg at noen skal spise middag eller at gruppa ikke fungerer.

 

Når det gjelder å kjenne klassen sin, så bruker man andre spells i instancer enn man gjør når man spiller solo, og jo før man får kjennskap til å bruke disse, jo bedre. Man lærer ikke klassen sin å kjenne etter to uker med intens soloing...

 

Mtp. gear holder jeg en egen policy på at om det ikke er noen i gruppa itemet er tiltenkt og det er en oppgradering for meg, så tar jeg det. Om ingen andre trenger det tar jeg det også for en eventuell respec.

Lenke til kommentar
er jo egentlig ingen vits i og dra i low lvl instancer, du burde ''powerlvle'' til lvl 60-70 bare, før du begynner med instancer ... etter ''God's Of Zul Aman'' er de mye enklere fra 20-30-60 ...

 

instancer er rett og slett bare noe tull hvis du vil bli lvl 70 ...

Nei, for guds skyld ikke spill for å ha det moro.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
boost er VELDIG bra for og booste XP'n din, men hvis du drar med en normal group tjener du minder en ved og queste. disse død sonene du prater om skal aldri opstå, de er de som er hemeligheten med og lvl fort, du KAN spillet og vet hvor du skal dra !!

 

tror du ikke at du kan spille din class etter 2 uker med questing/grinding

 

du kan gjerne være snill og prøve og holde deg til mail hvis du kan bruke de... jeg gjør gjerne de med mindre iteme er SYKT bra ...

 

Jeg tenkte mer ut i fra et generelt grunnlag, og tenkte mer på spillere som spiller for første gang, enn de som gjør det for ørtende gang. Disse vil ofte finne seg i "dødsoner" hvor det er få quests som passer for levelen, eller at det innebærer mye reising for å komme til disse. (Av egen erfaring mener jeg 47-50 er en ganske treig bolk å komme over via quests, sammen med 53-56.) For min egen del varierer det fra karakter til karakter hvor jeg er på de forskjellige levlene, men jeg tar allikevel imot et tilbud om gruppe om det er fordelaktig for meg mtp. XP og loot, og de fleste karakterene er i levelrangen til instancen - heldigvis har jeg en samboer som kan sprette inn og ta over i en instance når jeg levler om det skulle vise seg at noen skal spise middag eller at gruppa ikke fungerer.

 

Når det gjelder å kjenne klassen sin, så bruker man andre spells i instancer enn man gjør når man spiller solo, og jo før man får kjennskap til å bruke disse, jo bedre. Man lærer ikke klassen sin å kjenne etter to uker med intens soloing...

 

Mtp. gear holder jeg en egen policy på at om det ikke er noen i gruppa itemet er tiltenkt og det er en oppgradering for meg, så tar jeg det. Om ingen andre trenger det tar jeg det også for en eventuell respec.

 

''noobs'' må i instancer for og ''lære'' seg spillet, har hatt noen uhygelige samentreff med noob's ... en mage som gikk i melle etter og ha kasta den første fireball'n ... :p noobs kan også ha en kompis som hjelper !

 

poenget et at hvis du vil til 70, levler du fort = gearet ditt blir gammelt fort. derfor er de bedre og powerlvle til 60 og ta de rolig derfra ...

 

egentlig bruker du ikke så mye forskjel, du skal ha max dmg i instancer og utenfor :/

 

man kan også spøre i general hvor man burde dra i sitt lvl, de er jo enkelt nok ^^

 

 

er jo egentlig ingen vits i og dra i low lvl instancer, du burde ''powerlvle'' til lvl 60-70 bare, før du begynner med instancer ... etter ''God's Of Zul Aman'' er de mye enklere fra 20-30-60 ...

 

instancer er rett og slett bare noe tull hvis du vil bli lvl 70 ...

Nei, for guds skyld ikke spill for å ha det moro.

 

hva har jeg egentlig gjort deg siden du hater meg sånn ..

Lenke til kommentar

Du bør også komme deg i instanser for å lære deg å spille klassen din, om du har rollet en ny klasse. Er det den 3. magen du levler opp er det kanskje liten vits i at du skal kjøre instanser for å lære deg å sheepe likom :p Men har du planer om å spille mye arena og BG så bør du fra tid til annen ramle innom PvP-arenaene og leke deg litt der. Dog er det gjerne noe man gjør etter lvl x6-x9, siden man er toast de første 5 levlene i et pvp-level-intervall.

Lenke til kommentar

Det finnes helt klart forskjellige måte å lære sin klasse på, men spesielt de som aspirerer til å bli enten tanks eller healers har ofte en læringsfase hvor man avhengig av gruppe for å lære. Rene DPS-klasser trenger ofte bare å optimalisere DPS, men de må også lære seg å bruke de "utilities" de har (som hunters med traps).

 

Om de som powerlevler powerlevler for å kunne raide vil de nok fort oppdage at eventuelle guilds ønsker erfarne spillere, men igjen så er det vel få førstegansspillere som powerlevler for å raide... Har inntrykk av at de fleste som spiller opp sin første karakter bruker lang tid på å oppleve spillet, og det er vel helst slik det skal være.

Lenke til kommentar

Strengt tatt trenger du vel ikke annet enn litt forskjellig gear før lvl 50 om du vil tanke eller soloe.

 

Men jeg har vært borti alt for mange huntere som har null kontroll på traps og aggro, samt også er elendige kitere hvis det trengs. Når det er sagt, så er det en sann fryd og ha med en hunter i en 5-manns hvis han vet hva han driver med. (ja, jeg holder fremdeles på med å levle opp huntern min :p )

Lenke til kommentar
døh, healer og tank kan ikke lvle utenom instancer... de har ALT for lite dmg -.- så ofc hvis du skal bli HEALER så må du jo ofc i instancer ..

 

Herregud hvor tar du dette i fra??

Har man spilt opp noen karakterer er det ikke nødvendig å ta instancer. Klart det er et pluss for gruppelæring og div. loot, men det er ikke påkrevd slik du vil ha det til. Å påstå at en healer eller tank IKKE kan lvl utenfor instancer er faktisk så lavmål å påstå, at jeg i det hele tatt lurer på om du har prøvd??

 

Tilbake til hunter.

Spiller du hunter som din første karakter så få med deg noen erfaringer fra instancer. Det er alltid nyttig å lære seg klassen sin i gruppesammenheng.

Har man flere karakterer og ønsker å lvl raskt opp kjør på solo spill.

Lenke til kommentar
døh, healer og tank kan ikke lvle utenom instancer... de har ALT for lite dmg -.- så ofc hvis du skal bli HEALER så må du jo ofc i instancer ..

 

 

Legg merke til at jeg har brukt ordet "aspirerer". Jeg mente at de som ønsker (aspirerer) å være tank/healer mot slutten av spillet ikke bør utelukke instancer fra levlingprosessen, da all erfaring er god erfaring.

 

Uansett, er enig med det Ashvan sier.

Lenke til kommentar

Om noen vil være holy eller resto eller whatever så er det opp til dem. Heale kan man fint opp til 70 som retri/shadow o.l.

Folk må gjerne powerlevle alt de vil for meg, men før eller siden så trenger man erfaring fra instanser etter min mening. Liker meg dårlig når hunteren går melee, er ikke bedre når locken gjør det samme og bodypuller grupper med mobs. Blir heller ikke imponert når hovedstatsen presten har valgt er strength. Finnes mye rart der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...