Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen får dere den siste modden til å fungere med aimed shot ? den var langt bedre en min mod når det gjaldt mye rart, men det hjelper lite når jeg ikke får noen castbar på aimed shot :(

får dog på mounting etc

5490876[/snapback]

Virker her... :dontgetit:

 

Prøv å skriv /ecb å se om det er noe der du må aktivere.

Lenke til kommentar

Sorren's Hunter Timers, som jeg linket til, fungerer utmerket, og er en meget pen mod.

 

Den bruker den orginale castingbaren til å vise Aimed Shot. Da jeg ikke så noe til å begynne med, måtte jeg inn i Perl Menu og huke av "Show Old Casting Bar", brukte MoveAnything for å flytte og skalere den ned.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
psilocybe - Hadde det ên vært så godt.  Økonomien er nok så ille, hvertfall på min server.  15+ agility koster ca 100G, 2x Dawn's Edge kommer gjerne på 70G+, og det er medregnet litt mats fra guild.

 

"la pet gå agurk"? :)  Har bare prøvd meg som beastmaster 1 gang, og det gikk særdeles dårlig å la petet soloe en mob.  Samt, er lite aktuellt å respece også, tror ikke en beastmaster er så nyttig på Neffy.

5486151[/snapback]

hmm, er du på leting etter dawns egde når du er på neffy?

5486175[/snapback]

 

Hehe, nei. Er ikke lenger på jakt etter disse, da jeg nå bruker Lok'Delar. Kommenterte jo bare prisene ;)

Lenke til kommentar

Sistnevnte er jo bedre om du ikke trenger fireres, men problemet med de "Use:" Trinketene er at det ofte blir til at du glemmer å bruke dem, eller at du går å "sparer på dem" så lenge at de sjelden blir brukt, kanskje noe å tenke over om du er en glemsk sjel :)

 

DER fikk jeg til Hunter timers foresten, måtte bare inn i toc filen å endre fra version 1800 til 10900, så funket alt som en drøm, nydelig mod :dribble:

Lenke til kommentar

Zandalarian Hero Medallion har cooldown på 2 minutter, så man glemmer den ikke så lett. Det vil vel si at man kan bruke den i ca. 15% av tiden man har den på. Med min weaponspeed får jeg skutt ca. 8 ganger autoshot + 2x arcane shot og 1x multishot i løpet av 20 secs. Det blir ca. 240 ekstra dmg. pr. 140 secs. (alså ca. 1.7 ekstra dps) Mens Royal Seal of Eldre'Thalas gir ekstra dps på ca. 2.7? Vanskelig å regne seg fram til eksakte tall her. Særlig når man suger i matte. Dessuten er muligens dps statsa på character sheeten min bugga, og det er sikkert masse faktorer jeg ikke har tatt med.

 

Foreløpig for meg ser det ut som RSoE'T > ZHM, muligens med untak av pvp. Men det hadde vært kult med både en 2nd. 3rd & 4th. opinion på det.

Lenke til kommentar

gå Marksmanship

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...er/talents.html

 

test deg her. men hadde det vært meg så ville jeg valgt:

 

Spm du ser har jeg gått med 5p Concussive shot og 2p Hunter's Mark og 3 Lethal Shot

du kan gjerne gå 5 på Lethal Shot, da får du større sjanse for Critt

 

håper dette hjelper deg + nå kan du teste ut hva som kan velges

 

håper jeg ikke gjorde noe feil nå :p

da er det bare å rette på det jeg sa :)

post-52027-1138385461_thumb.jpg

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...