Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Sync data fra en spiller sees i combat loggen din. Er dere kun to som bruker damagemeters? Såfall er tallene lite troverdige.

På Gruul er alle så spredd rundt at det blir det samme som å stole på to damagemeters i et MC raid og Ragnaros for eks. Det kan aldri stoles på om bare to spillere i et raid med 25 har det i bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei faktisk er det over 50% av av raidet som bruker samme Dmgmeter. Hvorfor bare Quian sin står der vet jeg ikke, men etter hvert combat fylles hele combatloggen med navn på spillerne som synces. Skal prøve å ta screen av det neste gang hvis jeg husker.

Tinger at GM'en og endel av Officerene (og jeg selv :p) synes det er kult, og har derfor gjort det til en påkrevd addon, sammen med de vanlige raidaddons.

Lenke til kommentar
Mage og warlockere gjør mer dmg enn oss. Selv om jeg bare er lvl 51 så kan jeg ganske så sikkert si at selv BM speccet så sliter vi kraftig hvis vi skal konkurrere mot en warlock i dmg selv om han ikke har top gear. Og seff teller peten vår.

9573727[/snapback]

Hvis det er det du tror, så har du nok spilt med endel huntere som ikke kan klassen sin. Jeg er BM, og ender alltid opp i top3 på dpsmeteret på Grull, oftest som nr.1.

Case in point:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wowscrnshotchristeendpsga5.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wowscrnshotchristeendpslh0.jpg

Bytt til dmg-meteret SWstats du, og be alle som bruker dmg meter i guildet skifte til det og. Da får du ganske nøyaktige målinger. Klart beste dmg-meteret :)

http://www.curse.com/downloads/details/2091/

Lenke til kommentar
Hvilke pets anbefales som off-tank i level 70 dungeons?

9592461[/snapback]

Anbefaler Boar som mange har nevnt før, min Boar har MTa normal Steamvaults uten og dø 1 gang :p (vi fant ikke tanks, som er ganske normalt disse dager virker det som..)

9593561[/snapback]

Hvilken server er du på? Jeg klarer selv aldri finne DPS :!:

Lenke til kommentar

Starta hunteren min for drøye tre uker siden nå, og storkoser meg. Nå skal det nevnes at jeg nesten kun levler opp i instancer sammen med IRL-kamerater, men det hender det blir litt soloing også. Har prøvd både boar, windserpent og cat, og jeg må virkelig si at jeg foretrekker cat best.

Jeg var beast mastery hunter opp til level 35, men speccet marksman for å prøve det. Jeg critter for opptil tre ganger så mye med det samme våpenet, men peten gjør mye mindre damage virker det som. Jeg har falt fra å ligge på 45-55% av den totale skaden i gruppen til å ligge på 35-45%, noe som er ganske drøyt synes jeg. Likevel ønsker jeg ikke å gi opp marksman, siden jeg synes det er ganske behagelig.

Grunnen til at jeg poster innlegget her nå er vel egentlig fordi jeg har planer om å lese litt igjennom tråden, og da går den ikke i glemmeboken siden jeg har den i Mine Innlegg :-)

Lenke til kommentar

Er det noen arena huntere som henger her på forumet? Hadde vært litt intresant og sett synspunkter fra noen som spiller hunter i de høyere bracketsa. Jeg elsker hunteren min, har spillt hunter i snart 3 år, ser veldig mye whine om at hunter gjør det dårlig i arena for tiden og kunne tenkt meg og høre hva en pvp hunter har og si om saken.

Personlig så spiller jeg ikke arena seriøst, prøver bare og få inn 10games i uka.

Lenke til kommentar
Når man har dmg meter, bør man regne med de prosentene pettet tar når er speccet BM?

9573581[/snapback]

Peten din er en del av en Hunter sin damage.

Det er helt naturlig at damagen den gjør skal merges med din damage done.

Nå jeg lvl min hunter til 70 kjørte jeg BM hele veien og gjorde tonnevis av damage mer enn andre i gruppen. Teller nå kun der det var andre spillere med damagemeters og en sync fra start.

Spiller man en hunter riktig, og har riktige stats på gear med en fornuftig build, så er damagen veldig bra.

9577671[/snapback]

Hva bør BM dps ligge på? Jeg er vel på ca 295 nå. Jobber med å skaffe Savagery som vil gi meg enda mer.

9577997[/snapback]

Veldig kjedelig med kameraten min som er rogue, som går rundt å sier at han har mer dps en meg, når mitt dmg meter viser at jeg har mer dmg når jeg drar med pettet :(.

Han mener også at hunters ikke er så veldig etterspurt, og sier at rogues er mer etterspurt.

Et eksempel var da en venn av han spurte om han kunne være med i kara, så spurte jeg om jeg kunne være med. Så begynte han å prate om at hunters ikke er såå etterspurt. Begynner egentlig litt å lure, siden rogues ikke er annet en trøbbel på AOE bossene i kara. Kan heller ikke sappe...

Irriterer meg noe voldsomt.... :(

Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på gear og hvordan man spiller. En rogue har potensiale for mere damage enn en hunter, men det er ikke alltid det blir slik i praksis.

Hvilken aoe boss er det du mener roguer er trøbbel på i Kara?

På Maiden er en rogue bedre å ha med enn en hunter pga roguen får gjort mere damage der. Alle som er ranged blir jo påvirket av stuns.

Meele får jo kjørt på med damage hele tiden.

Kameraten din synes jeg overdriver en god del da han sier at rogues er mere wanted enn hunters, ja det er nok riktig om det er manko på damage i en guild eller party. Men overall er vel hunter og rogue class den som spilles aller mest, og har det aller dårligste rykte overall.

Foresten.

Både du og kameraten din burde laste ned Violation damagemeter.

Utrolig korrekt og enkelt i bruk. Pent og se på er det også. :)

Lenke til kommentar
Det kommer helt ann på gear og hvordan man spiller. En rogue har potensiale for mere damage enn en hunter, men det er ikke alltid det blir slik i praksis.

Hvilken aoe boss er det du mener roguer er trøbbel på i Kara?

På Maiden er en rogue bedre å ha med enn en hunter pga roguen får gjort mere damage der. Alle som er ranged blir jo påvirket av stuns.

Meele får jo kjørt på med damage hele tiden.

Kameraten din synes jeg overdriver en god del da han sier at rogues er mere wanted enn hunters, ja det er nok riktig om det er manko på damage i en guild eller party. Men overall er vel hunter og rogue class den som spilles aller mest, og har det aller dårligste rykte overall.

Foresten.

Både du og kameraten din burde laste ned Violation damagemeter.

Utrolig korrekt og enkelt i bruk. Pent og se på er det også.  :)

9639541[/snapback]

Ok, ment helt ærlig...Hva ville du valgt mellom; en hunter eller en rogue til kara? hunteren har mer dps, og kan bruke traps...imo sap

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...