Misantropen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva anebfaler du som PVP våpen til meg? liker mest guns fordi dwarfs har +5 wpn skill. Kjører i dag Don Santos men merker at det er litt lite skade på den. Nå er jo ikke den "racial weapon"-skillen så bra lengre fra 2.3.0-patchen, siden de går fra 5 skill til 1% crit. Eller hva mener dere? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vil vel ikke si nei til 1% crit, da du ikke har nevneverdige problemer med dodge/parry som hunter. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er 2.8-3.0 speed på ranged best for alle builds ? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Nja, feks. Wolfslayer sniper rifle er bedre for BM enn Sunfury bowen fra kara pga sin 2.7 speed. Faktisk en av de bedre i spillet etter hva jeg har hørt. Edit: Tingen med racialskills slik det er nå (gun/bow) er jo at den gir ufattelige 3%hit Endret 13. november 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva anebfaler du som PVP våpen til meg? liker mest guns fordi dwarfs har +5 wpn skill. Kjører i dag Don Santos men merker at det er litt lite skade på den. Nå er jo ikke den "racial weapon"-skillen så bra lengre fra 2.3.0-patchen, siden de går fra 5 skill til 1% crit. Eller hva mener dere? Tar jeg ikke helt feil så har det blitt endret til 1% crit til +5 expertise. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Crossbowen fra pvp(arena) er bra om du er MM Har tenkt på den, men finnes det noe andre våpen som er bra? enten en polearm eller noe jeg kan dualwielde? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva anebfaler du som PVP våpen til meg? liker mest guns fordi dwarfs har +5 wpn skill. Kjører i dag Don Santos men merker at det er litt lite skade på den. Nå er jo ikke den "racial weapon"-skillen så bra lengre fra 2.3.0-patchen, siden de går fra 5 skill til 1% crit. Eller hva mener dere? Tar jeg ikke helt feil så har det blitt endret til 1% crit til +5 expertise. I følge 2.3.0. patch notes for test realms tar du feil... Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) har tenkt å prøve ut MM i 5v5 neste patch, har vært BM siden TBC, er på tide å prøve noe annet. Prøver meg på det her: http://www.wowhead.com/?talent=cxbZVVbREzhestMhb Hva syns dere? det er en mix av pvp og pve spec på en måte... PURE PVP: http://www.wowhead.com/?talent=cZE0MREzhbstchhGdc Endret 13. november 2007 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 I følge 2.3.0. patch notes for test realms tar du feil... Att og fram. Blizz får bestemt seg til slutt. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 I følge 2.3.0. patch notes for test realms tar du feil... Att og fram. Blizz får bestemt seg til slutt. Sist gang jeg var på PTRen hadde hunteren min 1% crit med buer, og roguen hadde 5 expertise med økser. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 I følge 2.3.0. patch notes for test realms tar du feil... Att og fram. Blizz får bestemt seg til slutt. Sist gang jeg var på PTRen hadde hunteren min 1% crit med buer, og roguen hadde 5 expertise med økser. Var det en Orc Rouge? Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 I følge 2.3.0. patch notes for test realms tar du feil... Att og fram. Blizz får bestemt seg til slutt. Sist gang jeg var på PTRen hadde hunteren min 1% crit med buer, og roguen hadde 5 expertise med økser. Var det en Orc Rouge? Jipp, og troll hunter. Så det virker som melee får expertise og ranged får crit. Får se i morgen. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ja, skal bli artig med huntere som får både purge og mortal strike, samt at stings nå får ranged bonus av attackpower Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ja, skal bli artig med huntere som får både purge og mortal strike, samt at stings nå får ranged bonus av attackpower Ved den nye patchen? Nice gleder meg ^^ Er det ikke slik at man får mer XP nå også? har ikke lest patch notes Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tror det va snakk om 30% mer xp. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Nja.. Man får ikke mer xp pr. mob man dreper, men mer xp pr. quest man leverer (gitt at questen er over level 30). I tillegg trenger man mindre xp fra å gå fra level 20-21, 21-22 osv. opp til 60. Edit: Eller omvendt... Gir meg selv en *boink* i hodet om noen motbeviser det som står ovenfor. Endret 14. november 2007 av Sneglen Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kan stemme det ja. Leste bare 30% en plass. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Stemmer det at det er mindere XP pr lvl fra 20-60 og at quester gir mer XP fra 30-60. Alle "old world dungeons" skal få non-elite bosser som dropper blå loot og en del quester er gjort lettere så man skulle kunne soloe dem. For huntere så får Explosive Trap, Immolation Trap og Serpent Sting får skade tilsvarendeav 10% av din ranged attackpower også! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Som er rimelig ubrukelig Bruker fortsatt freezingtrap i pvp uansett. 200mer dmg, "wohooo" (med 2k ap, noe som neppe skjer som bmspec med mindre en har super gear) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Men er det slik at dead sone er borte nå? Hørte noe snakk om det eller noe Eller at det ble en mindre dead sone i det minste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå