Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen andre her som har ghost wolf, den gjennomsiktige petten fra dustwallow?

 

Den er drit kul syns nå jeg da :)

Hvis du liker det pettet burde du dra til STV! da tamer du først en av de black phanter som kan stealthe, så dissmiser du den og tamer king bangladesh (eller hva den en heter) da kan den stealthe! det er konge for da får du 20% mer angrep ved første angrep eller noe

Lenke til kommentar
noen andre her som har ghost wolf, den gjennomsiktige petten fra dustwallow?

 

Den er drit kul syns nå jeg da :)

Hvis du liker det pettet burde du dra til STV! da tamer du først en av de black phanter som kan stealthe, så dissmiser du den og tamer king bangladesh (eller hva den en heter) da kan den stealthe! det er konge for da får du 20% mer angrep ved første angrep eller noe

Herregud, alle løper rundt med den halvbøge hvite katta... Og den derre hvite løven :tease:

Lenke til kommentar
Har hitrating mye å si for en hunter som levler? Har en hunter på 61 som akkuratt ble honored med thrallmar. Bør jeg gå for 2x Grunts Waraxe eller holde meg til Rage Reaver?. Taper en del agi med å gå for øks, men får 22 hitrating og litt med ap og stamina...

For å levle er vel ikke hitrating så kritisk. Men der er derimot meget viktig om en skal treffe noe i heroic / 10-25 manns PvE raiding. Hadde tatt 2h øksen til vanlig levling, men beholdt 1h øksene til raiding inntil jeg hadde fått noe bedre. Mulig de er bedre til PvP også?

Lenke til kommentar

Var i ST i går med min Druid.

Det var en hunter med som Needet to ganger på Leather som jeg hadde lyst på(boot med spi,sta og mp5 + bracer med agi og sta).

Han vant begge, da vi hadde gjort unna Druid quest bossen forlot jeg bare og fortalte i party chat at jeg ikke orket å fortsette lenger med en Hunter som needer leather.

Jeg er Feral spec så bracerne trengte jeg i hvertfall og bootsa hadde vært fint å ha når jeg healer. Healer omtrent halvparten av instancene jeg gjør.

Lenke til kommentar
Jeg kommer i hvertfall til å huske navnet på den hunteren så hvis jeg kommer i en gruppe der han er med kommer jeg til å fortelle de andre at han needer på leather og deretter forlate gruppa.

 

 

ST = Stocakdes?

 

Hvis så må det vel være mulig for han å needed på leather med agi+stam? Vi kan jo ikke bruke mail før level 40....

Lenke til kommentar
Jeg kommer i hvertfall til å huske navnet på den hunteren så hvis jeg kommer i en gruppe der han er med kommer jeg til å fortelle de andre at han needer på leather og deretter forlate gruppa.

 

 

ST = Stocakdes?

 

Hvis så må det vel være mulig for han å needed på leather med agi+stam? Vi kan jo ikke bruke mail før level 40....

ST = Sunken Temple , vi var fra lvl48 til 54

Lenke til kommentar
Jeg kommer i hvertfall til å huske navnet på den hunteren så hvis jeg kommer i en gruppe der han er med kommer jeg til å fortelle de andre at han needer på leather og deretter forlate gruppa.

 

 

ST = Stocakdes?

 

Hvis så må det vel være mulig for han å needed på leather med agi+stam? Vi kan jo ikke bruke mail før level 40....

ST = Sunken Temple , vi var fra lvl48 til 54

 

 

My bad :(

 

Latterlig av han å neede på det. Bra at du kommer til å si fra til andre hvis du ser han i gruppen din igjen.

Lenke til kommentar
Ulempen med stealth er at det tar så sinnsykt lang tid før katta kommer seg til mobben. Trodde det skulle fikse seg med dash, men katta løper jo ikke noe fortere i stealth forde :thumbdown:

Hvorfor da ikke bare aktivere det før feinden? :dontgetit:

 

Edit:

er vel heller det at black panthers kan stealth og når du går rundt en stund så lærer du "Stealth" i spellboka for pets, med andre ord, du kan tame en hvilken som helst panther som kan stealth, og du kan komme tilbake måneder seinere og lære king B stealth...

Hvorfor måneder? Tror ikke du får den særlig mye bedre en det den alt er :p

Endret av NerosMind
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...