KeyanZa Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 driver å lvler en hunter nå, er 59 hvordan er dem i lvl 70 pvp? jeg er går for 99% pvp spilling. hvem mener du er den letteste i 1vs1? og hvem er den vanskligste klassen mot 1vs1? Lenke til kommentar
aril Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 For en tid tilbake skulle jeg følge en lvl7 Mage fra A til B. Det var et godt stykke å løpe så jeg tenkte at her måtte vel "Aspect of the Pack" komme til nytte. Det gjorde det ikke. Vedkommende fikk ikke noe 30% 'Speed Boost' og ikke noe status-ikon som fortalte at karakteren hans var under "Aspect of the Pack", noe jeg antar han skulle ha fått? Nå skal det sies at jeg har aldri testet dette før, så det er godt mulig jeg gjorde noe galt, men skjønner bare ikke helt hva. Ja, vi var i en gruppe, men det var ikke jeg som inviterte dersom det har noe å si. Jeg bare klikket på "Aspect of the Pack"-knappen (etter først å ha sørget for at vi var godt innenfor 30 yards grensen, selvsagt), men når vi begynte å løpe, sakket han voldsomt akterut. Any ideas? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Samme skjedde meg senest i går. Vet ikke hva som er grunnen da. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei Jeg kjøpte meg bare for moro skyld sånne manualer med info om instances, classes etc etc. Thottbot i bokform forsåvidt. Og der leste jeg at det var mulig å bruke Scare Beast muligheten på feral Druids og andre hunter pets, siden de blir tatt som beast da. Nå er jo ikke den boka helt up to date, så kan jo hende det har bltt fjerna. Men funker det nå? Har ikke fått prøvd det. På forhånd takk Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei Jeg kjøpte meg bare for moro skyld sånne manualer med info om instances, classes etc etc. Thottbot i bokform forsåvidt. Og der leste jeg at det var mulig å bruke Scare Beast muligheten på feral Druids og andre hunter pets, siden de blir tatt som beast da. Nå er jo ikke den boka helt up to date, så kan jo hende det har bltt fjerna. Men funker det nå? Har ikke fått prøvd det. På forhånd takk funker sist jeg prøvde og det er ikke så mange dagene siden Lenke til kommentar
samebob Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 For en tid tilbake skulle jeg følge en lvl7 Mage fra A til B. Det var et godt stykke å løpe så jeg tenkte at her måtte vel "Aspect of the Pack" komme til nytte. Det gjorde det ikke. Vedkommende fikk ikke noe 30% 'Speed Boost' og ikke noe status-ikon som fortalte at karakteren hans var under "Aspect of the Pack", noe jeg antar han skulle ha fått? Nå skal det sies at jeg har aldri testet dette før, så det er godt mulig jeg gjorde noe galt, men skjønner bare ikke helt hva. Ja, vi var i en gruppe, men det var ikke jeg som inviterte dersom det har noe å si. Jeg bare klikket på "Aspect of the Pack"-knappen (etter først å ha sørget for at vi var godt innenfor 30 yards grensen, selvsagt), men når vi begynte å løpe, sakket han voldsomt akterut. Any ideas? Mulig 2.3 har gjort til at bare folk over 40 får buffen? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja det fungerer Det er knall. Er det noe effektivt i særlig arena da? Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja det fungerer Det er knall. Er det noe effektivt i særlig arena da? Nei, den har for lang casttid og da du har pet på deg så tar det tid fordi du tar dmg hele tiden, FD er mye bedre Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Etter at 2.3 patchen kom er jo hunter blitt DRITBRA! Angrer på at jeg solgte huntern nå ass.... Men får vel levle en ny en Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Etter at 2.3 patchen kom er jo hunter blitt DRITBRA!Angrer på at jeg solgte huntern nå ass.... Men får vel levle en ny en jeg koser meg stort :D Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hvilken build er det som har fått best utnytte av patchen? jeg tenker spesielt på pvp. jeg har vært BM hele veien, men nå har jeg lyst å prøve en annen build. noen forslag? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 For en tid tilbake skulle jeg følge en lvl7 Mage fra A til B. Det var et godt stykke å løpe så jeg tenkte at her måtte vel "Aspect of the Pack" komme til nytte. Det gjorde det ikke. Vedkommende fikk ikke noe 30% 'Speed Boost' og ikke noe status-ikon som fortalte at karakteren hans var under "Aspect of the Pack", noe jeg antar han skulle ha fått? Nå skal det sies at jeg har aldri testet dette før, så det er godt mulig jeg gjorde noe galt, men skjønner bare ikke helt hva. Ja, vi var i en gruppe, men det var ikke jeg som inviterte dersom det har noe å si. Jeg bare klikket på "Aspect of the Pack"-knappen (etter først å ha sørget for at vi var godt innenfor 30 yards grensen, selvsagt), men når vi begynte å løpe, sakket han voldsomt akterut. Any ideas? DEre må begge være i samme pvp- mode... altså er begge disabled eller begge enabled.. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hvilken build er det som har fått best utnytte av patchen? jeg tenker spesielt på pvp. jeg har vært BM hele veien, men nå har jeg lyst å prøve en annen build. noen forslag? BM er den beste builden for PVP Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Spørs hva slags pvp du skal drive på med. Vanlig BG så har det lite å si hva slags bui8ld du har. I arena Så bør du gå MM med silencing shot og entrapment. BM i arena er døfødt da du er imba kun hver 2. min. Samt petten din dør på under 2 sek hvis den blir fokusert på og da står du der som en gimpa hunter med lite triks i ermet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 For ikke å snakke om improved stings Etter hva jeg har hørt er Bm greit i 2on2 dog. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvilket pet funker best til PVP? spiller for det meste BG's og arenas. Har nå et villsvin som jeg er fornøyd med. Greit damage og den har charge (som kan være kjekt av og til). Hva anbefaler dere? og hvorfor? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har selv hatt det meste av pets, men enten ravager eller raptor ville jeg helt klart ha valgt Begge har HØY dps samt dash(som gjør at de løper fortere i 20 sec elns, omtrent som sprint for rogues) Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 vel jeg liker cat. den har stealth, og slår kjapt noe som casters ikke liker eller healers. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) I tillegg til det gode gamle villsvinet har man også skorpionen som jo har et snedig giftangrep som er fint å ha for å forhindre både at folk gjør seg usynlige og at Sting-ene dine blir dispell-et. Endret 22. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå