Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Jeg vil råde deg til å gå ned til 1/1 Scatter shot, og 3/3 Barrage.

 

Multishot er en skill mye av din dmg er avhengi av, en 15% dmg improvement på denne er svært nyttig.

 

Og Scatter shot har en duration på 4 sekunder, global cooldown = 0.5 sekund, da har du 3,5 sekunder igjen med stun, noe som gjør at du får inn en ekstra aimed shot per kamp :)

eller gir deg 4 sekunder til å komme deg vekk fra en mob/Skitten alliance.

En annen fordel er at Scatter shot er en debuff man ikke kan Blinke / trinkete sin vei ut av, jeg tror faktisk det ikke er en eneste ting man kan gjøre for å komme seg unna :) untatt å ta skade selvfølgelig, men du er så flink at du lar være å dmg'e vedkommende du har scatter shottet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo helt opp til deg og din spillestil, men 31-poengeren i BM er jo en stor del av poenget med å specce BM i det hele tatt.

Om du har problemer med å få pet til å holde aggro kan det jo være en løsning å sette poeng i BM, spesielt om du kan få tak i intimidate (21-poenger).

Lenke til kommentar
hvor mye agility må man ha for at 15% mer agil skal gå over trueshot aura i damage (ikke crit, men normal hit)

5539777[/snapback]

 

Dette er et spørsmål man aldri kommer til å bli enige om. Man kan få bedre "auto-attack" ved å respecce til Killer Instinct+Lightning reflexes, men underveis så mister man mye damage fra de andre talentene man også får DPS av i MM treet.

 

Det eneste som irriterer meg med TSA er at Survival hunterne får i pose og sekk når de kommer i gruppe med meg ;)

Lenke til kommentar

Jeg har fortiden oppsettet: 0/21/30.

 

Da har jeg 15% agi bonus, og Killer instinct. Er selv ekstremt fornøyd med dette oppsettet, og gjør veldig mye dmg. Spørsmålet er jo som alltid, vil jeg gjøre mer dmg om jeg speccer om til 3/3 barricade og Trueshot? Har 333 agility nå, men regner med å være oppe i 400 ved slutten av månden da jeg sparer til agility enchants, i tillegg regner jeg også med at jeg har fult Giantstalker ved slutten av månden + - (har 5/8 nå).

 

Kan jeg tenke meg at det blir en del dmg av 15% dmg bonus på barricade pluss 8 GS-set deler (30% dmg bonus på multi-shot), som kompanserer for tapt critt av 15% agility tap og killer instinct?

 

Håper på innspill.

Lenke til kommentar
Jeg har fortiden oppsettet: 0/21/30.

 

Da har jeg 15% agi bonus, og Killer instinct.  Er selv ekstremt fornøyd med dette oppsettet, og gjør veldig mye dmg.  Spørsmålet er jo som alltid, vil jeg gjøre mer dmg om jeg speccer om til 3/3 barricade og Trueshot?  Har 333 agility nå, men regner med å være oppe i 400 ved slutten av månden da jeg sparer til agility enchants, i tillegg regner jeg også med at jeg har fult Giantstalker ved slutten av månden + - (har 5/8 nå).

 

Kan jeg tenke meg at det blir en del dmg av 15% dmg bonus på barricade pluss 8 GS-set deler (30% dmg bonus på multi-shot), som kompanserer for tapt critt av 15% agility tap og killer instinct?

 

Håper på innspill.

5544703[/snapback]

 

Du får også 5% mer damage med ranged weapons om du har 31 i MM.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg bare rank 2-4 ca av armor/hp og satser resten (når jeg har skaffet growl, claw, bite og dash) på resistance.

 

Du får akkurat like mange training points om du temmer en lvl60 mob som om du temmer en lvl10-mob og levler den til 60, tror du får 300 points totalt på lvl60.

 

Og jo, å levle peten tar TID.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...