tmg Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Boar når du grinder er ihvertfall herlig. Plukka med meg et boar før jeg lvla huntern litt i outlands (og så ga opp fordi alle vennene mine spiller horde), og boar charge ~3-4k treath, så jeg drar ikke aggro med mindre jeg gjør alt for å klare det med vilje. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Prøvde boar en stund og syns det også var morro, men gjør ikke de vanvittig mye mindre skade en cat? Eller er det en enighet om at boar er et bra grinde/levle pet? Er lvl 41 nå og driver å levler opp så greit å vite... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg vil tro man jevnt over vil gjøre mer damage om du kan stå og spamme skudd mens pettet holder aggro. Det gjør det ihvertfall mye enklere å grinde, om ikke annet! Er svært fornøyd med min Boar, jeg Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hmm. Kanskje jeg skal prøve boar igjen jeg også da... Har litt problem med at caten ikke holder agro ja. Men hvis jeg begynner med boar igjen er gore noe å bruke? Syns det gjorde veldig lite dmg i forhold til focus, men holder kanskje enda bedre agro? Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg har King Baglash fra STV, den har jeg hatt fra lvl 44-70 Funker fett. Var MM ei stund, men tok 2 månders pause i sommer, da jeg begynte igjen hadde jeg lyst på litt BM morro Akkurat nå har jeg 10.009 hp 18% crit, og ca 6.5k mana, men tror jeg skal specke MM igjen siden dps'en min er litt fordårlig atm, som MM hadde jeg 2080 RAP, nå har jeg bare 1600 med Socketene jeg bruker nå >< Lenke til kommentar
Elys Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har King Baglash fra STV, den har jeg hatt fra lvl 44-70 Funker fett. Var MM ei stund, men tok 2 månders pause i sommer, da jeg begynte igjen hadde jeg lyst på litt BM morro Akkurat nå har jeg 10.009 hp 18% crit, og ca 6.5k mana, men tror jeg skal specke MM igjen siden dps'en min er litt fordårlig atm, som MM hadde jeg 2080 RAP, nå har jeg bare 1600 med Socketene jeg bruker nå >< 9392946[/snapback] Greit nok har du 480 rap mindre, men som full BM har du 20% bedre attackspeed og et pet som sparker rimelig bra fra seg. Dersom du bruker pet effektivt tviler jeg på at du vil tjene noe på å bytte til MM. RAP er langt ifra alt som teller som Hunter. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dpsen mindre? BM gjør mest dmg i pve, det er fakta Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 http://elitistjerks.com/f31/t9816-hunter_s...ts_development/ Spreadsheet for hunter dps. Her kan du plotte inn gear, talent, pet osv. Så får du frem den teoretiske dpsen du kan ha med forskjellige shot rotasjoner. Den teoretiske dpsen er da mot en lvl 73 boss uten armor. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bra verktøy det der ifølge den så har jeg 1600 dps Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bra verktøy det der ifølge den så har jeg 1600 dps 9407306[/snapback] det er jo den teoretiske høyest mulig DPS da, det er en del lag, bossens armor osv du må tenke på Lenke til kommentar
Mattenerd Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg ser at den ikke tar hensyn til diverse proc fra f.eks. trinket. Og den tar heller ikke med automatisk bruk av Rapid Fire og liknende. Jeg er sikker på at den gir et omtrentlig bilde av dps, men jeg tviler veldig på denne. Jeg fikk 1000dps. Er sikker på at jeg klarer mye bedre enn det. critter 1300 med autoshot, 1500 arcane og 3000 aimed. Og har 30% crit unbuffed, i tilleg til 6% chance for 10% ekstra. Klarer MYE mer enn 1000dps. Det var med pet inkludert :!: Den er nok lagt mest til rette for BM eller MM hunters. Lite for Survival. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dps betyr damage per second, og hvis du i det hele tatt har aimedshot på actionbaren din tviler jeg på at du klarer mer en 1000dps. Lenke til kommentar
aril Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Når man skal temme et pet, bør man, slik jeg forstår det, ideelt sett velge noe som er ett lvl lavere enn det lvl man selv er på. Hvorfor er det egentlig slik? Hva vil skje dersom jeg temmer et pet på mitt eget lvl? Jeg spør fordi jeg har veldig lyst på en "Rip-Blade Ravager". Disse befinner seg i "Blade's Edge Mountains", og er alle lvl63 og høyere. Selv er jeg for øyeblikket på lvl63. Bør jeg vente til jeg når lvl64? Nå er det jo på ingen måte sikkert at jeg kommer meg dit levende, men det er en annen historie. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ingenting skjer om du temmer et pet som er på ditt eget lvl. Har ikke hatt noe å si for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ingen problem og temme pet på samme lvl som deg selv nei.. Fører jo bare til mer stress hvis du tammer ett på lavere level, levle pet er kjedelig nok fra før.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg er en lvl 10 dranei hunter. Lurer på hva jeg skal bruke talent pointsa mine på? og hva slags pet skal jeg tamme? hvor får jeg lettest tak i det fra azuremyst isle eller darkshore Lenke til kommentar
kafan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Føler meg ikke rent noob nå, men altså, jeg var i blackphantom deeps. Gjorde ferdig instansen og min lvl 27 pet var selvsagt med. Dvergen der teleporterer meg til darnassus og pet'n er da borte. Ikke noe problem. Litt senere drar jeg i wsg og summoner pet'n. Det vil si, den pet'n som kommer opp da er en jeg hadde tidligere, lvl 22. Spørsmålet er da, gjorde jeg noe feil og isåfall hva ? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det der høres ut som en petbug. Hadde en slik selv en gang, og jeg måtte ta abandon på tre tidligere pets som plutselig kom tilbake. Til slutt kom peten som var mitt nåværende pet frem igjen. Lenke til kommentar
Elys Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er en lvl 10 dranei hunter.Lurer på hva jeg skal bruke talent pointsa mine på? og hva slags pet skal jeg tamme? hvor får jeg lettest tak i det fra azuremyst isle eller darkshore 9438873[/snapback] Beast mastery, beast mastery, beast mastery : ) Og som fersk hunter kan du igrunn bare velge det pet'et du syns er kulest. Om jeg ikke husker feil hadde jeg først ei ugle og så en edderkopp før jeg fant meg en kattepus rundt lvl 25 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg personlig liker gris best. Den er helt super. Den DPS'en man mister, tjener man inn igjen ved å kunne gjøre mer DPS med bow/x-bow/gun. Så det så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå