Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det en hunter trenger? Strength, agillity og stamina?

9156909[/snapback]

Level?

70 mms: int > ap > crit > *

70 surv: agi > crit > *

70 bm: ap > sta > crit > *

Levle med? : agility/ap all the way.

Lenke til kommentar

Agility: Attack, Crit og Armor

Stamina: Health og Pet Stamina

Intellect: Mana

De burde fokus ligge på, siden du får opp alle de viktige tingene med de.

På level 65 så skaffet jeg meg en del nytt equip, og uten å legge merke til det, så mistet jeg all Int bonusen (ingen av det nye equipmentet hadde Int bonus), og da sank jeg til rundt 3k mana, og merket det fort.

Så prøv å ha fokus på Agi, og suppler med Sta eller Int avhengig om du er i gruppe med tank, eller alene.

Lenke til kommentar

Jeg har et skikkelig dumt spørsmål ang projectiles.

Min hunter har inntil nå bare hatt gun og kuler som ranged.

Kunne tenke meg å brøve bow\crossbow og, og ser at bullets har vel et fortrinn over arrows. Jeg bruker bare adamantite shells (som jeg lager selv) med 43 dps.

Arrows er vel det beste en får rundt 34 dps (CE faction) Unntaket er vel timeless arrows og netherspike arrows, men jeg har ikke rep for de.

Er ikke dette litt urettferdig? 9 dps med ranged utgjør vel litt det.

Tidligere fikk man jo byttet bullets mot tilsvarende gode arrow

Er n00b med hunter, og bruker charen utelukkende til grinding. Men lurer litt på å ta den med til karazhan for bedre gear.

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Warden's Arrows, som krever revered med CE for å bli kjøpt, har jo 37 dps, men jeg ser poenget ditt...

Og selv om du blir Honored med "The Scales of the Sand" for å kjøpe Timeless Arrows (50 dps) så er fortsatt Timeless Shell (53 dps) bedre.

Den eneste Arrow typpen som faktisk er bedre en noen bullet er Nether Spike (63 dps), men de kan jo bare brukes innen The Eye, så det hjelper jo lite..

får ta og sjekke opp stats bonuser på Guns og Bows... mulig Bows har generelt bedre stats enn Guns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...