Entity extraction Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Må også huske at ammo damage teller ikke inn på steady shot, som fortsatt bruker ammo, dermed vil minst halvparten av alle skuddene ikke bli 'brukt'. 9239245[/snapback] hæh? Kan du forklare den litt bedre? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Etter det jeg husker gir vel den en fast skade ut i fra hvor mye AP du har. blir litt som med Bloodthirst eller victory rush hos warriors. Men Steady shot bruker ammo på det skuddet selv om det er en fast skade. Har jeg rett? Lenke til kommentar
nih Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ja, Steady Shot har fast skade, så du kan bruke Rough Arrow som gir 1.5 dps og steady shot vil gjøre like mye skade som med Timeless Arrow som gir 53 dps. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg husker det fantes en mod som brukte forskjellige arrows på forskjellige spells, dette var meget kjekkt i slike situasjoner siden timeless arrow er ganske mye dyrere enn de billigeste. Og teknisk sett er det bortkastet og bruke det på steady siden dps'en på pilene ikke utgjør noen forskjell, noen som vet om det fortsatt finnes en slik mod? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 ah, ok da skjønner jeg. Et annet nab spørsmål fra meg: Pr i dag har jeg typisk BM spec og cat. Har prøvd forskjellig abilities til min pet, men jeg blir ikke enig med meg selv. Hvilke 4 abilities (de som er på pet bar) er best å bruke for en med BM spec? Takk for svar Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Bite, Claw, Growl/cower og Dash/prowl De er vel de som kan brukes av Cat vel? Bite og Claw er jo da et must. Så må du velge mellom Growl eller Cower, da de ikke passer helt sammen. Bruk Growl vil ha pet-et til å gjøre mest Tanking, eller bruk Cower vis du vil gjøre tankingen. Så må du velge Dash eller Prowl. Prowl er jo grei å ha vist du vil pet-et skal snike seg bort til mob-en, noe som er greit hvis det er mange mobs rundt, så det er fare for adds. Dash derimot gir pet-et økt bevegelse, slik at det kan ta igjen mobs som prøver å stikke, eller beveger seg bort fra deg. [EDIT] kom på nå at Dash ikke bryter pet-et sitt stealth når den bruker Prowl. så da blir valget plutselig mye vanskeligere. Det du kan gjøre da er å velge om Pet-et sitt damage er viktig for deg, eller ikke. Hvis den er det, så må du velge å bytte ut Growl/cower med Dash/prowl, slik at du har både Dash og Prowl. slik at oppsettet blir Bite, Claw, Prowl og Dash. eller, hvis Pet damage ikke er like viktig, så kan du droppe Claw, siden den gjør mindre damage enn Bite (så pet-et fortsatt har litt god damage) og ha et oppsett som er Bite, Growl/Cower, Dash og Prowl. er vel litt smak og behag. Endret 9. august 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er det mulig å spamme Steady shot så fort at auto shot ikke får kommt seg avgårde? føler jeg gjør det av og til. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jau, du kan miste autoshots. Derfor du må time. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hei, har et lite spm. ang. pet. Jeg er lvl 19 Dwarf Hunter, hvilket er det beste pet? Cat pga. DPS eller Boar pga. charge og tanking? 9233296[/snapback] Jeg bruker boar på min 63 hunter. Boar charge gir petet 3500 threat instant, med growl og pet damage i løpet av kampen klarer jeg omtrent ikke å få aggro om jeg prøver aldri så mye. Brukte cat før men dro ofte aggro i løpet av kampen. Lett valg spør du meg. 9237869[/snapback] Ok, takk for svar. Irriterende når du tar mest aggro og ikke pet'et. Btw, kan jeg fange Ol'Sooty i Loch Modan som pet? Endret 9. august 2007 av Tasselabb Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tasselabb: Ja, har gjort det selv en gang. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Ok! Kanskje jeg må ha med en healer, da? Edit: Eller kan jeg tame han uten at jeg blir drept? Endret 10. august 2007 av Tasselabb Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Legg freeze trap og tame han. That'll do.. Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei! Har to spørsmål om pet. Har en Arakkoa Kaliri (Om det er sånn man staver det, er jeg ikke sikker på.) Temmet den på level 70, og begynte med -25 training points. Har matet den i 4 dager, og har enda ikke gått opp en eneste loyality lvl. Hvorfor, og hvordan skal jeg trene den da? Og så lurer jeg rett og slett på hvilket pet som er best i PvP Ikke arena, men BG's som AV, AB osv. Mvh. Sync Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Anbefaler et offensivt (+x% damage) pet, ala katt og flaggermus. Et godt alternativ er en liten gris. Charge er fin å ha slik at pet'et kommer fort frem til motstanderen (Husk at Charge ikke er en interrupt, kun immobilize. Mange tror den avbryter casting). Utenom de anbefaler jeg et pet som du trives med utseendemessig. Loyalty kommer vel kjappest om du sloss litt med den. Men jeg husker det går mye tregere på max level enn i lavere. Er bare å grinde og fòre og grinde og fòre. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er det mulig å spamme Steady shot så fort at auto shot ikke får kommt seg avgårde? føler jeg gjør det av og til. 9243763[/snapback] "/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot" Den macroen er genial, fant den på Hunter forumet. hvis du har den på en knapp, bare spammer du den knappen så får du perfekt timing mellom Steady og Auto. Selv så hoppa jeg fra 5te plass på dps-lista på Gruul (Bak Warlockene) til 1ste plass Men hvis du skulle føle får å hive in et Arcane/Multishot innimellom, så må du time det som vanlig. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Heisan, er nylig blitt 70 med min hunter, og lurer på om det finnes noen sider/program som kan regne ut hvilke stats (agi/stam/crit/hit etc) jeg får med de forskjellige talent buildsene...? Takker for svar. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Zash, http://elitistjerks.com/f31/t9816-hunter_s...ts_development/ Anbefaler og laste ned Cheeky's Spreadsheet, der kan du legge inn gear, talents etc for og sjekke hva du får mest dps osv av. Bruker den selv og synes den er genial Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er det mulig å spamme Steady shot så fort at auto shot ikke får kommt seg avgårde? føler jeg gjør det av og til. 9243763[/snapback] "/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot" Den macroen er genial, fant den på Hunter forumet. hvis du har den på en knapp, bare spammer du den knappen så får du perfekt timing mellom Steady og Auto. Selv så hoppa jeg fra 5te plass på dps-lista på Gruul (Bak Warlockene) til 1ste plass Men hvis du skulle føle får å hive in et Arcane/Multishot innimellom, så må du time det som vanlig. 9263089[/snapback] Bruker den jeg også nå, fungerer mildt sagt bra ja Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Når får man pet egentli? har startet en Hunter og er lvl 10 nå. trodde man fikk pet i lvl 10 eg, men kansje det er feil? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Når får man pet egentli? har startet en Hunter og er lvl 10 nå. trodde man fikk pet i lvl 10 eg, men kansje det er feil? 9281235[/snapback] Er level 10 ja, men du må gjøre et par hunter spesifike quests før du kan tame pet. Det er vel som regel en hunter trainer (eller en NPC nær traineren) i den første ben du kommer til etter at du gør ut av start sonen. Deenne NPC-en gir tre quests på rad som går ut på å tame forskjellige pets. når der er gjort, så får du muligheten til å tame pet. Men du får også en fjerde quest av NPC-en. Den questen er det VELDIG viktig at du gjør, siden den vil gjøre så du faktisk kan feede pet'et ditt, noe du må gjøre. Så gå til første by etter start sonen, og finn en NPC som gir taming quests. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå