Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det måtte komme, men skal svare pent..

 

For å få Lok'Delar og Rok'Delar må du gjøre følgende:

 

1. Få Ancient Petrified Leaf fra "Major Domos chest" i MoltenCore.

 

2. Leafet starter et quest der du skal levere tilbake -leafet- til noen gamle trær i Felwood. Når du gjør dette får du 3 quester:

 

-Quest 1- går ut på at du skal drepe 4 demoner, alle lvl 60 elite. Dette skal du gjøre helt SOLO, altså ingen partymembers, ingen pets etc. Mer om demonene kan du lese her:

http://tkasomething.com/avatarfaq.php -Denne siden forklarer alt du må gjøre for å få Bua og staven.

 

Reward: Ancient Stave

 

-Quest 2- Skaff Mature Black Dragon Sinew, dette dropper fra Onyxia med ca 10-30% dropprate.

Reward: Enchanted Black Dragon Sinew

 

Disse to "settes så sammen" og du får Rok'Delar. Deretter går du til et av trærne (glemt navnet) og får Lok'Delar.

 

-Quest 3- Er ikke nødvendig for å få bua eller staven. Questet skal ha deg til å finne Mature Dragon Sinew, dette dropper fra de blå dragene (lvl 57-60 elite) i Winterspring, eller Azergus (drage i Asazhra).

Reward: 18-slots quiver med 15% attack speed.

 

Til slutt skal jeg bare beklage om jeg har skrevet noen navn feil, da det er leeeeeeeenge siden jeg gjorde dette questet. Og snart like lenge siden jeg spilte wow.

 

Mvh Stikk aka Leigon 60 Hunter, stolt eier av Rok og Lok'Delar :)

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Hvor mye utgir +5 gun spec?

 

Har en dwarf hunter (lvl 44) som har tenkt å bruke Lord Alexanders Battleaxe og Bloodseeker.

 

Økså fikk jeg billig og xbowen er gratis.

 

Alternativet er å kjøre IBS sammen med DHC, men da må jeg ut med en ~ 250g for rifla...

 

Utgjør +5 gun spec såpass mye at det er verdt det?

 

(Det at IBS har bedre stats enn LAB, oppveies vel av at Bloodseeker har greie stats, DHC har ingen.)

Lenke til kommentar

Det finnes en tråd om ranged våpen på det europeiske forumet. Det konkluderer vel med at Bloodseeker er en av de beste reanged båpen man kan få tak i i spillet, pga den trege attackspeeden!

DHC blir for dyr iforhold til specs uansett.

Jeg vil anbefale Bloodseeker og 2x Dawn's Edge. De to øksene kan evt byttes ut med 2x Boneslicing Hatchets etterhvert.

Putt +15 agi enchant på øksene så blir det bra i PvE, hvertfall.

Lord Alexanders Battleaxe med +22 Int gjør seg bra for PvP!

Lenke til kommentar
Pøff, mats til 2x Dawns skal ikke overstige 50-60g. Snakk med guildies, helt sikkert noen som har litt thorium og gems liggende på lur.

5485592[/snapback]

Tja, kommer VELDIG ann på server, jeg måtte ut med 15-20g per blue sapphire, prisene er nå nede i 10g, men likevel...

Lenke til kommentar

psilocybe - Hadde det ên vært så godt. Økonomien er nok så ille, hvertfall på min server. 15+ agility koster ca 100G, 2x Dawn's Edge kommer gjerne på 70G+, og det er medregnet litt mats fra guild.

 

"la pet gå agurk"? :) Har bare prøvd meg som beastmaster 1 gang, og det gikk særdeles dårlig å la petet soloe en mob. Samt, er lite aktuellt å respece også, tror ikke en beastmaster er så nyttig på Neffy.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
psilocybe - Hadde det ên vært så godt.  Økonomien er nok så ille, hvertfall på min server.  15+ agility koster ca 100G, 2x Dawn's Edge kommer gjerne på 70G+, og det er medregnet litt mats fra guild.

 

"la pet gå agurk"? :)  Har bare prøvd meg som beastmaster 1 gang, og det gikk særdeles dårlig å la petet soloe en mob.  Samt, er lite aktuellt å respece også, tror ikke en beastmaster er så nyttig på Neffy.

5486151[/snapback]

hmm, er du på leting etter dawns egde når du er på neffy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...