chokke Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Dragonstalker er utrolig stygt på Taurens. På en måte altfor små deler etc. 5436168[/snapback] husk at alt er lite til taurens Men noen med screeny av mannlig/kvinnelig troll med dragonstalker? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Her er et bilde av et troll med Ds (modelwiever FTW) Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 http://ui.worldofwar.net/images/ui/01864.changeds.JPG Svart DS ser bra ut Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Dæven, det var jo kult. Den lilla fargen skal vel forestille Chromatic-drageskinn. Men det ser noe vanvittig teit ut. Skulle tro at Blizzard har ansatt motedesignere for å lage item-set gfx :S Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 bare meg som tenker på "of the fang" når jeg ser tauren med dragonstalker? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Faktum: Blizzard eies av franskmenn Faktum: Alle franskmen er homseladder som godt kan tenkes å lage lilla/rosa sett som skal være "tøffe". Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg har veldig lyst på disse våpna: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18715 og http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18713 Hvor får jeg tak i dem? Har hørt at buen dropper fra et quest i mc? Er dette questet vanskelig og få tak i? Hvordan er det med staven. Er den fra et annet quest? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det måtte komme, men skal svare pent.. For å få Lok'Delar og Rok'Delar må du gjøre følgende: 1. Få Ancient Petrified Leaf fra "Major Domos chest" i MoltenCore. 2. Leafet starter et quest der du skal levere tilbake -leafet- til noen gamle trær i Felwood. Når du gjør dette får du 3 quester: -Quest 1- går ut på at du skal drepe 4 demoner, alle lvl 60 elite. Dette skal du gjøre helt SOLO, altså ingen partymembers, ingen pets etc. Mer om demonene kan du lese her: http://tkasomething.com/avatarfaq.php -Denne siden forklarer alt du må gjøre for å få Bua og staven. Reward: Ancient Stave -Quest 2- Skaff Mature Black Dragon Sinew, dette dropper fra Onyxia med ca 10-30% dropprate. Reward: Enchanted Black Dragon Sinew Disse to "settes så sammen" og du får Rok'Delar. Deretter går du til et av trærne (glemt navnet) og får Lok'Delar. -Quest 3- Er ikke nødvendig for å få bua eller staven. Questet skal ha deg til å finne Mature Dragon Sinew, dette dropper fra de blå dragene (lvl 57-60 elite) i Winterspring, eller Azergus (drage i Asazhra). Reward: 18-slots quiver med 15% attack speed. Til slutt skal jeg bare beklage om jeg har skrevet noen navn feil, da det er leeeeeeeenge siden jeg gjorde dette questet. Og snart like lenge siden jeg spilte wow. Mvh Stikk aka Leigon 60 Hunter, stolt eier av Rok og Lok'Delar Endret 22. januar 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
superreven Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hvor mye utgir +5 gun spec? Har en dwarf hunter (lvl 44) som har tenkt å bruke Lord Alexanders Battleaxe og Bloodseeker. Økså fikk jeg billig og xbowen er gratis. Alternativet er å kjøre IBS sammen med DHC, men da må jeg ut med en ~ 250g for rifla... Utgjør +5 gun spec såpass mye at det er verdt det? (Det at IBS har bedre stats enn LAB, oppveies vel av at Bloodseeker har greie stats, DHC har ingen.) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det finnes en tråd om ranged våpen på det europeiske forumet. Det konkluderer vel med at Bloodseeker er en av de beste reanged båpen man kan få tak i i spillet, pga den trege attackspeeden! DHC blir for dyr iforhold til specs uansett. Jeg vil anbefale Bloodseeker og 2x Dawn's Edge. De to øksene kan evt byttes ut med 2x Boneslicing Hatchets etterhvert. Putt +15 agi enchant på øksene så blir det bra i PvE, hvertfall. Lord Alexanders Battleaxe med +22 Int gjør seg bra for PvP! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Bloodseeker er helt syk når du får den. Opp mot 2000 aimed crits. På level 52 :!: Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har rekna litt på det og boneslicing og dawn's edge er omtrent like bra (dawn's gir crit og boneslicing gir AP), men du må fort ut med en 100-200g for 2xdawns. I tillegg så kan du få dawns på lvl50. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Pøff, mats til 2x Dawns skal ikke overstige 50-60g. Snakk med guildies, helt sikkert noen som har litt thorium og gems liggende på lur. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Pøff, mats til 2x Dawns skal ikke overstige 50-60g. Snakk med guildies, helt sikkert noen som har litt thorium og gems liggende på lur. 5485592[/snapback] Kommer litt ann på server. Dessuten er ikke 2x 15 agi billig heller Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Tja, det kommer an på din definisjon av "billig". I disse war effort-tider skal det virkelig ikke mye til for å samle sammen 200g. Huntere kan absolutt ikke klage, respec til Beastmastery og la pet gå agurk på mobs mens du looter/skinner/tar en lur. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Pøff, mats til 2x Dawns skal ikke overstige 50-60g. Snakk med guildies, helt sikkert noen som har litt thorium og gems liggende på lur. 5485592[/snapback] Tja, kommer VELDIG ann på server, jeg måtte ut med 15-20g per blue sapphire, prisene er nå nede i 10g, men likevel... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) psilocybe - Hadde det ên vært så godt. Økonomien er nok så ille, hvertfall på min server. 15+ agility koster ca 100G, 2x Dawn's Edge kommer gjerne på 70G+, og det er medregnet litt mats fra guild. "la pet gå agurk"? Har bare prøvd meg som beastmaster 1 gang, og det gikk særdeles dårlig å la petet soloe en mob. Samt, er lite aktuellt å respece også, tror ikke en beastmaster er så nyttig på Neffy. Endret 23. januar 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 psilocybe - Hadde det ên vært så godt. Økonomien er nok så ille, hvertfall på min server. 15+ agility koster ca 100G, 2x Dawn's Edge kommer gjerne på 70G+, og det er medregnet litt mats fra guild. "la pet gå agurk"? Har bare prøvd meg som beastmaster 1 gang, og det gikk særdeles dårlig å la petet soloe en mob. Samt, er lite aktuellt å respece også, tror ikke en beastmaster er så nyttig på Neffy. 5486151[/snapback] hmm, er du på leting etter dawns egde når du er på neffy? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 YEaaah! Endelig funnet en mod som gir meg Cast bar på Aimed shot! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 YEaaah!Endelig funnet en mod som gir meg Cast bar på Aimed shot! 5487804[/snapback] LINK! LINK LINK LINK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå