Elys Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Pet sine training points er basert på to ting: level og loyalty Det lønner seg da å ha et pet som er maxlvl (altså det samme som din lvl) og loyalty lvl 6: best friend. For å øke loyalty må du bruke det, altså drepe mobs og sørge for å gi det mat. (mat har også fordelen at pet gjør mer skade når de er glade og fornøyde) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Ok, så dvs at det er egentlig det samme om du skaffer deg et pet på lvl 10(og wolfen er lvl 10), du hadde trent den opp til 70. -Eller hvis du hadde kvittet deg med et gammelt pet på lvl 70 og funnet en wolf på lvl 70....ville disse wolfene vært lige sterke? Edit; litt vanskelig å forklare, men du får prøve å forstå Endret 26. juli 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, ulvene ville vært like sterke. Det vil dog ta noe tid med det nye 70-pettet før du får utynttet det til sitt fulle - du trenger nemlig Loyalty Level 6 for å få alle training points som ditt tidligere pet hadde. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, ulvene ville vært like sterke. Det vil dog ta noe tid med det nye 70-pettet før du får utynttet det til sitt fulle - du trenger nemlig Loyalty Level 6 for å få alle training points som ditt tidligere pet hadde. 9145580[/snapback] Men du får jo også training points når pet-et levler. så vis du tamer et lvl 1 mob og levler den til 70 pluss aat du får loyalty-en dens opp til lvl 6, så vil vel den total ha flere training points tilgjengelig en hvis du tamer en pet som er lvl 70 og bare får den til loyalty lvl 6. pet lvl 1: Loyalty training points + level training points pet lvl 70: Loyalty training points eller blir det helt feil? får du kanskje flere training points per loyalty level når pet-et er lvl 70, enn du får når pet-et er level 1-10? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er en fast grense på training points. To dyr med lik loyalty og level har like mange treningspoeng. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Akkurat det jeg også lurte fælt på Edit: ok, daså... Endret 26. juli 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er snart 70 med hunteren min, og kommer til å gjøre den til main. Er i raiding guild, og lurer litt på hunter spesifikke addons. Bruker Ace2, ora2, deadly boss mods i dag. Som paladin har jeg flere pala spesifikke addons (pally power etc) Hvilke hunter spesifike addons bør jeg ha? Gjerne fra Ace. Takk for svar Lenke til kommentar
maglame Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Du bør ha Sorrens Timers. Dette hjelper deg i å time shot rotation riktig. Du kan eventuelt, eller i tillegg, ha Quartz casting bar. Her kan du sette den lille grå linja over castingbaren til å vise Autoshot cooldown. Dette er det viktigste for dps, tenker jeg Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...288880027&sid=1 Førsteposten der har jeg brukt som bibelen min de siste månedene funker fett og ligger 99% av gangene på top3 dps Av hunter addons bruker jeg ZHunterMod, den har alt bl.a casting bar på autoshot, fjerning av cheetah/pack når du blir daza, og en knapp for og strippe når du FD'er Lenke til kommentar
Elys Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Sorren's Timers har jeg stort sett brukt til trap cooldowns, det er lite vits i å bruke det for shotrotation når man heller bare kan bruke en macro for steady/autoshot (+kill command): #showtooltip Steady Shot /script UIErrorsFrame:Hide() /castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot /cast [exists,target=pettarget] Kill Command /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() Å ha petattack og recall på samme knapp er også praktisk: /petattack [target=pettarget,noexists] /petfollow [target=pettarget,exists] Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 vurderer og plukke opp hunteren min og begynne og spille på han igjen nå, blir for det meste raiding og endel farming så lurte på om jeg ikke skulle gå for en Bm specc siden jeg har hørt mye fint om de i det siste, noen som har noen forsalg til en fin raid/grind specc basert på BM? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Klarte ikke å bestemme meg selv, så jeg var så dum og bare valgte litt av hvert fra hver... -.- Hvor kan man kjøpe tilbake talentsene foresten? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 BM raiding specc 9150109[/snapback] Endurance training uten imp aspect of the hawk... Hvorfor? Og med mindre dere _alltid_ har 2 hunters i raid og den andre er specca 5/5 imp hunter's mark burde du vel specce det. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er vel helst at petten skal leve lengre og at en har minimalt å vinne på en speed increase som er så uforutsigbart. Imp HM får en MM-hunter ta seg av. Eller ta med en surv hunter som gir expose weakness debuffen. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jepp, Imp AOTH ødelegger stort sett bare shotrotation da det rett og slett går for fort når det proccer, og på de fleste 5min+ bossfights bruker jeg viper uansett. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er dette noe å satse på til levling? http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg ville ihvertfall satset på Focused Fire istedenfor Imp. Revive Pet, og Bestial Dicipline over Spirit Bond i Beast Mastery-treet. Dernest ville jeg fylt Rapid Killing over Imp. Conc. Shot i Marksmanship-treet. Selv levler jeg med å fylle BM først, og deretter MM. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 eller blir det helt feil? får du kanskje flere training points per loyalty level når pet-et er lvl 70, enn du får når pet-et er level 1-10? 9145595[/snapback] Det er feil, enkelt og greit. en lvl 70 pet med loyalty lvl 6 vil alltid ha så og så mange training points, uavhengig om du levlet den fra lvl 10 eller om du fanget den på lvl 70. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bruker selv denne http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 speccen, å den funker bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå