Phalanx Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Alle kjører fel-mana pots, så mana går vi sjelden tom for, dette var i The Eye ja Lenke til kommentar
kafan Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Har akkurat begynt å leke med en hunter, er level 19 nå. Gjør litt pvp for gear. Har prøvd å finne en build å gå for, men sliter litt. Er det sånn at bm er tingen for tiden ? Kan noen eventuelt foreslå en build ? Endret 21. august 2007 av kafan Lenke til kommentar
Yakuza Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg vil si at Bm er best til grinding og marskmann er best i pvp... Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 da ville jeg tru du er alene om å syns d et Yakuza. Etter det jeg veit er vel BM vinn i pvp. Kjører MM/Surv sjøl, men tror BM er tingen hvis du driver med pvp. Det er også knall til grinding:) Lenke til kommentar
kafan Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Men har du eller noen annen et forslag til BM-build da. Har sett litt på det selv, men må innrømme jeg ikke fant så mye som virket spennende. Bør vel lese litt mere på det i morra, noe må jo være brukende Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 41/20 er en bra build som jeg selv bruker med stor suksess Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Men har du eller noen annen et forslag til BM-build da. Har sett litt på det selv, men må innrømme jeg ikke fant så mye som virket spennende. Bør vel lese litt mere på det i morra, noe må jo være brukende 9330561[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=mV0GzggRizAoVx0RZ0h Et forslag ihvertfall, til queste/grinde build. For min del begynner jeg i BM treet og fyller ut dette først. Poenget her er et sterkt pet som tåler mye og som kan tanke og holde aggro på hva det skal være (husk på å lære det Growl) Lenke til kommentar
Mattenerd Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg bruker selv http://www.wowhead.com/?talent=VZVVbRVZIhzG0sRhA0io. Den fungerer veldig bra både til grinding og PvE. Med talented "Go for the Throat" hjelper det pettet mye, og jeg har nå nesten 30% crit, med buffs og diverse har jeg kommet opp i 45%. Det er moro :!: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg bruker selv http://www.wowhead.com/?talent=VZVVbRVZIhzG0sRhA0io. Den fungerer veldig bra både til grinding og PvE. Med talented "Go for the Throat" hjelper det pettet mye, og jeg har nå nesten 30% crit, med buffs og diverse har jeg kommet opp i 45%. Det er moro :!: 9350047[/snapback] Ville skifta til no slikt om jeg var deg og ville gjøre skade med Survival specc: http://www.wowhead.com/?talent=cxZVVbRVZIhoMxcMhA0h Readiness er ikke verdt det, ei heller Master Tactician. Eventuellt noe slikt om det ikke passer med Steady rotationen din: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...412002303531300 Lenke til kommentar
maglame Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Lol, readiness er konge talent! Dobbelt så mange rapid fire og mulighet til å cleare for eksempel trap cooldowns når det blir krise. Er veldig fornøyd med det, jeg EDIT: Men fyll opp expose weakness, eller? EDIT2: Glemte selvfølgelig 2x Misdirect- DET er gull verdt! Endret 24. august 2007 av hobbyflekken Lenke til kommentar
Mattenerd Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg er enig med Expose weakness, men jeg critter så ofte at det ikke blir noe problem. Har heller 30% ektra crit dmg, istede for 24% 2x alt er kjempe bra ja can trape 3 på en gang uten for store problemer Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Men har du eller noen annen et forslag til BM-build da. Har sett litt på det selv, men må innrømme jeg ikke fant så mye som virket spennende. Bør vel lese litt mere på det i morra, noe må jo være brukende 9330561[/snapback] Kjører BM selv for tiden, har hatt hunteren i over et år men har bare levlet ham i det siste, snart 63 nå. Kjører http://www.wowhead.com/?talent=cxbh0gtRVzZVVbRVz nå, begynte med 21 i marks (scatter shot er utrolig greit å ha på en pvp server ) Kommer til å fylle ut spirit bond, animal handler og serpent's swiftness, og respecce til http://www.wowhead.com/?talent=cxbh0ggRizVoVVbRV på 70. Og så snart jeg får meg litt mere crit, kommer jeg mest sannsynlig til å droppe bestial discipline for 2/3 ferocious inspiration, da go for the throat kommer til å gi nok focus. Er ikke veldig erfaren som hunter, har levlet denne karen fra 26 til 62 på et par uker, så det er mulig det er noen feil her, men for levling/farming funker det greit så langt ihvertfall. Og skaff deg en boar så snart som overhodet mulig Charge+gore er fantastisk for aggro og skade. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 "/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot" mmmm Det var en deilig macro. 9282898[/snapback] Jeg ville endret litt på den for å få inn Kill Command: #showtooltip Steady Shot /script UIErrorsFrame:Hide() /castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot /cast [exists,target=pettarget] Kill Command /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() Pet attack/recall er også genialt å ha på samme button: /petattack [target=pettarget,noexists] /petfollow [target=pettarget,exists] (husker ikke om jeg har postet disse her før, men de er verdt å repetere uansett ) 9288075[/snapback] Den siste macroen der skulle jeg hatt de siste par ukene Har sittet og klikket recall på pet baren, din løsning er noe mer elegant. Takker. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Men har du eller noen annen et forslag til BM-build da. Har sett litt på det selv, men må innrømme jeg ikke fant så mye som virket spennende. Bør vel lese litt mere på det i morra, noe må jo være brukende 9330561[/snapback] Kjører BM selv for tiden, har hatt hunteren i over et år men har bare levlet ham i det siste, snart 63 nå. Kjører http://www.wowhead.com/?talent=cxbh0gtRVzZVVbRVz nå, begynte med 21 i marks (scatter shot er utrolig greit å ha på en pvp server ) Kommer til å fylle ut spirit bond, animal handler og serpent's swiftness, og respecce til http://www.wowhead.com/?talent=cxbh0ggRizVoVVbRV på 70. Og så snart jeg får meg litt mere crit, kommer jeg mest sannsynlig til å droppe bestial discipline for 2/3 ferocious inspiration, da go for the throat kommer til å gi nok focus. Er ikke veldig erfaren som hunter, har levlet denne karen fra 26 til 62 på et par uker, så det er mulig det er noen feil her, men for levling/farming funker det greit så langt ihvertfall. Og skaff deg en boar så snart som overhodet mulig Charge+gore er fantastisk for aggro og skade. 9382211[/snapback] FI er en av de beste buffene du har, den bare må du ha i 70 buildet ditt. (Hvertfall hvis du raider) Hvis du skal primært raide/gjøre dps ville jeg tatt vekk spirit bond og slengt de på FI, samt tatt 1 poeng fra Frenzy og slengt den også over, 4/5 holder Frenzy oppe ca. hele tiden uansett. Ville også vurdert og flytte thick hide til imp revive pet da dette er et must i raids hvertfall. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Men har du eller noen annen et forslag til BM-build da. Har sett litt på det selv, men må innrømme jeg ikke fant så mye som virket spennende. Bør vel lese litt mere på det i morra, noe må jo være brukende 9330561[/snapback] Kjører BM selv for tiden, har hatt hunteren i over et år men har bare levlet ham i det siste, snart 63 nå. Kjører http://www.wowhead.com/?talent=cxbh0gtRVzZVVbRVz nå, begynte med 21 i marks (scatter shot er utrolig greit å ha på en pvp server ) Kommer til å fylle ut spirit bond, animal handler og serpent's swiftness, og respecce til http://www.wowhead.com/?talent=cxbh0ggRizVoVVbRV på 70. Og så snart jeg får meg litt mere crit, kommer jeg mest sannsynlig til å droppe bestial discipline for 2/3 ferocious inspiration, da go for the throat kommer til å gi nok focus. Er ikke veldig erfaren som hunter, har levlet denne karen fra 26 til 62 på et par uker, så det er mulig det er noen feil her, men for levling/farming funker det greit så langt ihvertfall. Og skaff deg en boar så snart som overhodet mulig Charge+gore er fantastisk for aggro og skade. 9382211[/snapback] FI er en av de beste buffene du har, den bare må du ha i 70 buildet ditt. (Hvertfall hvis du raider) Hvis du skal primært raide/gjøre dps ville jeg tatt vekk spirit bond og slengt de på FI, samt tatt 1 poeng fra Frenzy og slengt den også over, 4/5 holder Frenzy oppe ca. hele tiden uansett. Ville også vurdert og flytte thick hide til imp revive pet da dette er et must i raids hvertfall. 9382935[/snapback] Jepp, enig der. Men så langt planlegger jeg bare å bruke karen til 5 mans/farming, og kanskje litt pvp. Kommer nok til ikke til å slutte å raide på roguen med det første med mindre jeg må trappe i kara eller no. Men godt tips om 4/5 frenzy, kommer nok til å ta den og 3/3 FI, for jeg merker allerede med elendig gear at frenzy refresher seg selv hele tiden. Forresten, er det noe matte der ute som viser hvor mye crit man bør ha før man speccer ut av bestial discipline? Endret 29. august 2007 av Talwin Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Bestial discipline er strengt tatt alltid bra og ha så vidt jeg har skjønt. Hvis du har en focus "dump" ability på pettet (type som ikke har CD, claw/lb f.x) kommer pettet ditt praktisk talt aldri til og ha for mye focus. Det er også lite med andre bra valg i talenttreet på den levelen. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Lønner det seg på en cat å ha både Bite og claw? Vil det gjøre mer skade en å kjøre bare bite? Tenker på om det er nok focus/focus regen til å bruke begge effektivt. Har selvfølgelig spekket så pettet regenerer 100% mer focus =) Lenke til kommentar
kafan Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Og plutselig livnet det til her. Takker for inputs. Hunterene er 22 nå, blir vel litt instanser, men for det meste questing og pvp. Growl har jeg. Pet er en cat, eneste jeg har hatt så langt. Bør jeg bruke noe annet ? Hva er best til pvp ? Ved questing tar jeg tidvis lett aggro fra pet, noe som er litt slit, men det går greit. Mere irriterende er det å sitte på masse poeng i beast-training og ikke få brukt dem, men sånn skal det kanskje være. Er det noe i feks bm-treet som er et must i pvp ? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er ikke Boar hendig i pvp? aldri hatt en og pvp lite, men syns jeg har hørt dette, veit ikke om chargen har no lang stun eller om den gjør spells interupted. angående Bm spec får noen andre svare, nærmeste jeg har vært der er 5 poeng i Imp AotH gitt Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Lønner det seg på en cat å ha både Bite og claw? Vil det gjøre mer skade en å kjøre bare bite? Tenker på om det er nok focus/focus regen til å bruke begge effektivt. Har selvfølgelig spekket så pettet regenerer 100% mer focus =) 9384154[/snapback] Bite har cooldown så petten din gjør ikke særlig mye skade hvis den ikke har noe og spamme innimellom. (Snakker her dps, hvis du bruker til og grinde med bør du sikkert ha claw av for og ha nok focus til growl, men cat er uansett ikke noe pet en burde bruke til og grinde med..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå