Sink Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Soni1, istedenfor å legge ut om hvor du ligger på dmgmeteret i guildet ditt, som forøvrig kan være jævelig random. Hvor mye dps holder du på forskjellige fights, og har du noe WWS, som kan bevise dette? Så kan du jo faktisk bevise at MM hunters = win. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Soni1, istedenfor å legge ut om hvor du ligger på dmgmeteret i guildet ditt, som forøvrig kan være jævelig random. Hvor mye dps holder du på forskjellige fights, og har du noe WWS, som kan bevise dette? Så kan du jo faktisk bevise at MM hunters = win. Skulle gjerne ha gjort det menne som sakt jeg spiller ikke lenger. Har kanskje eit par Screenshots hjemme, men det er nok det beste jeg kan få til. Endret 16. oktober 2007 av Soni1 Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Som Sink påpeker så er plassering på en dmg-meter et vedlig dårlig grunnlag for å si om hvilken specc om er den beste. Men jeg vil tro at om du er MM specc og troner høyest på dmg-meters så er det pga at roguesene og warlockene i raidet gjør en dårlig jobb. En god rogue skal alltid slå en god hunter om de begge får gjøre dps like lenge på en boss. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hunters * There is now a Mortal Strike effect (Healing done on the target reduced by 50%, Duration 10 seconds) on Aimed Shot. This is a physical effect. * The min range to shot has been reduced from 8 yards to 4 yards. The "dead zone" is now pretty much removed. Liker dette Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Skal ikke se bort ifra at jeg tar en liten pause fra Team Fortress 2 for å teste ut hunterforandringene i 2.3, nei. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hunters * There is now a Mortal Strike effect (Healing done on the target reduced by 50%, Duration 10 seconds) on Aimed Shot. This is a physical effect. * The min range to shot has been reduced from 8 yards to 4 yards. The "dead zone" is now pretty much removed. Liker dette På tide, tok bare 3 år for å fjerne dead zone. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hunters * There is now a Mortal Strike effect (Healing done on the target reduced by 50%, Duration 10 seconds) on Aimed Shot. This is a physical effect. * The min range to shot has been reduced from 8 yards to 4 yards. The "dead zone" is now pretty much removed. Liker dette Arcane shot fjerner også en magisk effekt fra fiender. Og dere som er skeptisk til MM, prøv det. Var BM først jeg og, så skifta jeg til MM bare for å prøve, det viser seg at det trenger mer skill, men hvis du er god hunter, så kommer du til å knuse alt. EDIT: Deadzone er heller ikke fjerna, den er bare på 1 yard nå, så du trenger mye skill for å komme inn der raskt og effektivt. Endret 23. oktober 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dead zone er fjernet helt. Du kan skyte på alt som er innen 4-41 yards. Og slå på alt som er innen 5 yards. Dvs at jeg kan både skyte og slå på en som er 5 yards fra meg. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Og dere som er skeptisk til MM, prøv det. Hvorfor i all verden skal jeg gå over til en build som gir meg mindre damage output? Handler ikke om skepsis, men rett og slett ren fornuft. Den dagen MM blir bedre build utifra det gearet jeg har så respeccer jeg. Skills eller ei, er ikke vanskeligere å spille MM hunter kontra BM hunter. En god hunter er god hunter uansett build. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har BM nå, ikke lenge til 70, burde jeg respecce til noe annet? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 BM duger fint til det meste, men jeg synes man bør prøve ut alle de tre talenttreene og velge det man selv synes er morsomst å spille, uavhengig av hva theorycrafterne sier. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dead zone er fjernet helt. Du kan skyte på alt som er innen 4-41 yards. Og slå på alt som er innen 5 yards. Dvs at jeg kan både skyte og slå på en som er 5 yards fra meg. Ja jøss, er jo bare perfekt at huntere kan skyte i melee. Men er greit for meg, så lenge de mister muligheten for pet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Ja jøss, er jo bare perfekt at huntere kan skyte i melee. Men er greit for meg, så lenge de mister muligheten for pet. Det blir som om warriors skulle fått minsker miminumsavstanded for Intercept fra 8 yards til 5, man kan ikke skyte i melee-sonen. Endret 23. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er greit så lenge huntere ikke kan skyte mens folk denger på dem. Og om huntere får redusert fra 8 til 5y, bør ALLE klasser få redusert til 5y. intercept, deadly throw osv osv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Er greit så lenge huntere ikke kan skyte mens folk denger på dem. Og om huntere får redusert fra 8 til 5y, bør ALLE klasser få redusert til 5y. intercept, deadly throw osv osv. Vel, det gjelder jo bare noen få klasser. Hunter, Warrior og Rogue er vel de eneste som har problemet, og av dem er det huntere det er klart verst for. Endret 23. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg ser ikke helt problemet. Dette er ikke store forskjellen for rogues/warriors, er heller castere som kunne deadzonekite. Rogues og warriors må i melee uansett. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ja jøss, er jo bare perfekt at huntere kan skyte i melee. Men er greit for meg, så lenge de mister muligheten for pet. Utrolig hvor mange det er som rett og slett ikke skjønner hva deadzone er, la meg forklare: (--melee--)(---Deadzone---)(----------ranged----------) Dette er slik det var før, i deadzone kunne man ikke gjøre noen verdens ting bare legg traps eller bruke scatter. (-melee-)(DZ)(------------------------ranged----------) Dette er slik det blir nå, vi har fortsatt 1yd deadzone og siden de endrer melee range for alle classer til 1-3yards så vil deadzonen vår være utenfor melee range, den nye deadzonen til huntere er 3-4yards. Dette vil hjelpe en god del og gjøre det mye vanskeligere for f.eks frost mager og exploite deadzonen vår, tilog med blizzard gikk ut og sa at deadzonen aldir har funger slik som var planen Så kjære likferd det hjelper og vite hva man snakker om før man latterliggjør seg selv med tåpelige forslag som at huntere ikke skal ha mulighet til og bruke pet. Endret 24. oktober 2007 av Hoon Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vent, vent, vent, melee endres til 3y? Hvor? Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vent, vent, vent, melee endres til 3y? Hvor? Har ikke noe blue confirmation, men tooltipen til warrioren min på PTR sier 1-3. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Æsj, tullete greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå