Drunk_Panda Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ulempen med stealth er at det tar så sinnsykt lang tid før katta kommer seg til mobben. Trodde det skulle fikse seg med dash, men katta løper jo ikke noe fortere i stealth forde Hvorfor da ikke bare aktivere det før feinden? Edit: er vel heller det at black panthers kan stealth og når du går rundt en stund så lærer du "Stealth" i spellboka for pets, med andre ord, du kan tame en hvilken som helst panther som kan stealth, og du kan komme tilbake måneder seinere og lære king B stealth... Hvorfor måneder? Tror ikke du får den særlig mye bedre en det den alt er var bare et eksempel, for meg virket det som han mente jeg MÅTTE tame King B like etter jeg hadde tame en panther for å kunne lære den stealth. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ulempen med stealth er at det tar så sinnsykt lang tid før katta kommer seg til mobben. Trodde det skulle fikse seg med dash, men katta løper jo ikke noe fortere i stealth forde Hvorfor da ikke bare aktivere det før feinden? Edit: er vel heller det at black panthers kan stealth og når du går rundt en stund så lærer du "Stealth" i spellboka for pets, med andre ord, du kan tame en hvilken som helst panther som kan stealth, og du kan komme tilbake måneder seinere og lære king B stealth... Hvorfor måneder? Tror ikke du får den særlig mye bedre en det den alt er var bare et eksempel, for meg virket det som han mente jeg MÅTTE tame King B like etter jeg hadde tame en panther for å kunne lære den stealth. Nei ikke nødvendig vis, men jeg syntes det var like greit Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det noen måte man kan få katta til å stealthe rett før den kommer bort til mobben? Eller må man trykke på den selv da og time så katta ikke får agro først? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 du må nok trykke ja du kan jo lagen macro eller noe Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Var i ST i går med min Druid.Det var en hunter med som Needet to ganger på Leather som jeg hadde lyst på(boot med spi,sta og mp5 + bracer med agi og sta). Han vant begge, da vi hadde gjort unna Druid quest bossen forlot jeg bare og fortalte i party chat at jeg ikke orket å fortsette lenger med en Hunter som needer leather. Jeg er Feral spec så bracerne trengte jeg i hvertfall og bootsa hadde vært fint å ha når jeg healer. Healer omtrent halvparten av instancene jeg gjør. På den levelen ser jeg ingen problemer med at hunters needer på leather. Stats > armor. Hadde gjort det samme selv. Sikkert irriterende for deg, men ikke mye å klage over likevel. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bah da blir det mer jobb... så må jeg velge bort en annen ability for å få stealth også, så blir nok ikke noe sniking på meg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Var i ST i går med min Druid.Det var en hunter med som Needet to ganger på Leather som jeg hadde lyst på(boot med spi,sta og mp5 + bracer med agi og sta). Han vant begge, da vi hadde gjort unna Druid quest bossen forlot jeg bare og fortalte i party chat at jeg ikke orket å fortsette lenger med en Hunter som needer leather. Jeg er Feral spec så bracerne trengte jeg i hvertfall og bootsa hadde vært fint å ha når jeg healer. Healer omtrent halvparten av instancene jeg gjør. På den levelen ser jeg ingen problemer med at hunters needer på leather. Stats > armor. Hadde gjort det samme selv. Sikkert irriterende for deg, men ikke mye å klage over likevel. Enig pluss at det er bare et spill Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva vil være de beste socketene for en hunter å putte i pvp-gear? Stam, Resilence eller "dps-socketer" ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Stam, stam og atter stam etter min mening. Resilience kommer kjapt nok med riktig gear uansett. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Var i ST i går med min Druid.Det var en hunter med som Needet to ganger på Leather som jeg hadde lyst på(boot med spi,sta og mp5 + bracer med agi og sta). Han vant begge, da vi hadde gjort unna Druid quest bossen forlot jeg bare og fortalte i party chat at jeg ikke orket å fortsette lenger med en Hunter som needer leather. Jeg er Feral spec så bracerne trengte jeg i hvertfall og bootsa hadde vært fint å ha når jeg healer. Healer omtrent halvparten av instancene jeg gjør. På den levelen ser jeg ingen problemer med at hunters needer på leather. Stats > armor. Hadde gjort det samme selv. Sikkert irriterende for deg, men ikke mye å klage over likevel. Enig pluss at det er bare et spill Jaja får håpe dere får oppleve at Warriors og Paladins needer på Mail når dere er i party så får vi se hva dere synes da. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var i ST i går med min Druid.Det var en hunter med som Needet to ganger på Leather som jeg hadde lyst på(boot med spi,sta og mp5 + bracer med agi og sta). Han vant begge, da vi hadde gjort unna Druid quest bossen forlot jeg bare og fortalte i party chat at jeg ikke orket å fortsette lenger med en Hunter som needer leather. Jeg er Feral spec så bracerne trengte jeg i hvertfall og bootsa hadde vært fint å ha når jeg healer. Healer omtrent halvparten av instancene jeg gjør. På den levelen ser jeg ingen problemer med at hunters needer på leather. Stats > armor. Hadde gjort det samme selv. Sikkert irriterende for deg, men ikke mye å klage over likevel. Enig pluss at det er bare et spill Jaja får håpe dere får oppleve at Warriors og Paladins needer på Mail når dere er i party så får vi se hva dere synes da. Hadde ikke brydd meg mye, men det er ikke mye mail som dropper som er bra for både Hunter og Warrior/Paladin. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når skal folk forstå at forskjellen mellom mail og leather er kun armor? Er mange i guilden min som er paladins eller shamans som byr på cloth/leather/mail. Og om det er en hunter som "stjeler" leather som du synes er din på lvl 40 så kan du trøste deg med at den leatheren varer i kun 5-10 levler. Så om 2 dager så har du noe bedre. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hehe, jeg vet godt at gearet blir byttet ut fort og nå begynner det jo å nærme seg Outland også, men jeg blir likevel irritert over folk som gjør slike ting og da gidder jeg rett og slett ikke å være i gruppe flere ganger med de som jeg har dårlig erfaring med. Og jeg lagde ingen drama i gruppa forlot stille og rolig og sa ifra hvorfor. At de ikke fikk gjort noe mere uten å måtte skaffe en ny tank bryr jeg meg lite om når det ble slik det ble, men hadde han ikke needet slik han gjorde så hadde jeg vært med videre. Lenke til kommentar
turak Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 er jo egentlig ingen vits i og dra i low lvl instancer, du burde ''powerlvle'' til lvl 60-70 bare, før du begynner med instancer ... etter ''God's Of Zul Aman'' er de mye enklere fra 20-30-60 ... instancer er rett og slett bare noe tull hvis du vil bli lvl 70 ... etter som en hunter ikke skal imot noe dmg, hvorfor klage på armor typen... Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dette ser jo ut til å være vanlig blant huntere ut i fra svarene jeg får her. Lenke til kommentar
turak Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var i ST i går med min Druid.Det var en hunter med som Needet to ganger på Leather som jeg hadde lyst på(boot med spi,sta og mp5 + bracer med agi og sta). Han vant begge, da vi hadde gjort unna Druid quest bossen forlot jeg bare og fortalte i party chat at jeg ikke orket å fortsette lenger med en Hunter som needer leather. Jeg er Feral spec så bracerne trengte jeg i hvertfall og bootsa hadde vært fint å ha når jeg healer. Healer omtrent halvparten av instancene jeg gjør. På den levelen ser jeg ingen problemer med at hunters needer på leather. Stats > armor. Hadde gjort det samme selv. Sikkert irriterende for deg, men ikke mye å klage over likevel. Enig pluss at det er bare et spill Jaja får håpe dere får oppleve at Warriors og Paladins needer på Mail når dere er i party så får vi se hva dere synes da. Hadde ikke brydd meg mye, men det er ikke mye mail som dropper som er bra for både Hunter og Warrior/Paladin. en warrior skal aldri neede på mail hvis han/henne er over 45++, mens paladiner som skal ''healer'' (lol) kan jo gå for cloth, leather eller mail ... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er ikke helt enig i at man ikke bør dra i instancer når man levler. Under questing kan det oppstå flere "dødsoner" hvor man ikke riktig vet hva man skal ta seg til, eller hvor. I slike tilfeller kan det være greit å booste XP gjennom et instancerun, samtidig som man muligens får oppgradert utstyret sitt (ihvertfall nå etter 2.3). Min erfaring er at det går ganskje kjapt fra 37-40 om man får en kompis til å booste seg et par ganger - spesielt med rested XP. På toppen av dette får man også en anelse på hvordan klassen fungerer i en gruppe, slik at man ikke finner ut av dette når man entrer Arcatraz eller BM for første gang. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har aldri needa på leather etter lvl 40 om det har vært en druid eller rogue i gruppa som trenger det. Det er ikke akkurat lett å få gode grupper til instancer, og å ta et dropp fra en annen spiller bare for egen grådighet er noe jeg ikke vil gjøre. Samme med andre karakterer jeg har spilt. Ikke rart hunters får dårlig rykte om det er spillere som driver å tar fra roguer og feral druids loot. Lenke til kommentar
turak Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) boost er VELDIG bra for og booste XP'n din, men hvis du drar med en normal group tjener du minder en ved og queste. disse død sonene du prater om skal aldri opstå, de er de som er hemeligheten med og lvl fort, du KAN spillet og vet hvor du skal dra !! tror du ikke at du kan spille din class etter 2 uker med questing/grinding er en fyr som hjelper sykt med folk og lvle.. sjekk filmene hans du kan gjerne være snill og prøve og holde deg til mail hvis du kan bruke de... jeg gjør gjerne de med mindre iteme er SYKT bra ... Endret 30. november 2007 av turak Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har aldri needa på leather etter lvl 40 om det har vært en druid eller rogue i gruppa som trenger det.Det er ikke akkurat lett å få gode grupper til instancer, og å ta et dropp fra en annen spiller bare for egen grådighet er noe jeg ikke vil gjøre. Samme med andre karakterer jeg har spilt. Ikke rart hunters får dårlig rykte om det er spillere som driver å tar fra roguer og feral druids loot. Helt enig her ja. Og hvem trenger MP og Spirit? Tar du need på det har du feil fokus og kjenner ikke hunter klassen så godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå