Pingo68 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg personlig liker gris best. Den er helt super. Den DPS'en man mister, tjener man inn igjen ved å kunne gjøre mer DPS med bow/x-bow/gun. Så det så. 9443805[/snapback] Lenge siden jeg parkerte grisen, var vel rundt level 51-52. Etter den tid brukte jeg en ugle, som var vel så bra om ikke bedre. Når jeg passerte 68 så ble det en Wind Serpent, og bruker den fortsatt. Som BM hunter handler det alt om å ha et pet som gjør max skade. Ligger vel i BM hunterens natur Ved å bruke skills riktig så kan jeg fortsatt kjøre på med max damage til tross for at petten min ikke gjør så mye threat som en gris. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bruker en undead gris en kamerat fanga for meg, var i Epl eller noe kan charge Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva er den anbefalte Hit mengden på en level 70 Hunter? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 8,6%, er det ikke? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Takk for svar Ashvan. Trodde en stund jeg hadde klart å gjøre noe lurt, men du hadde rett. Fikk bekreftet av GM at blizz har litt trøbbel med pets for tiden så det ble fikset Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 8,6%, er det ikke? 9445686[/snapback] Korrekt. Tilsvarer +136 hit (om jeg husker korrekt på min hunter) med mindre en har plassert noen poeng i Surefooted. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Theorycrafters har en ny teori på hit til hunters nå. Seneste forandringer på def på lvl 73 mobs tilsier at det er nå 9% hit som trengs for å ikke misse på en lvl 73 boss. - Changed hit mechanics to work off of 0.1% chance to hit penalty for the first 10 points of difference in weapon skill vs. defense, and 0.6% for more than that. This results in a base miss chance on level 73 targets of 9.0%. These number have been confirmed by extensive testing by members of Elitist Jerks, most notably Olgas for Hunters. Endret 7. september 2007 av Radhoo Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Anse dere som heldig som bare trenger 9 % uansett - litt mer pes som rogue da Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Anse dere som heldig som bare trenger 9 % uansett - litt mer pes som rogue da 9446780[/snapback] Heh, ja, 255 hit rating så langt og langt fra ferdig. Men så slipper jeg å tenke på int og mp5 på rogue gearet mitt da Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 290 hitrating her som rogue, men er jo np i kara da Alt pvegearet har jo hit Dessuten er ikke crit like viktig for oss (regner med det er viktig for hunter, men ikke sikker(Pets scaler med ap, ikke med crit)). Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 290 hitrating her som rogue, men er jo np i kara da Alt pvegearet har jo hit Dessuten er ikke crit like viktig for oss (regner med det er viktig for hunter, men ikke sikker(Pets scaler med ap, ikke med crit)). 9447459[/snapback] Hadde ikke vært no problem om bladed shoulderpads of the merciless, skoene fra moroes, chesten fra netherspite og diverse ringer hadde droppet. Har også bare sett r&j en gang, begynner å bli lei av å drepe den j'vla ulven. Og avhengig av spec er crit fantastisk for hunters. Med min 41/20 spec gir en crit 130% skade, plus 50 focus til pet, plus kill command som i tillegg har 20% ekstra crit chance, og proccer FI. Så crit er gode greier Lenke til kommentar
kafan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fersk som hunter. Ser kill command nevnt flere ganger, hva er det ? Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fersk som hunter. Ser kill command nevnt flere ganger, hva er det ? 9448241[/snapback] Kill command Lenke til kommentar
kafan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ah, takk, lenge til jeg får det da. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Theorycrafters har en ny teori på hit til hunters nå. Seneste forandringer på def på lvl 73 mobs tilsier at det er nå 9% hit som trengs for å ikke misse på en lvl 73 boss. - Changed hit mechanics to work off of 0.1% chance to hit penalty for the first 10 points of difference in weapon skill vs. defense, and 0.6% for more than that. This results in a base miss chance on level 73 targets of 9.0%. These number have been confirmed by extensive testing by members of Elitist Jerks, most notably Olgas for Hunters. 9446152[/snapback] Vet nå ikke helt om den teorien stemmer, kan faktisk ikke husket å misset et fordømt skudd på 73 bosser enda. Og jeg hadde lenge kun +136 hit. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg er en hunter på lvl 49, og på lvl 50 skal jeg unlearne talent, hva burde jeg ta? Bare Beast mastery, bare markmannship eller bare survival? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 rein Beast, eller med en blanding beast og MM kanskje Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Det beste tror jeg nesten ville vært om du kunne fylt ut Sepent's Swiftness med en gang, da en passiv 20%-bonus til attack speed til både deg og dyret ditt er rimelig fantastisk. Endret 8. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Noen som har et ultimate DPS oppsett med tanke på talent build? Edit: Leif Endret 10. september 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
Elys Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen som har et ultimate DPS oppsett med tanke på talent build? Edit: Leif 9463849[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=ctbM0gxRwuVoVVbRV det ene poenget i endurance training kan du evt putte i thick hide om du vil. Har du veldig god manaregen kan du med fordel bytte efficiency mot improved hunter's mark også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå