Minty123 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg vil råde deg til å gå ned til 1/1 Scatter shot, og 3/3 Barrage. Multishot er en skill mye av din dmg er avhengi av, en 15% dmg improvement på denne er svært nyttig. Og Scatter shot har en duration på 4 sekunder, global cooldown = 0.5 sekund, da har du 3,5 sekunder igjen med stun, noe som gjør at du får inn en ekstra aimed shot per kamp eller gir deg 4 sekunder til å komme deg vekk fra en mob/Skitten alliance. En annen fordel er at Scatter shot er en debuff man ikke kan Blinke / trinkete sin vei ut av, jeg tror faktisk det ikke er en eneste ting man kan gjøre for å komme seg unna untatt å ta skade selvfølgelig, men du er så flink at du lar være å dmg'e vedkommende du har scatter shottet. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Når han først har kommet så godt i gang kan det lønne seg med et par poeng på peten hvis den skal kunne holde aggro... Intimidation > Scatter Shot i PvP uansett. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Når han først har kommet så godt i gang kan det lønne seg med et par poeng på peten hvis den skal kunne holde aggro...Intimidation > Scatter Shot i PvP uansett. 5523811[/snapback] ok, hvor langt synes du jeg skal levle før jeg setter på beast mastery Lenke til kommentar
.V. Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er jo helt opp til deg og din spillestil, men 31-poengeren i BM er jo en stor del av poenget med å specce BM i det hele tatt. Om du har problemer med å få pet til å holde aggro kan det jo være en løsning å sette poeng i BM, spesielt om du kan få tak i intimidate (21-poenger). Lenke til kommentar
Phosperos Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det bra med ligthning reflexes (survival)?? jeg har 7/8 av beaststalker og jeg har 425 agility og har crittet på 2800ca. er survival bra eller er marksmanship bedre?? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Etter det jeg vet er Marksmanship mye bedre Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hvor mye agility må man ha for at 15% mer agil skal gå over trueshot aura i damage (ikke crit, men normal hit) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hvor mye agility må man ha for at 15% mer agil skal gå over trueshot aura i damage (ikke crit, men normal hit) 5539777[/snapback] over ca 350 Lenke til kommentar
Myx Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hvor mye agility må man ha for at 15% mer agil skal gå over trueshot aura i damage (ikke crit, men normal hit) 5539777[/snapback] Dette er et spørsmål man aldri kommer til å bli enige om. Man kan få bedre "auto-attack" ved å respecce til Killer Instinct+Lightning reflexes, men underveis så mister man mye damage fra de andre talentene man også får DPS av i MM treet. Det eneste som irriterer meg med TSA er at Survival hunterne får i pose og sekk når de kommer i gruppe med meg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har fortiden oppsettet: 0/21/30. Da har jeg 15% agi bonus, og Killer instinct. Er selv ekstremt fornøyd med dette oppsettet, og gjør veldig mye dmg. Spørsmålet er jo som alltid, vil jeg gjøre mer dmg om jeg speccer om til 3/3 barricade og Trueshot? Har 333 agility nå, men regner med å være oppe i 400 ved slutten av månden da jeg sparer til agility enchants, i tillegg regner jeg også med at jeg har fult Giantstalker ved slutten av månden + - (har 5/8 nå). Kan jeg tenke meg at det blir en del dmg av 15% dmg bonus på barricade pluss 8 GS-set deler (30% dmg bonus på multi-shot), som kompanserer for tapt critt av 15% agility tap og killer instinct? Håper på innspill. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg er veldig fornøyd med min 0/21/30 build. Får mer attackpower, crit, dodge og + hit med den builden. Gimper meg selv altfor mye med å specce 0/31/20 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har fortiden oppsettet: 0/21/30. Da har jeg 15% agi bonus, og Killer instinct. Er selv ekstremt fornøyd med dette oppsettet, og gjør veldig mye dmg. Spørsmålet er jo som alltid, vil jeg gjøre mer dmg om jeg speccer om til 3/3 barricade og Trueshot? Har 333 agility nå, men regner med å være oppe i 400 ved slutten av månden da jeg sparer til agility enchants, i tillegg regner jeg også med at jeg har fult Giantstalker ved slutten av månden + - (har 5/8 nå). Kan jeg tenke meg at det blir en del dmg av 15% dmg bonus på barricade pluss 8 GS-set deler (30% dmg bonus på multi-shot), som kompanserer for tapt critt av 15% agility tap og killer instinct? Håper på innspill. 5544703[/snapback] Du får også 5% mer damage med ranged weapons om du har 31 i MM. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Edit: oppdatert, se nederst Endret 5. februar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hvorfor temmer du ikke bare en winterspring-ugle? så slipper du å levle den andre ugla 50 levler. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ikke finn på å temme en ny pet som er under level 50! Det vil ta evigheter å levle det opp, og grinding går tregt uten en pet til å tanke. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Det som er mening med å skaffe et så low lvl pet er pga Point for å trene Skills til Pet'e. Litt lvl'ing på Pet vil ikke ta så lang tid Edit: oppdatert, se nederst Endret 5. februar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jo, det vil ta lang tid. Husk at du må drepe mobs som gir DEG xp, og du kan ikke bruke peten til å hjelpe deg med å drepe level 50+ mobs. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) hvor mange Training Points har et lvl 60 pet? hva bør jeg bruke mest Training Points på? Great Stamin eller Natural Armor? Edit: for andre som lurer på hvordan Pet de bør skaffe seg se her http://petopia.brashendeavors.net/ Endret 5. februar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Personlig har jeg bare rank 2-4 ca av armor/hp og satser resten (når jeg har skaffet growl, claw, bite og dash) på resistance. Du får akkurat like mange training points om du temmer en lvl60 mob som om du temmer en lvl10-mob og levler den til 60, tror du får 300 points totalt på lvl60. Og jo, å levle peten tar TID. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 en ting jeg har merka, hvis du trener et nytt pet og du lærer deg bite (rank 1) først, deretter rank 2 så bruker du 6 (?) poeng, men hvis du går direkte til rank 2 bruker du bare 5? så det lønner seg å trene et nytt pet på lvl 60? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå