Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, feks. Wolfslayer sniper rifle er bedre for BM enn Sunfury bowen fra kara pga sin 2.7 speed.

Faktisk en av de bedre i spillet etter hva jeg har hørt.

Edit: Tingen med racialskills slik det er nå (gun/bow) er jo at den gir ufattelige 3%hit :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Hva anebfaler du som PVP våpen til meg? liker mest guns fordi dwarfs har +5 wpn skill. Kjører i dag Don Santos men merker at det er litt lite skade på den.

Nå er jo ikke den "racial weapon"-skillen så bra lengre fra 2.3.0-patchen, siden de går fra 5 skill til 1% crit. Eller hva mener dere?

Tar jeg ikke helt feil så har det blitt endret til 1% crit til +5 expertise.

Lenke til kommentar
Hva anebfaler du som PVP våpen til meg? liker mest guns fordi dwarfs har +5 wpn skill. Kjører i dag Don Santos men merker at det er litt lite skade på den.

Nå er jo ikke den "racial weapon"-skillen så bra lengre fra 2.3.0-patchen, siden de går fra 5 skill til 1% crit. Eller hva mener dere?

Tar jeg ikke helt feil så har det blitt endret til 1% crit til +5 expertise.

I følge 2.3.0. patch notes for test realms tar du feil...

Lenke til kommentar

Nja.. Man får ikke mer xp pr. mob man dreper, men mer xp pr. quest man leverer (gitt at questen er over level 30). I tillegg trenger man mindre xp fra å gå fra level 20-21, 21-22 osv. opp til 60.

Edit: Eller omvendt... Gir meg selv en *boink* i hodet om noen motbeviser det som står ovenfor.

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar

Stemmer det at det er mindere XP pr lvl fra 20-60 og at quester gir mer XP fra 30-60. Alle "old world dungeons" skal få non-elite bosser som dropper blå loot og en del quester er gjort lettere så man skulle kunne soloe dem.

For huntere så får Explosive Trap, Immolation Trap og Serpent Sting får skade tilsvarendeav 10% av din ranged attackpower også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...