Gnimmels Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Bør vel og fukusere en del på "of the falcon(?)" (Med agi og int.) Hvertfall om du skal gå BM spec er det lite poeng med stamina for deg mens du levler hvertfall.... Lenke til kommentar
jau-gb Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 jeg er nå lvl 68 hunter. er nå gått over til MM, men jeg lurer på om jeg skal gå tilbake til BM!?! men er det noen som har noen GODE grunner til ikke eller at jeg BURDE skifte til BM igjen? for nå som jeg er MM syntes jeg ikke at jeg har noen stor dmg. høyste critten min er på ca 2,3 med aimed shot. og det skjer skjelden, har jeg noe høyere dmg i BM? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Bør vel og fukusere en del på "of the falcon(?)" (Med agi og int.) Hvertfall om du skal gå BM spec er det lite poeng med stamina for deg mens du levler hvertfall.... Både peten og deg skalerer med stamina. Det er vel bedre med stamina enn intell til lvl? Hvor mere ap og stamina du får, hvor lengre kan du holde på. Jeg drakk omtrent ikke en eneste gang under lvl av min hunter, og siden peten min tålte så mye trengte den minimalt av healing. Selv med en cat var det null problem å ta ned eliter. Min taktikk på lvl gikk ut på å brenne av alt jeg hadde til det var omtrent 15% mana igjen. Neste mob ble da drept med kun autoshot, så snudde jeg syklusen igjen til jeg var omtrent tom for mana igjen. På grunn av høy ap og mye stamina. Jeg vil faktisk si at intell er mere verdt på 70 enn det er til under lv up. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 BM spec er vel best til lvl'ing pga insane bra pet, du gjør ikke så mye mindre skade og det er helt idiotiskt bra i pvp? Altså, slik jeg har forstått det er BM spec best til pve (Ja man regner med pet'et sin skade) og pvp. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 BM er ikke så bra i pvp, men det eier i pve MM er vel fortsatt det beste for pvp, evt survival Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sliter da ganske så mye mot en hunter som kan gjøre hva han vil i 18 sec og et pet som går berserk på meg samtidig Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 BM er ikke så bra i pvp, men det eier i pve MM er vel fortsatt det beste for pvp, evt survival Vel, med tanke på at man kan bruke übermode of win i i hvert fall annenhver kamp er BM slettest ikke til å kimse med. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 i 1vs1 så er bm bra, men det er mye dårligere enn MM på nesten alt anna innen pvp Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 I 2v2 og 3v3 er det ingenting som dør så raskt som MM-huntere. Lenke til kommentar
roac Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sliter da ganske så mye mot en hunter som kan gjøre hva han vil i 18 sec og et pet som går berserk på meg samtidig LOL. Har en affliction lock også, og hunter er no så sykelig plagsomt. Kanskje derfor jeg har begynt å bygge opp en? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har ingen aning hvordan pvp med bm er på 70, men nå på 41 gjør jeg av en eller annen grunn lett mere dmg enn noen andre opp til 50. Ikke at jeg mener det er rett og rimelig, må være en del som ikke aner hva de driver med. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du skal ikke se bort ifra det, nei. Det virker nesten som om flertallet ikke helt vet hva de driver med. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 UPDATE: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=2&sid=1#34 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 DET ER SÅ UFATTERLIG LATTERLIG! Hva er poenget med å buffe hunters i pvp? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) DET ER SÅ UFATTERLIG LATTERLIG! Hva er poenget med å buffe hunters i pvp? Se da på linken hans først, i det minste. "There's a tooltip error, it should be "5-35 yards". " Og det har blitt nevnt flere ganger i denne tråden at 1 yard minumim range er en bug. Endret 27. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Det er det frekkeste! Vengeful Gladiator's Waraxe har fått en begrensing ved at man må ha 1850 i rank for å bruke dem, men Blizzard har også laget et helt identisk våpen hvor de har fjernet den begrensningen og istedet lagt til "Classes: Hunter". http://www.mmo-champion.com/images/news/20...ange/waraxe.jpg http://www.mmo-champion.com/images/news/20...decapitator.jpg Endret 28. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har noe med at huntere betaler mye arena points for ranged. Og at du betaler mye for melee, men lite for ranged etc... du skjønner tegninga. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg velger å se på deg som en fornærmelse: "Huntere klarer sikkert ikke 1850 rating." Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg velger å se på deg som en fornærmelse: "Huntere klarer sikkert ikke 1850 rating." hihi, jeg også. Skal begynne med arena nå for første gang. Satser på å få til et god 5 vs 5 team og skal klare over 1850 i rating Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Blizzard mener den øksa kan sammenlignes med throwing weapons til melee, og derfor koster den 1000 poeng og trenger ikke requirement. Throwing weapon med syke stats ^^ Endret 29. oktober 2007 av likferd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå